Paardrijden is ook een probleem ja, met zulke dikke boobies! Mijn paard gooit al ontzettend hoog op, en dan met doorzitten.... Verschrikkelijk! Net 2 reuze stuiterballen die ik moet mee dragen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sence schreef:Paardrijden is ook een probleem ja, met zulke dikke boobies! Mijn paard gooit al ontzettend hoog op, en dan met doorzitten.... Verschrikkelijk! Net 2 reuze stuiterballen die ik moet mee dragen!
Nouks schreef:Ik heb tot nu toe nooit lichamelijke klachten gehad door de grootte van mijn borsten, of je moet "pijnlijke borsten en nauwelijks kunnen liggen op dag voor menstruatie" onder lichamelijke klachten scharen. Ik snap wel dat sommige mensen last krijgen van hun borsten, maar soms vind ik 't ook wel wat overdreven.
Zo kende ik eens een meisje dat op haar zeventiende een borstverkleining heeft laten uitvoeren omdat ze er zulke verschrikkelijke nadelige gevolgen aan ondervond. Artsen opereerden over het algemeen niet voor ca. 20ste, maar "haar geval" was een uitzondering...
....Ze ging van 75D naar 75B/C.
Wat ben ik dan met m'n 65G, een mega-uitzondering? Zo groot is een 75D niet. Ik geloof dat zelfs meer dan 30% van de Nederlandse vrouwen D of groter heeft...
Lante schreef:[***] schreef:Ik heb tot nu toe nooit lichamelijke klachten gehad door de grootte van mijn borsten, of je moet "pijnlijke borsten en nauwelijks kunnen liggen op dag voor menstruatie" onder lichamelijke klachten scharen. Ik snap wel dat sommige mensen last krijgen van hun borsten, maar soms vind ik 't ook wel wat overdreven.
Zo kende ik eens een meisje dat op haar zeventiende een borstverkleining heeft laten uitvoeren omdat ze er zulke verschrikkelijke nadelige gevolgen aan ondervond. Artsen opereerden over het algemeen niet voor ca. 20ste, maar "haar geval" was een uitzondering...
Wat ben ik dan met m'n 65G, een mega-uitzondering? Zo groot is een 75D niet. Ik geloof dat zelfs meer dan 30% van de Nederlandse vrouwen D of groter heeft...
Als je maar krap aan 1.60 lang bent en tengere schouders hebt, dan is 75D wel groot hoor... Bovendien is het voor iedereen weer anders, die lichamelijke klachten. Het ene lichaam is nu eenmaal sterker dan het andere en misschien er wat beter op gebouwd om een D,E,F,G of H cup te dragen. Niet te snel oordelen hoor; zo'n operatie doe je niet zomaar voor de aanstellerij hoor, daar is het net even wat te ingrijpend voor.
Nouks schreef:Ik heb tot nu toe nooit lichamelijke klachten gehad door de grootte van mijn borsten, of je moet "pijnlijke borsten en nauwelijks kunnen liggen op dag voor menstruatie" onder lichamelijke klachten scharen. Ik snap wel dat sommige mensen last krijgen van hun borsten, maar soms vind ik 't ook wel wat overdreven.
Onassa schreef:Ik stapte gister even bij Levera binnen.
Heb me even laten helpen door een verkoopster en die kwam met een bh aan waarvan ik dacht, huhhh, moet dat mijn e cups houden????
Ik proberen en jawel hoor, echt super!!!!
Ik was er echt aan voorbij gelopen omdat het er behoorlijk dun uitziet.
Ik ben er heel blij mee .
Het is trouwens van het merk Freya, dat schijnt een hele goede lijn te zijn voor de grotere borsten.
Voordeel is ook dat mijn borsten erin een stuk kleiner lijken en niet ergens onder mijn oksels eruit gedrukt worden
imd schreef:Bij de hema zijn er nu ook beha's voor extra grote cups hè, die gaan tot F geloof ik
Sence schreef:Ik heb opzich een goede sportbh (zal straks even in de kast kijken wel merk), maar hij zit me net iets te strak. Hij drukt me wat op me ribben, wat erg pijn doet (en krijg er punttieten van!). Ik heb 'm wel bij een speciaalzaak weg.
Risje80 schreef:Ik denk dat ik me ook mag aansluiten![]()
Ik doe het met 75 D, omvang is iets ruim, maar anders kom ik in de 70E.
Is het jullie ook al opgevallen dat de cupmaat met de omvang te maken heeft?Op zich heb ik geen problemen mee dat mensen naar mijn borsten kijken. het valt bij mij ook niet zo op, in bikini misschien wel, maar onder kleren niet, het past bij mijn postuur denk ik.
Nu zou ik wel eens willen weten wat voor een sport BH jullie hebben..........
Met sporten doen mn borsten erg pijn en zoek een goede bh daarvoor, maar ik heb nog een goede kunnen vinden.
Ik heb 2 kinderen, dus mijn borsten zijn ook niet mooi meer (denkt mijn vriend anders over)
Ik zou graag een operatie willen ondergaan voor verkleinen en liften, maar ik durf niet.
Zie heel erg tegen zo`n operatie op en de tijd erna, en dat de maat misschien niet meer bij me past.
Jullie ervaringen??
Groetjes, Risje
Sence schreef:Helemaal gelijk. En dat wij door onze grote borsten ook nog last kunnen krijgen van onze nek, rug etc. maakt het nog een stuk vervelender. Volgensmij staan veel mensen, die niet een grote maat hebben, er niet bij stil.
Mijn schoonzus heeft een A en die zegt inderdaad wat Petulan al zegt; Ik wil wel wat van jou!
Of
Ik wil wel ruilen!
Nou, be my guest.
Nou oke, een A zou ik ook niet graag willen, maar dit is letterlijk wat te veel van het goede