ik word heel snel bruin en verbrand bijna nooit. Vroeger al helemaal nooit, maar de laatste 2/3 jaar verbrand ik wel eens als ik er de hele dag in zit, wil mijn "oude velletje" weer terug . Maar ben gelukkig nog wel (snel) bruin.
Ik ben het alle drie mijn armen zijn redelijk bruin, m'n benen die zijn wit.. en m'n schouders zijn verbrand ik verbrand opzich niet heel snel, maar snel bruin wordt ik helaas ook niet al helemaal niet op m'n benen en daar baal ik echt van want ik ben net zo'n melkfles en ik loop al de hele dag buiten in een korte (spijker)broek rond (echt een kortbroekje meer een soort short model ) en nog heb ik van die witte pootjes!!
Bij mij is het een beetje veel, ik heb een lange tijd m'n horloge aangedaan!! is wel grappig, dan gaat het zo: rood - rood - rood - horlogebandje wit - rood Ik had niet meer aan zonnebrandspul gedacht
En nu, na een weekje zonnen, ben ik BRUIN . Duurt bij mij dus altijd wel even..
Je kunt niet 1 dag poepiebruin worden, hoor. Als je dat verwacht heb je toch een verkeerd beeld ervan.
Verder ben ik ook erg geschrokken van het aantal Ik verbrand altijd of ik ben eerst altijd rood. Dames, goed insmeren! Dan gebeuren dat soort dingen niet. Bruin worden kan niet in 1 dag en afhankelijk van je huidtype doet de een er wat langer over dan de ander. Verbranden is erg slecht voor je huid.
die paar dagen nu dat het mooi weeer was, ben ik nu al écht lekker bruin helemaal niet verbrand, ik word echt snel bruin terwijl ik maar eventjes in de zon zit!
Verbrand natuurlijk Ik word nooit echt bruin... gelukkig is het nu nog niet zo erg dat ik er wat van voel
(Tunesië : bijna hele dag in de schaduw (af en toe zwemmen, wat drinken, naar de wc oid, om 't half uur insmeren met factor 40 oid waterproof en nog verbranden.. hoe krijg ik het voor elkaar)