[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

roomsoes17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 15:47

pharagirlke schreef:
roomsoes17 schreef:
haha zal morgen eens een maken.. nu een dikke tong :(

vind het wel maf heb ze allebij in dezelfde shop laten zette. van de ene piercer moest ik nix doen aan ontsmetten enzo, en bij deze moet ik WEL spoelen me listerine

is trouwens wel goed voor de lijn :D
:P

Het kan misschien een domme vraag zijn he. Maar als je een tweede tongpiercing laat zetten, moet dan in de eerste ook terug een langer staafje? Ik vroeg me dat altijd af, omdat je hele tong toch zwelt.... :o

Daar zat ik ook aan te denken toen ik het las...[/quote]

jah ze zetten in allebij een groter staafje :) zit voor een keer bij de prijs in :o
hij zit er achter, ze wou hem er niet voor zetten ivm mijn tanden das slecht :Y)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 16:04

xDramaQueen schreef:
marlies85 schreef:
DQ hoest nu met je stoute tietpiercing?

nog steeds stout.

pharagirlke schreef:
Vraagje voor de mensen met MD's: waarom deed het vervangen van de plaatjes meer pijn dan het zetten? :')

omdat het plaatje eronder lekker onder je huid aan het meedraaien is :D

Zo voelde het idd :') en mijn piercer zei "voelt alsof je plaatje mee draait he? Maar heb het vast dus dat kan niet" maar ik denk dat het toch wel een beetje duwt aan die zijkantjes :')

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 17:41

xDramaQueen schreef:
Korleon schreef:
Ja idd.. als ie dan nog dik is bel ik wel ff op.. maar ga ervanuit dat t morgen wat minder is ;) sta ik daar met koninginnedag lekker gaar te zijn ;)

je mag niet drinken he..

Jep I know, daarom sta ik gaar te zijn tussen alle zatte mensen ;)

Heb er nu niet echt last van maar spierpijn in tong ofzo.. praten gaat niet zo gemakkelijk ;)

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 19:49

yeah ik heb eindelijk mn labret :D alleen dat staafje bleef eerst elke keer achter mn tanden hangen met eten, autss :+ maar oefening baart kunst ;)

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 20:42

pharagirlke schreef:
Zo voelde het idd :') en mijn piercer zei "voelt alsof je plaatje mee draait he? Maar heb het vast dus dat kan niet" maar ik denk dat het toch wel een beetje duwt aan die zijkantjes :')

nou, van mij was dinsdag het plaatje wél aan het meedraaien, en ik voelde het niet eens
voelde wel door de verdoving heen het uithalen, gaf een lekker vies "crunch" geluid ook trouwens

roomsoes17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:29

vivian_ve schreef:
yeah ik heb eindelijk mn labret :D alleen dat staafje bleef eerst elke keer achter mn tanden hangen met eten, autss :+ maar oefening baart kunst ;)

haha dat had ik de eerste keer ook! dacht dat m'n lip uit ging scheuren!

maar die micro's vind ik maar eng hoor!
vriendinnetje van me heeft er ook 2 maar die krengen kunnen uitgroeien :S ielll

roomsoes17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:30

marlies85 schreef:
DQ hoest nu met je stoute tietpiercing?

}> wat valt er hier onder stout? :Y)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:33

roomsoes17 schreef:
vivian_ve schreef:

haha dat had ik de eerste keer ook! dacht dat m'n lip uit ging scheuren!

maar die micro's vind ik maar eng hoor!
vriendinnetje van me heeft er ook 2 maar die krengen kunnen uitgroeien :S ielll

Echt? Er zijn wel meer piercings die kunnen uitgroeien, zijn het daarom "krengen" of zijn ze daarom "eng" :')

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:38

het is algemeen bekend wat microdermals onderhand kunnen veroorzaken phara, je hebt ze pas net dus ze zijn nog leuk, maar teveel mensen zweren die dingen alweer af.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:44

het gaat me niet om mijn MD's DQ. Ben inmiddels wijs genoeg om te weten dat die dingen nog lang niet genezen zijn en nog flink gemeen kunnen doen als ze willen. Daar gaat het me ook helemaal niet om. Ik vind het een domme opmerking om iets dat mis kan gaan maar eng of "iellll" te noemen. Stop dan al vast maar met navel en wenkbrauwpiercings, om nog maar te zwijgen over surface piercings, heb ook al van traguspiercings gehoord dat ze uitgroeien ;) En laten we vooral de labret en tongpiercings niet vergeten die aardig wat kunnen aanrichten met je tandvlees. :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:57

true, maar "iellll" is een mening van iemand, en een mening is persoonlijk, ze heeft zeker het recht om het "ielll" te vinden, wie riep dat niet toen ze voor het eerst kwamen? jij ook waarschijnlijk hoor.. ;)

roomsoes17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:57

sorry dat ik mijn mening geef ;)
geloof ook dat ik het over mezelf had dat ik t maar eng vind...

