Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Red_Savage schreef:Ik moet wel zeggen, mijn MDkopjes 'zweven' allebei een stukje boven mijn huid. Ze liggen er niet plat op.
Dit is bewust gedaan zodat ik het goed kon schoonmaken en zodat mijn huid ruimte kreeg om eventueel op te zwellen.
Dus als je MD niet op je huid zit gedrukt, is dat niet erg.

.
marlies85 schreef:Nice Boterkoekje!
Wanneer heb je die letten? Ben te lui om terug te lezen enzo

nils schreef:ja ik leef ook nog![]()
maar een labret zal je wel staan denk!

. *ik had de piercing toen al.
...
.
. Ik mag van mijn vader zolang ik in huis woon geen piercings want hij trekt ze eruit en blabla. Heb dus 4 jaar geleden die tepelpiercing laten zetten en hij wist van niks. Vorig jaar was een vriendin bij me en toevallig moest ik die week naar de kaakchirurg voor mijn verstandskiezen, ik was dus heerlijk om te schieten van de zenuwen. En die vriendin vertelt doodleuk dat ze het zo raar vindt dat ik bang ben voor een prikje, maar wel een staaf door m'n tepel heb zitten...
. Had hij later tegen mijn moeder gezegd dat hij al dacht dat het een 'verzinverhaal' was, omdat ik al zo bang ben voor een miniprikje
... Hahaha!
Maandag moet dat bolletje er nl even af (dus niet het staafje er uit, gewoon het bolletje er af) en wilde vandaag eens proberen zodat ik dan niet sta te klungelen maar krijg dat ding dus echt niet los