Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce2 schreef:Sinds gister avond begint het hier weer een beetje te spoken, maar de migraine blijft uit, ben alleen wel wat wazig in mn hoofd, moeite met normale zinnen typen enzo, haha.
Lalidan schreef:Waar zitten de piercings en wat word er gescand? Dat maakt namelijk uit. Nederland is erg overdreven qua wat er niet in mag, maar in overleg is er veel mogelijk. In duitsland mag je namelijk gewoon je horloge omhouden, evenals je spijkerbroek.
Maar begrijp ik het goed dat je nu én een neusspray, en imigran hebt gekregen? Het feit dat de neusspray slechts voor 1malig gebruik is, roept bij mij het vermoeden op dat dat ook een triptaan is. Jouw vraag over het verschil tussen triptanen is ook bijna niet te beantwoorden, tenzij je chemicus of parmaceuticus bent. Ook verschil in werking is erg weinig over bekend. Het enige wat echt bekend is, is dat het ene middel bij de ene goed aanslaat, terwijl het bij de ander te weinig doet. Plus dat imigran het middel is wat het vaakste resultaat boekt. Meer zinnigs valt er eigenlijk niet over te zeggen.
joyce2 schreef:Pff ja dan heb je wel meer nodig! In een slechte week heb ik 3x medicijnen nodig, maar nu heb ik afgelopen 2 weken pas 1x mn neusspray gebruikt. Dus het is ontzettend wisselend. Meestal kan ik 3 a 4 maanden vooruit met mn medicijnen (zetpillen + neusspray).
Lalidan schreef:Eigenlijk is dat wel heel luxe lammie! Super hoor, dat het zo goed met je gaat!