Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Happy_Liz schreef:heb ik gisteren nog gedaan.
Ik vind mijn werk totaal niet leuk meer en ik mag geen vakantie. Ik was gisteren mega moe en was echt toe aan een weekje vrij. Omdat ik niet zomaar mag bellen van joh, ik neem een week vrij. Moet ik maar een leugentje om eigen bestwil zeggen. (ik krijg niet betaald en heb geen snipperuren)
purny schreef:Precies, en wij ons maar kapot werken voor degene die "ziek" zijn.
purny schreef:Als ik het tegen de verkeerde had, sorry daarvoor. Maar ik heb ook best een rotsituatie op mijn werk nu met mijn CU(even vertaald Collitis Ulcerosa).
Ptries schreef:Ik vind het echt afschuwelijk als ik me ziek moet melden. Denk dan altijd meteen aan alle collega's + baas die mijn werk op hun bordje krijgen en ook nog hun eigen werk moeten doen.
Ik zou me echt NOOIT ziekmelden als je eigenlijk niet ziek bent. Ik vind het echt superasociaal t.o.v. je werkgever en collega's.
KiWiKo schreef:purny schreef:Als ik het tegen de verkeerde had, sorry daarvoor. Maar ik heb ook best een rotsituatie op mijn werk nu met mijn CU(even vertaald Collitis Ulcerosa).
endat is............... ???