ADD??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

laulau85

Re: ADD??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 11:54

LL ja bij mij hangt er ook aardig wat vanaf. Daarnaast moesten wij het op blackboard doen maar dat werkt voor geen meter. Dus ik zwaar pissig en nu maar een eigen website gemaakt.. Was het echt beu haha. Zelfs flink chaggo zitten doen tegen mn stagebegeleider Oepsie...

Bitchywitchy ja het klinkt inderdaad heel stom maar is wel zo....

Shanou bedankt voor je reactie! Wat fijn dat het nu zo goed met je gaat! Geef je vriend maar eens een extra schouderklopje dat hij zo lief voor je is!

LL laat ze anders maar eens dat lijstje van mij lezen wat ik je gemaild heb. (heb ik toch???) en zeg dan maar dat je het van mij MOET doen haha...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 11:56

Toch zou t me niks verbazen als er wel een soort rode lijn zit in MRI's van psychiatrische patiënten... Net zoals dat bij bijvoorbeeld homoseksualiteit schijnt te zijn, en bij hoogbegaafdheid... Maar goed, MRI's zijn stikkestervensduur...

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 11:56

Ja en ontbreekt bij jou ook al dat geldboompje in de tuin?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 11:58

Tuin? I wish! Haha!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 12:06

Op het balkon dan Tong uitsteken of in de woonkamer... Tong uitsteken haha

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 17:28

Ik geloof dat ik hier ook al eens gereageerd heb, maar zeker weten doe ik dat niet meer ( Haha! )
Ik heb over 2 weken een intake gesprek voor add problemen (althans ik vermoed dat ik die heb.)
Hopelijk kunnen zij me een stukje verder helpen want ik wil zo graag, maar er komt helemaal niks uit voor mn gevoel. Het is zo frustrerend.

Ik werk bij een foto service als bijbaan en binnenkort moet ik leren foto's te ontwikkelen en afdrukken. Daar zie ik zo tegenop. Het lijkt me hartstikke leuk en ik ben slim zat, maar ik kan me niet concentreren!!
Andere mensen denken dan dat je gewoon niet snugger genoeg bent, maar het lijkt soms net of ik dingen in een waas zie. En dat terwijl ik de lat voor mezelf enorm hoog leg.

Kan er ook heel boos van worden als ik een verwijt krijg van mensen om me heen dat ik maar beter mn best moet doen. Ik heb het toch maar mooi tot een hbo opleiding geschopt, ben bijna succesvol door het jaar heen, en weten zij veel hoeveel moeite en tranen dat mij heeft gekost!!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 17:29

Dwaallicht Dan zitten we helemaal in het zelfde schuitje...
Alleen mag ik woensdag al.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 17:37

laulau85 schreef:
Dwaallicht Dan zitten we helemaal in het zelfde schuitje...
Alleen mag ik woensdag al.

Nou ik ben heel benieuwd..laat je weten hoe het is gegaan? Lachen
Ik heb van die vragenlijsten gekregen die ik moet invullen en meenemen. Best lastig om jezelf zo helemaal open te zetten voor mensen die je niet kent, daar moet ik mezelf echt overheen schoppen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 17:43

Ach gut voor jullie!

Ik heb me net het hoofd gebroken over scheikunde. Ben zo blij dat ik nu een doel heb, anders had ik meteen het bijltje erbij neergegooid... Maar ik weet nu precies wat ik wil, en daar moet ik scheikunde voor hebben...

Ben nu wel helemaal doodop zeg! Pfffffff...

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 18:42

Ja die lijsten heb ik ook gehad.... echt irritant

succes nog rock met blokken...

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 18:50

Rock schreef:
Ach gut voor jullie!

Ik heb me net het hoofd gebroken over scheikunde. Ben zo blij dat ik nu een doel heb, anders had ik meteen het bijltje erbij neergegooid... Maar ik weet nu precies wat ik wil, en daar moet ik scheikunde voor hebben...

Ben nu wel helemaal doodop zeg! Pfffffff...

pff scheikunde..als er iets is waar ik niks van snap Tong uitsteken onee, natuurkunde staat met stip op nr 1.. ook van mij succes gewenst..

llittlellady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:16

aaah geweldig ik hield van scheikunde, wiskunde en natuurkunde. Vooral natuurkunde eigenlijk!
haha maar dat was eigenlijk ook meer een afweer tegen de talen en andere 'leer'vakken want daar had ik een ENORME hekel aan.
Pff geschiedenis enzo .. lezen lezen lezen en dat vond ik vrselijk. En dan woordjes leren bij de talen: RAMPZALIG!
Voor de B vakken bijles gehad en dat was leuk, lekker wat klooien met formules jeeeej

neetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:33

ik was ook altijd heel slecht in talen enz.maar wis schei en natuurkunde vond ik leuk...
ow ik moest vandaag wel lachen hoor om mezlef... me ritalin ben ik gewoon vergeten op te halen bij de apotheek!!!! hoezo je hebt het nodig??? Knipoog
pfff als ik jullie zo lees ben ik blij dat iik niet op school zit... nou ja september ga ik weer aan een opleiding beginnen dus dat wordt ook weer blokken Knipoog
hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 08:07

