Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:29

Ik vind het wel erg mooi, had meer alla antm verwacht dat het er echt op zat. Maar dit vind ik erg natuurlijk

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:43

katiavl schreef:
, had meer alla antm verwacht dat het er echt op zat.

verklaar nog ff wat hier staat....das me niet geheel duidelijk nl...
maare bedankt dat je t mooi vind ben zelf ook tevreden..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:47

kamaron schreef:
katiavl schreef:
, had meer alla antm verwacht dat het er echt op zat.

verklaar nog ff wat hier staat....das me niet geheel duidelijk nl...
maare bedankt dat je t mooi vind ben zelf ook tevreden..

Het model van american next topmodel had ook een weave gekregen, maar de weave was precies of het net op der haar was gezet Haha!

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:49

@kamaron

Ben wel erg benieuwt naar wat je kwijt was en waar het hebt laten zetten Bloos vindt het er super uitzien!!

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:50

had zij misschien kort haar van zichzelf dan?
Mijn eigen haar is ongeveer een cm of 25 korter dan dit haar....enne het synthetisch haar dus gaat nog wel ff mee...heb ze nu een ruim half jaar en bevalt uiterst goed in gebruik en onderhoud...

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:51

brendalevita schreef:
@kamaron

Ben wel erg benieuwt naar wat je kwijt was en waar het hebt laten zetten Bloos vindt het er super uitzien!!

weet niet of ik reclame mag maken...anders pm maar ff

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 18:08

@kamaron zier indd netjes uit.
Dit zit dus gelijmt op je eigen haar?
heb ook wel interesse in info over wie het gezet heeft en wat het kost Bloos

Nadine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 18:11

mijn vriendin heeft voor 300 euro extensions laten zitten. het is wel mooi maar je ziet wel verschil in eigen haar en het haar van haarzelf want haar haar is stijl en dun en de extensions zijn dik en pluizig. ze heeft ze nu ongeveer 2 weken en ze wil er weer vanaf Tong uitsteken

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 18:12

bambi76 schreef:
@kamaron zier indd netjes uit.
Dit zit dus gelijmt op je eigen haar?
heb ook wel interesse in info over wie het gezet heeft en wat het kost Bloos

op de site staat exact hoe het bevestigd word...ik pm je ff de site van hun...

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 18:28

Dank je wel.
Het is alleen niet echt naast de deur Clown

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 21:16

Nadine_ schreef:
mijn vriendin heeft voor 300 euro extensions laten zitten. het is wel mooi maar je ziet wel verschil in eigen haar en het haar van haarzelf want haar haar is stijl en dun en de extensions zijn dik en pluizig. ze heeft ze nu ongeveer 2 weken en ze wil er weer vanaf Tong uitsteken

Dat lijkt me zo erg he, als het gewoon niks is als het er in zit, en je er niet blij mee bent. Geld ben je kwijt, en het is heel veel geld. Dat vind ik ook best eng hoor, aan extensions..

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 18:39

mijn vriendin zet extensions in Roosendaal/tilburg
voor meer info kan je pb

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 18:40

@kamaron: wouw heel erg mooi!

nu begin ik meteen weer te twijfelen Clown

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 11:35

Persoonlijk vind ik syntetische haar heel lelijk en het voelt totaal niet echt. Maar smaken verschillen. Ik zou ten alle tijden kiezen voor echt haar ongeacht hoe het er in gezet word.
Het merk wat ik zet heeft ook syntetische haar maar ik zet het niet.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 11:44

breitling, ik hoorde gister dat je haar echt vreselijk lelijk is als de extensions er weer uit worden gehaald, dat die waxjes blijven zitten ofzo, dat het er niet helemaal af wil. Hoe denk jij daar over?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 11:49

Dat ligt aan verschillende dingen.
Het merk, aan de manier van in zetten, aan de manier van onderhoud en aan de manier van uithalen.

De ene keer gaat het er wat moeilijker uit als de andere keer maar over het algemeen glijden ze er zo uit.
Ik haal ze er uit met een uithaal pistool. Dit verwarmt het waxje en spuit er een oplos middel over heen waardoor ze er zo uitglijden. De meeste breken de waxjes met een tang, dat heb ik 1 keer bij mezelf uit geprobeerd maar dat vind ik echt waardeloos daar gaat je haar wel kapot van.

