Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 15:59

Fenn, blond? Clown Hihi!

Paardrijden is ook een probleem ja, met zulke dikke boobies! Mijn paard gooit al ontzettend hoog op, en dan met doorzitten.... Verschrikkelijk! Net 2 reuze stuiterballen die ik moet mee dragen!

June92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:59

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:03

Ik koop ze meestal bij Melman (lingerie), ik ontdek net dat die andere ook van Marie Jo zijn (L'aventure) Zitten goed.

Paardrijden > SportBH Knipoog

@Sence, nope, roodgeverfd.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:14

@t Loes..

Ik heb een brostverkleining laten doen 4 jaar geleden..en een lift was bij mij niet nodig hoor!

Word wel vergoed..zeker als je echt laat merken (desnoods overdrijf je) dat je zoveel last van je rug hebt enzo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:17

Sence schreef:
Paardrijden is ook een probleem ja, met zulke dikke boobies! Mijn paard gooit al ontzettend hoog op, en dan met doorzitten.... Verschrikkelijk! Net 2 reuze stuiterballen die ik moet mee dragen!

Ik draag altijd mega-strakke t-shirtjes. Die doen dan dienst als "tweede beha" zeg maar, nergens last van Lachen

Maar in leuke shirtjes of polo's of wat dan ook hoef ik ook niet te proberen te gaan paardrijden.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 10:10

Nouks schreef:
Ik heb tot nu toe nooit lichamelijke klachten gehad door de grootte van mijn borsten, of je moet "pijnlijke borsten en nauwelijks kunnen liggen op dag voor menstruatie" onder lichamelijke klachten scharen. Ik snap wel dat sommige mensen last krijgen van hun borsten, maar soms vind ik 't ook wel wat overdreven.

Zo kende ik eens een meisje dat op haar zeventiende een borstverkleining heeft laten uitvoeren omdat ze er zulke verschrikkelijke nadelige gevolgen aan ondervond. Artsen opereerden over het algemeen niet voor ca. 20ste, maar "haar geval" was een uitzondering...

....Ze ging van 75D naar 75B/C.

Wat ben ik dan met m'n 65G, een mega-uitzondering? Zo groot is een 75D niet. Ik geloof dat zelfs meer dan 30% van de Nederlandse vrouwen D of groter heeft...

Als je maar krap aan 1.60 lang bent en tengere schouders hebt, dan is 75D wel groot hoor... Bovendien is het voor iedereen weer anders, die lichamelijke klachten. Het ene lichaam is nu eenmaal sterker dan het andere en misschien er wat beter op gebouwd om een D,E,F,G of H cup te dragen. Niet te snel oordelen hoor; zo'n operatie doe je niet zomaar voor de aanstellerij hoor, daar is het net even wat te ingrijpend voor. Knipoog

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 11:15

Bij de hema zijn er nu ook beha's voor extra grote cups hè, die gaan tot F geloof ik Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 11:22

Lante schreef:
[***] schreef:
Ik heb tot nu toe nooit lichamelijke klachten gehad door de grootte van mijn borsten, of je moet "pijnlijke borsten en nauwelijks kunnen liggen op dag voor menstruatie" onder lichamelijke klachten scharen. Ik snap wel dat sommige mensen last krijgen van hun borsten, maar soms vind ik 't ook wel wat overdreven.

Zo kende ik eens een meisje dat op haar zeventiende een borstverkleining heeft laten uitvoeren omdat ze er zulke verschrikkelijke nadelige gevolgen aan ondervond. Artsen opereerden over het algemeen niet voor ca. 20ste, maar "haar geval" was een uitzondering...

Wat ben ik dan met m'n 65G, een mega-uitzondering? Zo groot is een 75D niet. Ik geloof dat zelfs meer dan 30% van de Nederlandse vrouwen D of groter heeft...

Als je maar krap aan 1.60 lang bent en tengere schouders hebt, dan is 75D wel groot hoor... Bovendien is het voor iedereen weer anders, die lichamelijke klachten. Het ene lichaam is nu eenmaal sterker dan het andere en misschien er wat beter op gebouwd om een D,E,F,G of H cup te dragen. Niet te snel oordelen hoor; zo'n operatie doe je niet zomaar voor de aanstellerij hoor, daar is het net even wat te ingrijpend voor. Knipoog

Ik wil niet heel veel zeggen, maar je hebt hier iemand van 1.62 en omvang 65 en cup G voor je.... Als er iemand tenger is, ben ik het wel. Als ik een 75 zou hebben ipv een 65, zou ik op een E uit komen. 75D klinkt groot, maar is niet bijzonder groot.

