Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Was het buikgriep Barbara? Zodat het nu beter gaat?
Barmat schreef:Zijn hier trouwens verpleegkundigen of geneeskundig onderlegden onder ons?????
Heb namelijk een vraagje over Topamax, het nieuwe medicijn wat ik nu gebruik.
Ik hoest me namelijk sinds ik dat gebruik helemaal te pletter en vroeg me af of dat door dit medicijn kan komen (bijsluiter zegt van niet) of dat het gewoon griep/verkoudheid in wording zou kunnen zijn, ziekenhuis is nu niet de place to be om gezond te blijven heb ik het idee namelijk
Noetanchamon schreef:Misschien moeten we, met alle nederlandse-bokt-dames even "gezellig" gaan meeten bij de neuroloog van Barmat bij haar volgende afspraak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dionne_Xx schreef:Even een vraagje, hoeveel postzegels moetten er op de kaartomdat dit naar Duitsland moet? (ik woon in Twente, dicht bij de duitse grens, weet namenlijk niet of dit uitmaakt?)
dees_daan schreef:Dionne_Xx schreef:Even een vraagje, hoeveel postzegels moetten er op de kaartomdat dit naar Duitsland moet? (ik woon in Twente, dicht bij de duitse grens, weet namenlijk niet of dit uitmaakt?)
ik heb er 79 cent op. heb een zegel op mijn werk uiteprint, kunnen ze dat bij jou ook niet doen? dan heb je het iig niet verkeerd..
ons apparaat berekend automatisch hoeveel erop moet als hij naar het buitenland moet, dan kun je het land kiezen enz.
Noetanchamon schreef:dees_daan schreef:
ik heb er 79 cent op. heb een zegel op mijn werk uiteprint, kunnen ze dat bij jou ook niet doen? dan heb je het iig niet verkeerd..
ons apparaat berekend automatisch hoeveel erop moet als hij naar het buitenland moet, dan kun je het land kiezen enz.
Er moet 79 ct op. Dicht bij de NL grens of niet, dat maakt niet uit NL is NL
Blue_Eyes schreef:zullen we die naar artsen in t algemeen doen? ik ken er ook nog 1 die wel in aanmerking komt;)Bah..... en inderdaad.... de Gouden Eikel-trofee gaat naar de neuroloog!