xannemijn schreef:Ze heeft onderzoek gedaan bij de dokter, de dokter gaf aan dat het een verkeerde stof was ofzo. en die stof blijkt ook in de prik te zitten. het hele verhaal weet ik ook niet.
wooww, dat is ook wel vet irritant dan :ó
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Fijn dat je weer even passeert om mensen je mening op te dringen. Heb het even terug op gezocht, het beschermt voor 70%. Da's nog steeds geen garantie, of wel soms?
pharagirlke schreef:Waarom zou je een man een prik voor baarmoederhalskanker geven?
Moelie schreef:_Lotte schreef:Volgens mij zit daar geen leeftijd aan verbonden..
Volgensmij wel, heb gehoort dat alleen meisjes uit bepaalde geboortejaren mogen halen. Ik was er iig te oud voor...
Ik weet ook niet precies hoe het zit maar volgensmij werkt het alleen maar bij meisjes die nog wat jonger zijn.
Dewii schreef:Volgensmij wel, heb gehoort dat alleen meisjes uit bepaalde geboortejaren mogen halen. Ik was er iig te oud voor...
Ik weet ook niet precies hoe het zit maar volgensmij werkt het alleen maar bij meisjes die nog wat jonger zijn.