Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy15 schreef:Maar die ring is toch glad, hoe maakt die wondjes dan?
Wij gebruiken naast de nuva ring ook nog condoom, willen bij de 2e ring zonder gaan doen, omdat ik me er dan prettiger bij voel omdat het dan 'zeker weten' veilig is
Evantia schreef:Ik weet niet hoe het komt, mijn vriend is nogal groot geschapen?![]()
Pff, toen ik mijn pil nam gebruikte we ook altijd een condoom, gisteren voor de eerste keer zonder maar ik voel me er achteraf zo ongemakkelijk bijMaarja een vriendin van mij gebruikt nooit condoom en die is nog steeds niet zwanger
En de nuvaring is toch even veilig als de pil dacht ik?
poes schreef:Evantia schreef:Ik weet niet hoe het komt, mijn vriend is nogal groot geschapen?![]()
Pff, toen ik mijn pil nam gebruikte we ook altijd een condoom, gisteren voor de eerste keer zonder maar ik voel me er achteraf zo ongemakkelijk bijMaarja een vriendin van mij gebruikt nooit condoom en die is nog steeds niet zwanger
En de nuvaring is toch even veilig als de pil dacht ik?
Ik voelde die nuvaring na een tijdje altijd zitten in een bepaald standje en laat dat nou net het favo standje van mijn vriendje zijn![]()
Toen was het rap gedaan met dat ding, anders was ik erg tevreden over!
WinSel schreef:hoi, kheb ff een vraag.
Ik heb de pil een week langer door geslikt omdat ik op vakantie was.
maar nu hoorde ik dat ik niet 1 week van de 2e strip moeten nemen maar gewoon de hele strip.
Ik heb dus 1 hele strip en van strip 2 een week.
Snappen jullie het nog ?
Kan dit kwaad?
Ik ben nog niet ongesteld, maar hoorde dat het langer duurde omdat ik em een week langer heb geslikt
hoop dat jullie ht nog snappen
Citaat:Ik heb zelf ook een keer gedaan wat jij nu hebt gedaan en ben daar een week goed ziek van geweest.
Iedereen reageert er anders op hoor, maar het is niet echt goed voor je lichaam.