Dacht ik er van het weekend vanaf te zijn, begint het gister weer opnieuw!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

sjaslique schreef:Is het echt in je nek dat je spierpijn hebt, of is het meer dat je lymfeklieren aan de zijkant van je hals gezwollen zijn?
) zaterdag rook en proefde ik niks meer van mijn eten, zondag was ik wat fitter en maandag tot vandaag voel ik me niet ziek, maar blijf ik hoesten, ondanks de codeine van de dokter ( kon ik gelukkig voor bellen) Sinds dinsdag geen snotneus meer trouwens, dat is wel erg fijn 

Voel me maar belabberd, maar ik zal straks op mijn paarden zitten! In welke toestand ook
WildThing schreef:Voel me maar belabberd, maar ik zal straks op mijn paarden zitten! In welke toestand ook
Maar ik ben gister wel even wezen longeren, dus ik denk dat ik het er toch maar op waag. Buitenlucht is beter dan de hele dag binnen zitten, toch?

Diamante schreef:Weet iemand iets tegen de kriebelhoest? Ik word er helemaal gek van...

Onassa schreef:Diamante schreef:Weet iemand iets tegen de kriebelhoest? Ik word er helemaal gek van...
Codeine pilletjes van de huisarts, is op recept of anders Daro dat is vrij verkrijgbaar bij apotheek en drogist, slaap je ook goed van.
word er gek van!!
Diamante schreef:mm daar kan ik morgen pas heen ...
Zijn dr geen huismiddeltjes ofzo

Me hele gezicht doet er pijn van , echt niet fijn