Thanx allemaal voor de kaartjes en de posetieve vibes!
Deze keer hebben ze toch een beetje geholpen denk ik want, Ik krijg hoogstwaarschijnlijk GEEN bestraling !!
Ook de datum voor mijn operatie ligt vast 7 december ga ik onder het mes !
Het word de onmiddelijke borstreconstrucie met de buikflap, zoals ik eigenlijk verwachte.
Wel een zware ingreep maar in mijn geval zeker het mooiste rezultaat en zonder prothese.
Erg veel kunnen ze wel niet weghalen van mijn buik dus mijn borsten gaan er zeker niet groter op worden waarschijnlijk iets kleiner maar wel steveiger als nu, en dan nemen ze ook de rechter borst nadien onderhanden om een zo veel mogelijke symmetrie te verkrijgen.
Helaas zal ik wel mijn tepel verliezen. Maar die kan nadien nog altijd gereconstueerd of getatoeerd worden. Ik denk niet dat ik mijn tepel ga laten reconstrueren want de kosten swingen de pan uit.
Vandaag moest ik daar van de arts even bij stilstaan. Om me een beeld te geven want wat de borstreconstrucie via buikflap zal kosten (nog niet meegerekend als ze de rechter willen bijwerken) houd jullie vast ik schrok me een hoedje 15.000 euro en neen er staat geen 0 te veel
Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar in Belgie komt de ziekenkas daar niet in tussen
Ik mag wel van geluk spreken dat ik een hospitalisatieverzekering heb die zullen een heel groot deel betalen. Maar een deel zal ik toch zelf moeten ophoesten maar dat heb ik er wel voor over.
Zo ik sta helemaal te sheaken hoor ik heb nu pas met de arts gebeld en meteen naar de pc gevlogen het dringt nu allemaal door Bbbrrrr wat komt t dicht !
Ik was al om half 11 bij de plastische chirurg maar voor hem was de hamvraag of ik bestraling zou krijgen of niet. Want dan zou een onmiddelijke reconstructie niet mogelijk zijn.
Mijn gynecoloog was niet te bereiken om het te vragen dus moet ik thuis afwachten wat het zou worden hij ging me meteen bellen als hij de gynecoloog gesproken had.
Jongens toch ik heb de muren opgelopen de voorbij uren !
Al bij al toch wat posetiever nieuws niet?