Bah, dat weer van tegenwoordig, ook last van?..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

traan_beauty

Re: Bah, dat weer van tegenwoordig, ook last van?..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 15:48

Ik vind het weer ook verschrikkelijk.. Vooral de nattigheid vind ik het ergst. Gisteren bijna in het stormachtige weer gaan hardlopen Clown . Ik heb echt behoefte om veel buiten te zijn, te bewegen.. Helaas lukt dat niet met dit weer Nagelbijten / Gniffelen .

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 15:51

Ben die winter ook echt helemaal zat!
Mn huid is ook niet meer normaal te houden. Door de kou wordt mn hele huid helemaal droog. Het irritantst is dat op mn handen en gezicht. Geen creme helpt ertegen. Zit nu de laatste 2 wekens constant vaseline te smeren.

Pff kan niet wachten tot het heer t-shirtjes weer is. En een keer zonder windkracht 7 naar stal te hoeven fietsen

@Ikima haha geweldig! Met een soort arena dak, zodat als het wel mooi weer is het dak open kan en we massaal kunnen genieten van de zon Haha!

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 15:52

Áls het straks een week lang 30 graden is, wordt er weer een topic geopend: "Ook die zon en hitte zo zat?" Clown

Het is echt altijd wat! Terwijl je het allemaal gratis krijgt, dat weer... Niemand heeft er goddank invloed op... Ik neem het weer zoals het is en kan uit alles z,n charmes halen. Na een winderige, regenachtige dag lekker thuiskomen, een warm douchje, lekkere warme hap....
In de lente dat eerste bakkie thee s'middags lekker buiten, zonder jas.
Zomers: s'avonds of s'ochtends vroeg rijden en op de dag heerlijk genieten van de zon!

Ondertussen betrekt het hier en vallen er druppels... Dat wordt petje op, kapuchon erover en longeren! Dan gauw naar binnen en een lekker bakkie + kletsen! Heerlijk, ik vermaak me altijd! Haha!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 15:53

Op zich vind ik een zachte winter niet erg, maar het moet niet zo nat zijn Tong uitsteken . Zeker in Nederland zit je meteen met kleddernatte weilanden en bakken.
Sneeuw vind ik in Nederland toch niet veel aan, geen bergen om te skieën ofzo, dus veel heb je er niet aan. Maar het ziet er natuurlijk wel leuk uit. En ik heb liever sneeuw dan die blubber...

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 15:57

Normaal erger ik me er ook niet aan. Wil best lekker buiten zijn met winkracht 7, geen probleem.. Clown . Ik ben het nu alleen zat al die nattigheid. Echt alles is nat en vies.. Ook paardrijden kan ik wel vergeten met dit weer . De paarden zijn wel lekker gek met dit weer. Ze zijn constant aan het spelen.

Maar ik ga nu wel lekker hardlopen, als het mij lukt om naar buiten te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 16:09

Equinecoach schreef:
Áls het straks een week lang 30 graden is, wordt er weer een topic geopend: "Ook die zon en hitte zo zat?" Clown

Het weer is nou eenmaal het meestbesproken onderwerp denk ik Knipoog
Doe 30 graden hoeft van mij ook niet, dan 10 keer liever dit.

Wat jij beschrijft, elk weertype heeft zijn charme, daar ben ik het mee eens. Helaas is het wel zo dat er steeds minder echte verschillen zitten in de seizoenen in Nederland.

Ik heb net lekker in de wind en een glimpje zon wat grondwerk gedaan met mijn verzorgpaard. Toch wel blij dat het even droog was.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:24

Maar hier is het ook zo vervelend heet: heel benauwd/benauwt/whatever. In het buitenland heb je dat veel minder; daar is het aangenaam heet. Lachen

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:31

Kom net terug van mijn paardje en heb heerlijk buiten gereden.. tussen de windvlagen door en de buitjes hihi.. En de zon scheen zelfs eventjes.. heerlijk! Nu zal ik weer een paar dagen uit de running liggen ivm het voorspelde weer Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:33

Redrumfox schreef:
Maar hier is het ook zo vervelend heet: heel benauwd/benauwt/whatever. In het buitenland heb je dat veel minder; daar is het aangenaam heet. Lachen

Inderdaad, het is vooral die benauwdheid die me heel erg tegenstaat. (en het feit dat je zomerkleren aan 'moet' Bloos )

Ik ben eens op Fuerteventura geweest en daar was het aangenaam warm.