Ik lijk er normaal in, werd zo blij..... Kon mij ook gelijk niet schelen dat het een best prijzig jurkje is. Als je naar een duurdere winkel gaat kunnen ze je toch heel vaak aan wel iets flatterends helpen. Meisje zag meteen waar het probleem zit en wat een mooi effect zou geven. Geeft absoluut een stimulans om door te gaan.
ik heb net een half appeltje gehad! i.p.v een zak chips. Heb ook fanatiek gesport vnvnd, dus hopelijk een goed begin van die 5 kilo die er nu nog af moeten!
Rijstwafels met kaassmaak smaken best wel net als chips... *probeert zichzelf te overtuigen *
Neem snack a jack bbq dat is net een zakkie chips
SheMellon
Geplaatst: 07-03-09 13:07
Hahaha mamamiesje Tja ik moet eerlijk zeggen dat als ik chips wil, ik wel chips neem maar dan maar echt een beetje zodat ik precies weet hoeveel calorién in naar binnenwerk. Gister bv 50 gram Lay's Baked gegeten en dat waren 200 calorién. Het is nog steeds niet gezond maar dan vreet ik iig niet heel de zak leeg
Binnenkort ga ik lekker tennissen 1 a 2x in de week, gisteren bij de macdonalds geweest, en tóch maar lekker een bakje fruit om half 1 snacht's opgegeten, ik heb het gewoon weerstaan.
Mizoan
Geplaatst: 07-03-09 13:46
VonDutch schreef:
Binnenkort ga ik lekker tennissen 1 a 2x in de week, gisteren bij de macdonalds geweest, en tóch maar lekker een bakje fruit om half 1 snacht's opgegeten, ik heb het gewoon weerstaan.
Wokken kan heel light zijn hoor Als je dan maar niet al die bijgerechten als kroepoek, loempia'tje etc. neemt. Kipfilet, vis, groentes, beetje rijst en de rode sauzen; daar kun je niet veel fout aan doen
Die jurk ziet er idd veel slanker uit dan 44, staat je goed
Mijn vrienden komen zo, en dan zet ik altijd wat te snacken op tafel. Dat is altijd wel lastig, maar goed ik mag in het weekend wel wat eten en morgen moet ik toch voetballen. Ik ga binnenkort die snack a jacks een proberen. De kaas versie was ik niet zo weg van