En zij maar praten over hoe groot d'r tieten wel niet waren. Tuurlijk is ieder lichaam anders, maar ik kan er met m'n kop gewoon niet (of slecht) bij dat iemand dusdanig veel lichamelijke klachten kan ondervinden aan een 75D, dat het op d'r 17e verkleind moet worden. Tenger is ze trouwens niet.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 11:55

Ik stapte gister even bij Levera binnen.
Heb me even laten helpen door een verkoopster en die kwam met een bh aan waarvan ik dacht, huhhh, moet dat mijn e cups houden????
Ik proberen en jawel hoor, echt super!!!!
Ik was er echt aan voorbij gelopen omdat het er behoorlijk dun uitziet.
Ik ben er heel blij mee .
Het is trouwens van het merk Freya, dat schijnt een hele goede lijn te zijn voor de grotere borsten.
Voordeel is ook dat mijn borsten erin een stuk kleiner lijken en niet ergens onder mijn oksels eruit gedrukt worden Clown

June92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 12:13

Nouks schreef:

Als je maar krap aan 1.60 lang bent en tengere schouders hebt, dan is 75D wel groot hoor... Bovendien is het voor iedereen weer anders, die lichamelijke klachten. Het ene lichaam is nu eenmaal sterker dan het andere en misschien er wat beter op gebouwd om een D,E,F,G of H cup te dragen. Niet te snel oordelen hoor; zo'n operatie doe je niet zomaar voor de aanstellerij hoor, daar is het net even wat te ingrijpend voor. Knipoog[/quote]

Ik wil niet heel veel zeggen, maar je hebt hier iemand van 1.62 en omvang 65 en cup G voor je.... Als er iemand tenger is, ben ik het wel. Als ik een 75 zou hebben ipv een 65, zou ik op een E uit komen. 75D klinkt groot, maar is niet bijzonder groot.

En zij maar praten over hoe groot d'r tieten wel niet waren. Tuurlijk is ieder lichaam anders, maar ik kan er met m'n kop gewoon niet (of slecht) bij dat iemand dusdanig veel lichamelijke klachten kan ondervinden aan een 75D, dat het op d'r 17e verkleind moet worden. Tenger is ze trouwens niet.[/quote]

Nou, ik snap dat best. Er zijn gewoon mensen die er veel last van hebben. Ik snap dat jij met een G-cup een D-cup niet bijzonder groot vindt, maar dat is misschien in jouw opzicht zo. Ik heb een 65/70E en ben dus nogal tenger, wel iets groter dan jij, maar ik vind dit toch wel aardig groot. Het verschilt per persoon. En dat het aan de bouw ligt wil ik nog niet zo hard zeggen, want veel dikke(re) mensen komen al wel snel aan een F of G cup, en ook al zijn ze dan zo zwaar gebouwd, dan kunnen ze alsnog wel last hebben van hun grote voorgevel.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 14:33

Onassa schreef:
Ik stapte gister even bij Levera binnen.
Heb me even laten helpen door een verkoopster en die kwam met een bh aan waarvan ik dacht, huhhh, moet dat mijn e cups houden????
Ik proberen en jawel hoor, echt super!!!!
Ik was er echt aan voorbij gelopen omdat het er behoorlijk dun uitziet.
Ik ben er heel blij mee .
Het is trouwens van het merk Freya, dat schijnt een hele goede lijn te zijn voor de grotere borsten.
Voordeel is ook dat mijn borsten erin een stuk kleiner lijken en niet ergens onder mijn oksels eruit gedrukt worden Clown

Freya heb ik ook wel eens van gehoord, schijnt inderdaad geen slecht merk te zijn.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 14:33

imd schreef:
Bij de hema zijn er nu ook beha's voor extra grote cups hè, die gaan tot F geloof ik Lachen

De kwaliteit, en hoe modern zien ze er uit? Clown

Risje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 14:42

Ik denk dat ik me ook mag aansluiten Clown
Ik doe het met 75 D, omvang is iets ruim, maar anders kom ik in de 70E.
Is het jullie ook al opgevallen dat de cupmaat met de omvang te maken heeft?
Op zich heb ik geen problemen mee dat mensen naar mijn borsten kijken. het valt bij mij ook niet zo op, in bikini misschien wel, maar onder kleren niet, het past bij mijn postuur denk ik.

Nu zou ik wel eens willen weten wat voor een sport BH jullie hebben..........
Met sporten doen mn borsten erg pijn en zoek een goede bh daarvoor, maar ik heb nog een goede kunnen vinden.