Maar als extensions goed gezet, goed onderhouden en goed er uit gehaald worden zie je helemaal niks aan je haar.
Mijn eigen haar is ontzettend fijn, het breekt onwijs snel, gewoon slecht van kwaliteit om het zo maar te zeggen ik heb er nu 2 jaar extensions in en het heeft niks te lijden!

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 11:51

Breitling schreef:
Persoonlijk vind ik syntetische haar heel lelijk en het voelt totaal niet echt. Maar smaken verschillen. Ik zou ten alle tijden kiezen voor echt haar ongeacht hoe het er in gezet word.
Het merk wat ik zet heeft ook syntetische haar maar ik zet het niet.

je hebt heel wat verschillende kwaliteiten hoor...dus je kunt niet ergens over oordelen als je het niet in het echt hebt gezien en gevoeld...dit voelt echt aan is superzacht en je ziet geen verschil met mijn eigenste haar...

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 11:53

Ik heb heel veel verschillende merken gezien ik ik vind het niet echt aanvoelen en zien. Ik zet er ook bij dat ik dat persoonlijk zo vind en dat ieder zijn mening heeft. Dus ja daar kan ik wel over oordelen want dat is mijn mening.
Het ziet er nooit zo echt uit als echt haar en dat is ook de reden waarom ik het in mijn zaak niet zet. En er zal ook bij dat haar verschil in kwaliteit zitten maar ik blijf het er nep uit blijven zien. In het echt zie je dat een stuk beter als op een foto. Want op die foto ziet het er zeker mooi uit. Maar syntetisch haar glans veel meer als echt haar en voelt heel anders aan.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 12:12

deze dus nie....heb er ook heel wat gezien en gevoeld...en deze zijn heel anders als van die andere zaken...

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 12:17

meningen verschillen Knipoog

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 14:35

Ik zet even een stipje want wil het ook een keer laten doen.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 15:23

Breitling schreef:
Dat ligt aan verschillende dingen.
Het merk, aan de manier van in zetten, aan de manier van onderhoud en aan de manier van uithalen.

De ene keer gaat het er wat moeilijker uit als de andere keer maar over het algemeen glijden ze er zo uit.
Ik haal ze er uit met een uithaal pistool. Dit verwarmt het waxje en spuit er een oplos middel over heen waardoor ze er zo uitglijden. De meeste breken de waxjes met een tang, dat heb ik 1 keer bij mezelf uit geprobeerd maar dat vind ik echt waardeloos daar gaat je haar wel kapot van.

Maar als extensions goed gezet, goed onderhouden en goed er uit gehaald worden zie je helemaal niks aan je haar.
Mijn eigen haar is ontzettend fijn, het breekt onwijs snel, gewoon slecht van kwaliteit om het zo maar te zeggen ik heb er nu 2 jaar extensions in en het heeft niks te lijden!

Hoe dan ook, ik kom in ieder geval bij jou voor extensions! Ik hoorde dat dat wax spul niet goed uit je haar wil, en dat het dan knippen is, dus ik schrok me bij voorbaat al rot, en ze zitten er nog niet eens in.. Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 12:21

Mijn moeder heeft haar extensions bij mijn opleidingsinsituut er uit laten halen en daar hebben ze ook vele van de wax laten zitten. Dat was wel echt een drama. Maar bij mij komt niemand de zaak uit zonder schoon haar. Verandwoordelijkheid ligt wat dat betreft wel bij jezelf.

Was je je haar met de juiste producten, kom je elke 6 weken voor controle en borstel je je haar elke dag echt goed dan hoef je nergens voor te vrezen.
Wel word er makkelijk overgedacht, extensions betekend heel veel verzorging en werk!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 14:27

Breitling, misschien een vraag die jij kunt beantwoorden.. Lachen

Ik heb veel chemokuren & bestralingen gehad en heb nu kort haar. Ik weet dat het eerst een stuk langer moet zijn voor een verlening, maar is het ook noodzakelijk om mijn haar eerst een keer te knippen en vervolgens weer te laten groeien voor de extensions geplaatst worden? het haar dat nu groeit is namelijk aan de uiteinden vrij broos en pluizig, omdat dit nog .. laten we het zo noemen.. geen gezond haar is.. wat is wijsheid? ik wil dolgraag weer lang haar, maar wel verantwoord natuurlijk Knipoog

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 16:33

Je kunt het beter eerst gezond uit laten groeien. Ik ga je even een pm sturen over nioxin. Dat kan je misschien een handje helpen.