Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pinuts schreef:Ik zou er respect voor hebben als de TS dit bespreekt met dr dochter en dan op internet zet, dus daar ga ik maar vanuit. Zelf was ik in de puberteit ook erg gevoelig en wat dikker.. volgens mij niet erg vreemd.
pinuts schreef:Leuke moeder ben je, toppie hoor. Heerlijk voor zon meisje! Om zo op het internet te staan. Leuk dat je er fotos bij heb gezet en dat iedereen kan zien van wie het kind is (profiel). Wat denk je wel niet?? Er zijn zoveel andere mogelijkheden dan het zo op Bokt te zetten!! Sorry hoor, maar over je eigen dochter, het zal wel zo wezen dat ze celulitus heeft maar dat hoeft niet de hele wereld te weten! Net nu ze begint te puberen zet mamma het verhaal hier neer. Walgelijk
pinuts schreef:Ik zou er respect voor hebben als de TS dit bespreekt met dr dochter en dan op internet zet, dus daar ga ik maar vanuit. Zelf was ik in de puberteit ook erg gevoelig en wat dikker.. volgens mij niet erg vreemd.
Jennasilver schreef:Ik vind het super dat je hulp zoekt voor je dochter. En geen enkele moeder is perfect( en ook geen kinderen). Misschien was het niet tactisch de foto's erop te zetten, maar ik weet zeker dat je het niet met een kwade wil heb gedaan. Dus voor degene die die geen kinderen en dus geen idee hebben hoe het is om een kind op te voeden, hebben de afkrakende berichten geen toegevoegde waarde. Hoeveel pubers noemen hun moeder geen zeikwijf of trut als ze hun zin niet krijgen. Je maakt je terecht zorgen om de gewichtstoename. De karakter verandering kan door de aankomende puberteit komen. Mijn dochter van 9 heeft ook al afscheiding en beginnende borstgroei dit begint toch al vaak in deze leeftijden. ( ik ben schoolverpleegkundige en moet de kinderen van de vijfde klas hun schoolonderzoek geven)En sinds een paar weken krijg ik soms ook een "grote" mond van mijn dochter als ze haar zin niet krijgt( maar wel straf).
imaudy schreef:Ik wil niet veel zeggen, maar je hebt hebt cellilutes verkeerd geschreven en als je dus cellilutes (zoals jij het hebt geschreven) intypt bij google dan kom je gewoon bij de vijfde hit bij dit topic uit. Foetsie privacy.
pinuts schreef:nja laten we maar hopen dat ze dan door de paardrijlessen niet in aanraking komt met bokt=) Waarschijnlijk komt t wel goed hoor, veel meisjes van die leeftijd zijn wat dikker.. hou t gewoon in de gaten en heb plezier met dr.