Ik heb 2 kinderen, dus mijn borsten zijn ook niet mooi meer (denkt mijn vriend anders over Knipoog )
Ik zou graag een operatie willen ondergaan voor verkleinen en liften, maar ik durf niet Huilen .
Zie heel erg tegen zo`n operatie op en de tijd erna, en dat de maat misschien niet meer bij me past.
Jullie ervaringen??

Groetjes, Risje

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 14:47

Ik heb opzich een goede sportbh (zal straks even in de kast kijken wel merk), maar hij zit me net iets te strak. Hij drukt me wat op me ribben, wat erg pijn doet (en krijg er punttieten van!). Ik heb 'm wel bij een speciaalzaak weg.

Risje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 14:52

Sence schreef:
Ik heb opzich een goede sportbh (zal straks even in de kast kijken wel merk), maar hij zit me net iets te strak. Hij drukt me wat op me ribben, wat erg pijn doet (en krijg er punttieten van!). Ik heb 'm wel bij een speciaalzaak weg.

Hahaha, echt charmant ziet een sport bh er niet uit. Ik heb er nu 1 van de Hema en heb ik maat C genomen zodat hij goed strak zit. Maar als ik ga springen, wiebelen mn borsten nog steeds en doet pijn Boos!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 14:56

Risje80 schreef:
Ik denk dat ik me ook mag aansluiten Clown
Ik doe het met 75 D, omvang is iets ruim, maar anders kom ik in de 70E.
Is het jullie ook al opgevallen dat de cupmaat met de omvang te maken heeft?Op zich heb ik geen problemen mee dat mensen naar mijn borsten kijken. het valt bij mij ook niet zo op, in bikini misschien wel, maar onder kleren niet, het past bij mijn postuur denk ik.

Nu zou ik wel eens willen weten wat voor een sport BH jullie hebben..........
Met sporten doen mn borsten erg pijn en zoek een goede bh daarvoor, maar ik heb nog een goede kunnen vinden.

Ik heb 2 kinderen, dus mijn borsten zijn ook niet mooi meer (denkt mijn vriend anders over Knipoog )
Ik zou graag een operatie willen ondergaan voor verkleinen en liften, maar ik durf niet Huilen .
Zie heel erg tegen zo`n operatie op en de tijd erna, en dat de maat misschien niet meer bij me past.
Jullie ervaringen??

Groetjes, Risje

Omvang heeft superveel met cupmaat te maken... vanwege mijn verkleining heb ik nu een grotere omvang namelijk. Ik hield altijd van lekker strak, had altijd 75 (H) aan, rekt na verloop van tijd altijd mee en 80 kon ik dan niet meer aan omdat het slobberde. Ben wel wat aangekomen dus zou op die manier 80 moeten hebben. Maar vanwege de littekens kan ik dit niet hebben, ik zweet namelijk ook erg veel en als het dan strak zit gaat het vreselijk irriteren. Meestal heb ik nu zonder beugels aan maar nu ook weer met beugels, dan wel een 90, op koude dagen gaat dat prima. Grappig is dus dat ik met 75 een E of F moet hebben en de 90 is ineens een C geworden... Haha! Dus ik heb cup C t/m F, afhankelijk van de omvang (hoezo verschil????)

Wat betreft de operatie, ik zou het onmiddelijk weer doen. De pijn viel me reuze mee, heb twee weekjes rustig aan gedaan maar na 2 dagen liep ik gewoon weer vrolijk rond met weinig pijn. Na twee weken weinig meer te merken, alleen nog niet paardrijden en hardlopen enzo. Maar mij is het dus heeeeeeel erg meegevallen, had veel erger verwacht! Als je een goede chirurg hebt, past hij de grootte aan aan je lichaam. Ik ben vrij breed van mezelf en een klein cupmaatje zou niet bij me passen dus is dr nog aardig wat over, ondanks dat er 500 gr aan elke kant af is gehaald. Ik had echt van die zware hangdingen en nu ben ik dr apetrots op Haha! uiteraard trekt de zwaartekracht er wel aan en zijn het geen ronde nepdingen maar ze passen weer bij mn leeftijd zeg ik altijd maar.

