Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moiryn schreef:Ik moet vandaag beginnen met de Yaz 24+4, en daar heb ik 'n vraagje over.
Weet iemand of je er van aankomt?
Winxz_Bas schreef:hallo,
ik wil ook graag de pil gaan halen.
maar moet ik die beginnen met slikken op mijn 1e menstruatiedag?
leandrotje schreef:hallo allemaal,
ik had een vraagje.
heb 2 weken geleden ongeveer de mirena laten plaatsen zonder dat ik ongesteld was. dit was omdat ik net ben bevallen.
nu dus ongesteld, maar hevige buikpijn en weinig bloedverlies, heb dit nooit eerder gehad die hevige buikpijn onderin mijn buik, komt dit door de mirena?
herkent iemand dit?
ook hebben ze bij mij de draadjes langer gelaten (??) en komen ze nu dus ook uit mijn vagina steken, dit kan toch niet goed zijn?
hij zei dat ik ze dan maar gewoon moest terugdrukken, kan dit de buikpijn veroorzaken?
SuperLiesje schreef:Ik heb ook even een vraagje,
heb de Mirena nu bijna 3 maanden, en ik heb nu regelmatig last van jeukende en/of behoorlijk pijnlijke tepels. Ik heb dit pas gekregen nadat het spiraaltje geplaatst is, dus denk dat het daarvan komt.. heeft iemand daar ervaring mee?
SuperLiesje schreef:Ik heb ook even een vraagje,
heb de Mirena nu bijna 3 maanden, en ik heb nu regelmatig last van jeukende en/of behoorlijk pijnlijke tepels. Ik heb dit pas gekregen nadat het spiraaltje geplaatst is, dus denk dat het daarvan komt.. heeft iemand daar ervaring mee?
leandrotje schreef:@superliesje: nog geen ervaring mee.
@corinepgek: ik heb ook een mannelijke huisarts, haha, dus dat is het niet.
heb het nagevraagd over de lengte van de draadjes, maar bij ons doen ze het dus express zo lang laten omdat hij dan makkelijker te verwijderen is, dus was met opzet en ook niet erg.
Hier zijn de krampen over. moest van vrijdag t/m zondag 3x per dag 400mg ibuprofen innemen tegen de pijn en dat hielp.