maar goed volgens mij kunnen redelijk veel piercings uitgroeien... al mijn 4 piercings zitten nog netjes op zn plaats,

en eigelijk vind ik het zetten van piercings dood eng :Y) gistere ging ik bijna van me stokje en toen trok mn tong ( dat ding lijd een eigen leven) zich weer naar binnen, maar de naald stond al op me tong
dus ze had me gekrast -O- allemaal bloede %)

hoe lang duurt het ook al weer voor je tong weer beetje genezen is :o? (die andere is al weer 4 jaar geleden)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:00

Nee hoor :) Eigenlijk niet.... Ik ben niet het type dat mensen snel gaat veroordelen. Ik kan wel zeggen dat dingen "niet mijn keuze" zouden zijn. Maar ik noem ze zelden tot nooit lelijk of "ielll" ;) Ik krijg bij somminge dingen wel "spontaan pijn" :')

Was een tong niet een paar weken?... *probeert zich de helingsperiode te herinneren* Niet super lang vergeleken met andere piercings geloof ik.... Na een week mocht mijn broer wisselen voor korter staafje... Geloof dat ze hier 3 a 4 weken namen.

Ik geloof dat van je stokje gaan iets van tongpiercings is :') Mijn broer ging nl ook haast van zijn stokje :=

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 10:23

Er staat voor de tongpiercing 4-6 weken genezingstijd.

roomsoes17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 11:02

oke dn!
jah najah ik mag over 2 weken terug staafjes wisselen

maar dat je er zon last van heb is toch maar paar dagen..
ga zo lekker QueensDay vieren in eindhoven!
zal na 2 wijntjes wel dronke worde haha kan nix eten :P

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 11:04

okay dan ga ik na vier weken ander staafje halen.. wil wel voor emporium ander staafje maar dat kan precies..

Heb nog steeds een dikke tong en ruzie met ouders ;) Gistern wel erg gelachen met koninginnedag... al mn vriende gingen heel de tijd bier onder mn neus houden maar ik mocht niet drinke...

Vandaag is tong iets minder dik maar bleef net stuk appel achter hangen... auw!

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 11:05

Eindhoven leuk!! Ik ga okk daarheen :+

roomsoes17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 11:09

jaja teknooo

heb er zin in!
hoef zelf niet te rijden dus.. dat word wijnennnnn :D

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 11:11

ik rijd wel, mag nog niet drinken met piercing.. zet auto in best neer en met trein naar eindhove!! Als je iemand heel onhandig ziet eten ben ik t :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 11:37

roomsoes17 schreef:
jaja teknooo

heb er zin in!
hoef zelf niet te rijden dus.. dat word wijnennnnn :D

vind je dat nou werkelijk slim?

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 11:44

Ik sla gewoon twee weekjes over.. daarna ga ik vrolijk verder feesten, wel jammer maar ja wist ik van te voren en gisteren dacht iedereen dat ik zat was terwijl ik gewoon lol had en broodnuchter :+

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:31

zoo gisteren mijn tepelpiercing laten zetten
het deed echt minder pijn dan verwacht
en nu voel ik hem gelukkig niet meer :D

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 20:27

Ik heb zaterdag een piercing schuin onder mijn onderlip laten zetten, maar het lijkt er nu dus op dat hij aan het ontsteken is. Het is rood erom heen, en er komt een beetje pus uit. Morgen ga ik zws terug naar de piercingshop om verdere info etc te vragen, maar wat kan ik nu het beste doen. Ik heb hem schoongemaakt met warm water en jodium... Moet ik dit blijven doen of?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 20:41

Je hebt 'm net een paar dagen.Dan is het normaal dat het wat rood ziet en er wat wittig spul uitkomt.

In elk geval niet met jodium gaan klieren!Gewoon doorgaan met de verzorgings-instructies die je hebt meegekregen.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 21:07

Ok dan laat ik die jodium zitten, maar ik vind het wel raar dat ik hem om de 5!min. schoon kan maken omdat er een korstje opkomt door de pus wat er uit komt, er zit ook een dikke bult rondom de piercing en doet pijn als ik hem schoonmaak.. En als ik hem schoonmaak en ik druk iets op de bult wat er rondom zit, komt er pus uit het gaatje.. Lijkt me dus niet erg goed..