Vind het wel apart dat iedereen zoveel moeite heeft met sportbh's.... nooit problemen mee gehad. Ok wel even een hele dag winkelen en tig winkels bezoeken voordat je er eentje hebt... maar ik neem em pas als het goed zit, brede banden heeft en ik in het pashokje kan springen zonder dat het zeer doet. Zou niet weten welke ik nu heb, bij de livera vandaan, zwart met een wit randje, dubbele sluiting en gevoerde dikke banden. Bevalt me prima! (en dit is dan weer een 90 DD??? ) Oja, ik let wel altijd op het "niveau" wat op het kaartje staat, daar staat dus hoe goed het de schokken opvangt. Heb nu het hoogste niveau geloof ik, niveau 4.

Risje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 17:34

Hoi,

Knap hoor dat je de operatie hebt laten doen. Je hoort eigenlijk alleen de enge dingen. Ik weet ook niet of ik het wel vergoed zal krijgen, mijn verhoudingen zijn eigenlijk wel goed. En cupje D is ook niet echt heel groot. Maar ja, genoeg om lekkere hangers te krijgen, hahaha.

Heerlijk al die verschillende maten, mijn maat verandert ook in de maand, hormonen denk ik, bh`s die altijd goed zitten zitten dan even niet goed meer.

Ik heb ook het hoogste niveau genomen bij de Hema. ik ben zelfs bij Divoza geweest en heb daar staan springen in een hokje met verschillende bh`s. Maar nee het dempte niet genoeg naar mijn zin. Dus conclusie, niet meer hardlopen en vooral niet doorzitten!!

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 21:12

Ik heb geloof ik zo uit het hoofd 90G En had eerst van die bh's (a 90 euro) met allemaal kant (was het enige verkrijgbare) maar sinds kort heb ik een sportbh gevonden !!! TOP , bij paardrijden zakte altijd mijn bandjes af en had was allemaal lastig. Nu alles stil, geen afzakkende bandjes helemaal rlx

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-08 12:44

Ik rij eigenlijk nooit met sportbh, heb het eventjes gedaan. Erg slecht Bloos

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 12:59

Sence schreef:
Helemaal gelijk. En dat wij door onze grote borsten ook nog last kunnen krijgen van onze nek, rug etc. maakt het nog een stuk vervelender. Volgensmij staan veel mensen, die niet een grote maat hebben, er niet bij stil.

Mijn schoonzus heeft een A en die zegt inderdaad wat Petulan al zegt; Ik wil wel wat van jou!

Of

Ik wil wel ruilen!

Nou, be my guest.
Nou oke, een A zou ik ook niet graag willen, maar dit is letterlijk wat te veel van het goede Clown

helemaal goed gezegt !! hier ook iemand, ook behoorlijk kleine, maar of iknou moest kiezen tussen a of e , dan weet ik het zo nog niet ! vooal omdat ik dan ook nog paardrij, een B zou goed zijn, maar ja, dat kun je zelf niet kiezen he ? en ik heb zoiets : ga ook niet naar chirurg.. dat perfectbeeldje word al steeds erger bij iedereen, denk maar, probeer maar gewoon tevreden zijn met wat je hebt ! iedereen heeft mindere en pluspunten, maarja, borsten vallen dan weer altijd zo op he

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 13:12

Een vriendin van me heeft net een A'tje. Verder precies zelfde bouw (tenger, even lang, ongeveer zelfde gewicht & bespiering) als ik. Wij grappen er altijd over dat we alles op een grote hoop moeten gooien en het dan moeten verdelen in 4 gelijke partjes. Lachen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-08 13:15

In dit topic ben ik er achter gekomen dat veel die een operatie zijn ondergaan, het niet deden omdat ze te groot waren,... oja dat wel. Maar voornamelijk rug en nekklachten.

Ing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 13:35

In Vlaardingen is onlangs door 2 zussen een lingeriezaak geopend met goede, mooie en betaalbare grote maten bh's geopend. Stond een paar maanden geleden een artikel over in het AD. De zussen zijn zelf ruimbedeeld en jong, weten dus wat het is om moeilijk mooie lingerie te kunnen kopen en hebben een leuke collectie. ik weet de naam niet precies maar google weet alles Clown

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 20:02

Dit geld ook voor hattem, ook 2 zusjes, heb van mijn schoonzus gehoord dat ze erg goede advies geven.

sibbe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 20:13

hier eentje met 75F ik heb altijd primadonna als bh echt goeie kwalitiet en ook mooi
misschien een tip met bikini,s als ik een bikini koop dan zet ik meestal aan de achter kant een stukje elastiek(tegen de oksel zeg maar)wel de kleur zwart dan past je oksel kwapje plus stukje borst er wel in Clown
en ik koop meestal een bikini los zeg maar dat kan tegenwoordig bijna ik elke winkel