Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandyy_x schreef:Bokkers.
Ik heb een tijdje niet meer geantwoord omdat ik niet meer op de computer mocht.
Ik heb het hele verhaal aan mijn tante vertelt[leek me de beste stap], daarna zijn we samen naar mijn vader gegaan, en het vertelt.
Me vader en tante waren niet boos, alleen geschrokken.
Nu hebben we geen contact meer.
Me mobiel is afgepakt en mocht een tijdje niet meer op de computer, nu wel weer.
Daarom reageerde ik dus niet.
Bedankt iedereen!
Mandyy_x schreef:Het gaat nu steeds een stukje beter, ik probeer weer 'mezelf' te worden.
Heb hem nog een keertje in dorp gezien[wonen in dezelfde plaats dus dat zal denk ik vaker gebeuren].
Hij riep wat, ik heb niet geluisterd en weggelopen.
Vindt het zelf moeilijk om geen contact te houden, maar ik hoop dat het wel gaat lukken.
Voel me nu veel beter!
Tam_ schreef:Ik wil even zeggen, dat ze dit allemaal gelogen heeft. Ik weet wie ze is.Wist ik al, en ik ahd al het vermoede dat het gelogen was, ze doet er zo luchtig over, en ze deed er niets aan. Alles wat ze gezegt heeft, dat ze naar de tante ofzo is gegaan, is gelogen. Ik vroeg aan dr of ze het gelogen had en toen zei ze dat ze meer dan de helft gelogen had, en dat hij haar niet dwingt enzo..
![]()
Ze heeft dus gelogen, neits met jullie tips gedaan, ookal zegt ze van wel. Dani (vriendin.) hebben alles gedaan om haar te helpen, ze deed niets.