Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:xDramaQueen schreef:ik nu al bijna 4 jaar? ofzo voor me tongpiercing, en ik heb hem nog niet
Blehh frustrerend hè? Maar als het goed is is het biij jou toch bijna zo ver?
@Myryana: Ohhjee...oké het is dus nog steeds moeilijk. Maar er is nog steeds hoop.
tasjee_bas schreef:Nou vraag ik me dus serieus af, zijn mijn ouders dan zo makkelijk?![]()
Mijn moeder gaf eigenlijk gelijk toestemming, en me vader die heeft zo iets van je doet maar, alleen heb het liever niet?
ben 3/4 week geleden over een tongpiercing, wou hem zomervakantie laten piercen.
En vorige week woensdag heb ik gevraagd of ik hem na de meivakantie mocht, en dat mocht.
Anthea schreef:Ik heb een vermoeden dat mijn moeder makkelijker is.![]()
Moh Kaily ik weet het, maar dan ben ik weer 20 euro kwijt aan de trein..
tasjee_bas schreef:Nou vraag ik me dus serieus af, zijn mijn ouders dan zo makkelijk?![]()
Mijn moeder gaf eigenlijk gelijk toestemming, en me vader die heeft zo iets van je doet maar, alleen heb het liever niet?
ben 3/4 week geleden over een tongpiercing, wou hem zomervakantie laten piercen.
En vorige week woensdag heb ik gevraagd of ik hem na de meivakantie mocht, en dat mocht.
xDramaQueen schreef:tasjee_bas schreef:Nou vraag ik me dus serieus af, zijn mijn ouders dan zo makkelijk?![]()
nee hoor, zit onder de piercings en inkt, maar alleen een tongpiercing mag niet
tasjee_bas schreef:Anthea schreef:Ik heb een vermoeden dat mijn moeder makkelijker is.![]()
Moh Kaily ik weet het, maar dan ben ik weer 20 euro kwijt aan de trein..
whehe, vertel? xD
Jij vraagt, het mag en laat ze gelijk zetten?
Marchador schreef:Myryana : Dat is niet handig, mijn gevoel mag daar niet uitvallen![]()
Hmm nou ik ben benieuwd wanneer ik ga!
Anthea schreef:Janou als m'n vader niet zo tegenwerkte had ik 9234 piercings.
Moeder vind alles best tot nu toe, heb een tongpiercing/3 lippiercings/industrial/sternum.![]()
Heb wel ff m'n moeder moeten overhalen voor een tunnel, maar nu mag het eindelijk.
tasjee_bas schreef:Anthea schreef:Janou als m'n vader niet zo tegenwerkte had ik 9234 piercings.
Moeder vind alles best tot nu toe, heb een tongpiercing/3 lippiercings/industrial/sternum.![]()
Heb wel ff m'n moeder moeten overhalen voor een tunnel, maar nu mag het eindelijk.
Zo ver mag ik denk ik niet gaan xD
Moet zeggen mam is makkelijk als het gaat om piercings enzo
*heb op me 11e een neuspiercing gekregen, omdat ik naar groep 8 ging*
Zelfde geld voor mijn 2e paar oorbellen
Maar me vader wil het liever niet.
Qleke schreef:Hé, ik ben 16 en zou graag een tongpiercing laten zetten, maar heb gehoord dat als ze iets verkeerd raken dat je dan nooit meer zal kunnen smaken.. En bloed het eigenlijk?