Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:[***], ik ben het niet helemaal met je eens.. Het is troep, net als alcohol en nicotine inderdaad.. Maar "men" maakt graag plezier en in de huidige maatschappij met alle druk die mensen voelen is het heerlijk je eens te laten gaan en soms heb je daarvoor iets nodig wat maakt dat je wat losser komt..
Je kunt dus wel totaalonthouding prediken, maar zo zit de mens gewoon niet in elkaar.. Dus dan beter goed voorgelicht en je bewust van de gevaren en "procedures" eromheen kiezen voor chemische zooi, dan je bijvoorbeeld zonder scrupules volgieten..
Arabian_Girl schreef:Paddo's lijkt mij dan weer nix eigenlijk..Niet zo'n zin in zo'n trip ofzo..Als je sommige verhalen daarover hoort..Veel hier vonden het niet echt een succes iig
Chubby schreef:Rosmoov, lag je bad trip aan de speed of aan het feit dat je gewoon veel te veel had gebruikt?
Chubby schreef:Natuurlijk kan het ook zonder...![]()
Overigens is onder druk staan en je willen laten gaan al zo oud als de weg naar Rome.. "Tegenwoordig" hebben we daar chemische troep voor, vroeger gebruikte men natuurlijke middelen..
Ik zeg alleen dat ik me goed kan voorstellen dat mensen het willen uitproberen. Ik kan me ook goed voorstellen dat daar vragen over zijn. TS vroeg om ervaringen. Ik heb positieve ervaringen voor mezelf. En ja, ik heb ook zát mensen gezien die compleet van het padje af waren, ben zelf ook wel eens net ff te waus voor een korte tijd. Dat zoek ik dan bij mezelf, in plaats van altijd de verantwoordelijkheid bij een ander of iets anders te leggen..
Chubby schreef:Ik ben niet zo van het experimenteren. Heb een keer geblowed, ziek van geworden, nooit weer gedaan. Alcohol word ik vaak ziek van, ook na 1 drankje, vandaar dat ik ooit een pil heb geprobeerd. XTC bevalt goed omdat je redelijk kunt doseren en nuchter kan worden als je dat wilt.
Omdat ik bij controleverlies moet overgeven (ook als ik bijvoorbeeld meerijdt in een auto) zijn pillen voor mij ook fijner dan drank. Bij drank blijf ik me verzetten en is braken erg vies. Bij XTC/ pep en water is overgeven een makkie
Omdat XTC/ pep bevalt, hoef ik niks anders eigenlijk..
nargileh schreef:als je toch een drug wilt gebruiken, probeer cocaine.
(en nee, dit heb ik nooit gebruikt, maar heb ontzettend veel over drugs gelezen)
nargileh schreef:Chubby schreef:Ik ben niet zo van het experimenteren. Heb een keer geblowed, ziek van geworden, nooit weer gedaan. Alcohol word ik vaak ziek van, ook na 1 drankje, vandaar dat ik ooit een pil heb geprobeerd. XTC bevalt goed omdat je redelijk kunt doseren en nuchter kan worden als je dat wilt.
Omdat ik bij controleverlies moet overgeven (ook als ik bijvoorbeeld meerijdt in een auto) zijn pillen voor mij ook fijner dan drank. Bij drank blijf ik me verzetten en is braken erg vies. Bij XTC/ pep en water is overgeven een makkie
weet je hoe het komt, al die reacties hierop?
je lichaam stoot het gewoon compleet af.
waarom? juist.. het is troep dat je in je lichaam gooit/wat je rookt.
Buiten het feit dat je persoonlijk wordt in discussies wat ik al erg kinderachtig vind, zeg je de hele tijd niks anders dan dat het troep is, wat hier al meerdere keren is bevestigt, al voordat jij je ermee bemoeide. Moet je aan je minimale quotum qua reacties komen dat je hier iedere keer een zinloze bijdrage aan levert?
over pep maar helemaal niet te praten, wat een ontzettende troep zeg.
[***] schreef:[/quote]Ik ben niet zo van het experimenteren. Heb een keer geblowed, ziek van geworden, nooit weer gedaan. Alcohol word ik vaak ziek van, ook na 1 drankje, vandaar dat ik ooit een pil heb geprobeerd. XTC bevalt goed omdat je redelijk kunt doseren en nuchter kan worden als je dat wilt.
[/qoute]
Buiten het feit dat je persoonlijk wordt in discussies wat ik al erg kinderachtig vind, zeg je de hele tijd niks anders dan dat het troep is, wat hier al meerdere keren is bevestigt, al voordat jij je ermee bemoeide. Moet je aan je minimale quotum qua reacties komen dat je hier iedere keer een zinloze bijdrage aan levert?
nargileh schreef:[qoute chubby]nargileh schreef:Ik ben niet zo van het experimenteren. Heb een keer geblowed, ziek van geworden, nooit weer gedaan. Alcohol word ik vaak ziek van, ook na 1 drankje, vandaar dat ik ooit een pil heb geprobeerd. XTC bevalt goed omdat je redelijk kunt doseren en nuchter kan worden als je dat wilt.
[/qoute]