Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:, had meer alla antm verwacht dat het er echt op zat.
kamaron schreef:katiavl schreef:, had meer alla antm verwacht dat het er echt op zat.
verklaar nog ff wat hier staat....das me niet geheel duidelijk nl...
maare bedankt dat je t mooi vind ben zelf ook tevreden..
brendalevita schreef:@kamaron
Ben wel erg benieuwt naar wat je kwijt was en waar het hebt laten zettenvindt het er super uitzien!!
bambi76 schreef:@kamaron zier indd netjes uit.
Dit zit dus gelijmt op je eigen haar?
heb ook wel interesse in info over wie het gezet heeft en wat het kost
Nadine_ schreef:mijn vriendin heeft voor 300 euro extensions laten zitten. het is wel mooi maar je ziet wel verschil in eigen haar en het haar van haarzelf want haar haar is stijl en dun en de extensions zijn dik en pluizig. ze heeft ze nu ongeveer 2 weken en ze wil er weer vanaf
Breitling schreef:Persoonlijk vind ik syntetische haar heel lelijk en het voelt totaal niet echt. Maar smaken verschillen. Ik zou ten alle tijden kiezen voor echt haar ongeacht hoe het er in gezet word.
Het merk wat ik zet heeft ook syntetische haar maar ik zet het niet.
Breitling schreef:Dat ligt aan verschillende dingen.
Het merk, aan de manier van in zetten, aan de manier van onderhoud en aan de manier van uithalen.
De ene keer gaat het er wat moeilijker uit als de andere keer maar over het algemeen glijden ze er zo uit.
Ik haal ze er uit met een uithaal pistool. Dit verwarmt het waxje en spuit er een oplos middel over heen waardoor ze er zo uitglijden. De meeste breken de waxjes met een tang, dat heb ik 1 keer bij mezelf uit geprobeerd maar dat vind ik echt waardeloos daar gaat je haar wel kapot van.
Maar als extensions goed gezet, goed onderhouden en goed er uit gehaald worden zie je helemaal niks aan je haar.
Mijn eigen haar is ontzettend fijn, het breekt onwijs snel, gewoon slecht van kwaliteit om het zo maar te zeggen ik heb er nu 2 jaar extensions in en het heeft niks te lijden!