Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unwritten schreef:Jetje1985 schreef:Hoe weet je dit allemaal?
Phaser werkt in de zorg geloof ik
Shadow0 schreef:phaser schreef:(Ik wou dat ik dat in de praktijk ook zou merkenMensen die ooit griep hebben gehad, maken automatisch antistoffen. Hierdoor zijn ze vrij resistent.)
phaser schreef:Maar deze varkensgriep heeft vrij grote verschilllen met de gewone griep. Daarom dat er meer mensen ziek worden
Petulan schreef:Nou, ik zag gister mijn opa zo ziek als een hond in bed liggen na de griepprikIk ga vandaag even bellen hoe het nu gaat, maar ik vind het wel echt raar hoor!
LF_xx_D schreef:Lynske78 schreef:Ik vraag me af waaraan je zo snel kan overlijden als je de (mexicaanse) griep hebt. Dat 14 jarig meisje was binnen 3 dagen dood en dat 16 jarig meisje met vermoedelijk de mexicaanse griep na 2 dagen. Welke complicaties kunnen er op z'on korte tijd onstaan? Een longonsteking kan toch niet zo snel? Misschien te hoge koorts of zo? Weet iemand dit?
Dit vroeg ik me ook al af!
Heb het topic niet helemaal doorgelezen, maar weet iemand of de mexicaanse griep gevaarlijker is als je aanleg voor astma hebt (bijv. met sporten dat je lichaam het aankan maar je ademhaling op ten duur niet meer, of dat je haat 'piepen' als je inademt)?
Loody schreef:Het is misschien allemaal wel heel erg opgeblazen maar vanbinnen maak ik me toch wel zorgen...misschien zijn dat de bezorgde mamagevoelens voor mijn kinderen.
Mijn zoontje van 3(bijna 4) behoort nu ook tot risicogroep, als ik de persberichten mag geloven.
Aangezien hij het snel benauwd heeft de laatste tijd en daarvoor moet puffen is hij wat vatbaarder dan normaal...
Is het echt allemaal zo vreselijk opgeblazen, of zit er hier en daar toch een kern van waarheid?
Katja schreef:Juist de mensen die ziek worden na de enting hebben een lage weerstand en dus de enting hard nodig.