Ik heb mijn middelbare school nooit afgemaakt, vandaar dat ik nu weer aan de slag ben. Ik vind talen wel erg leuk, pik het gauw op... Alleen die woordjes inderdaad......... Rolleyes

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 11:27

Talen in een woord BAH! Engels ging altijd nog wel omdat ik dat nodig kan hebben (vakanties etc..)
Duits en Frans waren echt onmogelijk. Geloof dat ik zelfs een tijdje voor Frans gemiddeld een 1 1/2 stond... oepsie....
Alles met cijfertjes is een stuk meer voor mij weggelegd haha rekenen was ik heel goed in. Kon ik een paar weken ziek zijn en bij terugkomst de toets foutloos maken.
Woordjes leren zat er bij mij inderdaad ook niet in. Werd er altijd helemaal gek van en kon dan een half uur boven mn boek hangen zonder iets te zien....

llittlellady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 14:41

ik was in rekenen nooit zo goed. Ten minste niet in hoofdrekenen.
Hoofdrekenen dat kon ik dus echt NIET op de basisschool, maar op de middelbare school of bijv. staartdelingen dat ging beter, zolang ik het maar kon opschrijven want dan kon ik het steeds weer ff op een rijtje krijgen. Maar ik kon niet zo makkelijk een paar lessen overslaan.
Maar de talen VRESELIJK.. woordjes leren lukte niet, grammatciaal regels lukte niet, en dan nog het ergste:
LEES EN LUISTERTOETSEN!!!!!!! pffff concentratieeeeee... ik haalde ook echt serieus een 1 of 2 daarvoor, zeer triest Huilen
Alleen frans dat ging redelijk, maar dat kwam omdat ik een onwijs goede uitspraak had en dat had verder niemand dus dan had ik alweer wat plusjes bij mijn naam staan. Plus dat mijn moeder me daar heel veel mee geholpen heeft want ze was er heel goed in en ik van kleins af aan al op vakantie ging en dus al wel wat basis had in vergelijking met andere Knipoog
Maar ook daar had ik regelmatig een onvoldoende voor, behalve het laatste jaar toen ging het wel goed!
Ik heb zefls nog een jaar latijn gehad waar ik ook een 2 ofzo voor gemidddeld stond Schijnheilig toen zat ik nog op het vwo, na de 3e moeten teruggaan naar havo.
En dan nog handvaardigheid en tekenen: ramp ramp ik had daar nooit geduld voor. Ik had onwijs leuke ideeen en begon heel enthousiast en mijn ideeen en uitvoeringen waren altidj veel leuker en bijzonderder dan die van anderen... maar helaas was ik niet zo handig en had ik geen geduld wardoor het nooit lukte en ik gefrustreerd werd en de leraar het af moest maken Knipoog

haha er was 1 vak waar ik echt van hield en ook wel goed in was: GYM !!!!!! Hyper! Hyper!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 20:08

Oh nee voor mij juist wel knutselen en tekenen. Kan ik echt alles in kwijt haha als de opdracht me ligt.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 20:29

llittlellady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:58

Ik vond knutselen en tekenen wel heel leuk, want ik had altijd de beste ideeen... alleen de uitvoering Knipoog Nee daar had ik toch echt het geduld niet voor. Dan begon ik weer is te enthousiast en niet voorbereid en dan lukte het niet of werd het toch weer minder mooi dan ik in mijn hoofd had, viel tegen en dan gaf ik het op of smeet ik de zooi door het lokaal Schijnheilig Of ik had halverwege geen zin meer Knipoog

Haha wat een coole test, HOE herkenbaar veel van die stellingen.
Ging het om de hoeveelheid 'ja's' ofzo?
Ik had 102 x Ja van de 110 vragen Bloos Misschien dan toch ADD ipv adHd Knipoog

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 22:01

Ja ik had ook nog een paar keer twijfel maar die geeft hij niet aan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 10:01

Die ADD test slaat ook gewoon op ADHD hoor! Ja

llittlellady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 11:30

oow hihi Bloos ik vond het wel een erg ad(h)d onvriendelijke test pff zo veel vragen en stellingen, dat houd een normaal mens toch al niet vol Knipoog.. Plus dat ik zelf altijd wel moeite heb met keuzes: ja/nee/twijfel, best moeilijk. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:32

Makkelijk is hij inderdaad niet

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 19:53

Nee vond het ook moeilijk maar ach je bent weer even bezig he!

Vandaag mn stage met een GOED gehaald!!!!!!!!!!!!!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:58

laulau85 schreef:
Nee vond het ook moeilijk maar ach je bent weer even bezig he!

Vandaag mn stage met een GOED gehaald!!!!!!!!!!!!!

He!!! gefeliciteerd met je GOED!!!
Zie je wel.. ook ehhhhh ietwat drukke mensen.... kunnen best GOED zijn!!!!

PFFFTTT die vragen lijsten, wordt je helemaal maf van..
Halverwege.. of zo.. krijg je haast.. en dan lees ik al helemaal niet meer
wat er nou eigenlijk staat...
(maar dat gevoel kennen jullie allemaal wel....)