Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Sint janskruid zorgd er voor dat je je zelf blijft,van reguliere medicatie wordt je vaak duf.
Chiqa schreef:Shadow chemische medicijnen zijn gewoon veel sterker dan homeopatische, dus daarom is het versuffende effect ook groter.
Je kan ze daarom ook niet vergelijken met elkaar persoonlijk werd ik niet warm of koud van St. Janskruid.
marleen_usar schreef:Medicatie voor een goed gevoel geeft alleen dat gevoel zo lang je de pillen blijft slikken.Als je stopt wat gebeurd er dan?
marleen_usar schreef:Dat is ook zo als er daar naast maar goede begeleiding is.
Shadow0 schreef:Dat is toch wel een beetje anders dan je eerst zei.
Heino schreef:Daphne, als een van de redenen waarom je je depressief voelt is omdat je je gepest voelt, wat heb je geprobeerd te veranderen aan die situatie? Denk aan andere school, meer voor jezelf op leren komen, andere klas, zelfverzekerder leren worden??
marleen_usar schreef:Medicatie voor een goed gevoel geeft alleen dat gevoel zo lang je de pillen blijft slikken.Als je stopt wat gebeurd er dan?
pharagirlke schreef:marleen usar jij snapt wat ik bedoel.
broccoli; dan zou ze er nog een klap boven op krijgenMensen die werkelijk denken aan zelfmoord zetten het niet zo open en bloot op een forum...
Daphne__ schreef:Heino schreef:Daphne, als een van de redenen waarom je je depressief voelt is omdat je je gepest voelt, wat heb je geprobeerd te veranderen aan die situatie? Denk aan andere school, meer voor jezelf op leren komen, andere klas, zelfverzekerder leren worden??
ik heb er toen alles aan gedaan.. om het te laten stoppen, moest wel..
ik zit ondertussen al op een nieuwe school, maar zelfverzekerder worden gaat lastig hier..
phaser schreef:Ik vind dat dergelijke kruiden veel veranderen met je lichaam of toch nadelige effecten hebben en er wordt daar veel te weinig over gesproken.
Het is niet omdat het een kruid is dat het schadeloos is.
Heino schreef:Wat heb je concreet geprobeerd? En wat leverde dat precies op?