Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wiifke

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:00

Ei was voor een glans op je haar, net als bier Knipoog

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:01

dat zonnebloem olie is voor droog haar Vork

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:01

Droge lippen? Honing erop smeren, even in laten trekken. Afspoeleren. Kloar!
Droge plekjes: UIERZALF! UIERZALF! UIERZALF! Ik smeer het echt overal op.
Volume in je haar: Beetje mousse/schuim erin (handdoekdrooghaar) ondersteboven föhnen. OVereind komen. Poef!
Nagellak beter laten zitten: Laagje transparante lak. Opdrogen. IJskoud water erover. Laagje lak. Opdrogen. IJskoud water reover. Laagje lak. Opdrogen. Ijskoud water erover.

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:04

ik vind het ook een leuk topic, las laatst van ei geel in je haar voor droog haar geloof ik ik heb het geprobeerd en mn haar glanst als ik weet niet wat!

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:08

Heel leuk topic Lachen

Ik heb me haar wel eens gewassen met appelsap , was wel heel erg koud Vork Maar daarna glanste me haar wel onzettend en was het lekker glad. Er word ook wel eens sinassappelsap gezegt , maar daarna heb je allemaal vruchtvlees in je haar .. dus dat vind ik niet echt een aanrader. Knipoog

Voor puistjes gebruik ik altijd Zwitsal Zeepvrije Wasgel , even lekker je gezicht mee inzepen , eventjes laten zitten - meestal was ik ondertussen me haren - en dan erafhalen , je krijgt er een ontzettend zacht en puistvrij huidje van. Veel water drinken helpt ook voor een zachte huid Lachen

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:09

Oke dat wordt dan dus, afwasmiddel, ei, zonnebloemolie Haha!

Le_onie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:11

haar wassen met ei, helpt goed, maar daarna wel conditioner gebruiken!

en ik heb opzich geen last van pukkeltjes, maar als ik er 1 heb zijn ze rood, wat ertegen doen ? ik haaaaaaat het Koe

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:27

Ik gebruik daar spul tegen van mylene werkt super, ik heb toch altijd foundation op dus dan valt dat rode niet echt op

nancy1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:52

Leuk topic! Als er geen crèmespoeling in huis is, gebruik ik ook wel eens wasverzachter in mijn haar. Die tip heb ik eens van een kapper gekregen en het werkt super. Je haar wordt er zacht van en het ruikt ook nog eens lekker.
Tegen puistjes schijnt appelazijn op een watje ook goed te zijn.

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:56

Maureenn schreef:
Ik gebruik daar spul tegen van mylene werkt super, ik heb toch altijd foundation op dus dan valt dat rode niet echt op

Dat spul van SOS Skin ?

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:59

Ja die Ja

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:59

ik gebruik
die van loreal visage
speciaal spul voor een egalere huid

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:03

uniekhorse schreef:
Maureenn schreef:

Dat spul van SOS Skin ?

Ja die heb ik ook, alleen vertelden ze erbij dat je voordat je resultaat krijgt het eerst een stuk erger word.
Dus ben ik alleen aan het smeren met de dagcreme en met dat reinigingsmiddel potje.
Dat groene spul met basic care laat ik achterwege, heb het idee dat het daar alleen maar erger van word.

Gebruik jij ze alle 3 ?

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:05

Hey leuk topic ik volg het even!!
Ik heb de eerste 2 pagina's bekeken ik heb ook nog wat tips!
kan wel zijn dat ze er al geweest zijn dit zijn ze:

1. Veel frambosen eten zijn goed voor een gave huis.
2.Voor puistjes of wondjes waar je geen litekens van wil Sterilon klinkt raar en prikt ook erg maar na eerste dag al resultaat niet voor iedereen helpt dit!

Deze 2 heb ik een keer in een boek gelezen:

1. Voor een scrub: Wit zand, Citroen sap, Water en melk weet niet of het helpt!

2. Voor wallen of dofe ogen watjes met lauw water die ingetroken zijn in NATUURLIJKE thee.

suc6 mense

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:14

uniekhorse schreef:
uniekhorse schreef:

Dat spul van SOS Skin ?

Ja die heb ik ook, alleen vertelden ze erbij dat je voordat je resultaat krijgt het eerst een stuk erger word.
Dus ben ik alleen aan het smeren met de dagcreme en met dat reinigingsmiddel potje.
Dat groene spul met basic care laat ik achterwege, heb het idee dat het daar alleen maar erger van word.

Gebruik jij ze alle 3 ?

Ons mam heeft mylene gedaan en nu doet de buur vrouw het nog, maar naar mijn idee wordt het niet echt erger. ik doe die schuim (uit dat pompje) op mijn gezicht even laten zitten daarna afspoelen en daarna met da blauwe spul die lotion en er op en dan dagcreme werkt bij mij super. (de nieuwe mascara is trouwens egt super! ik heb bijna al mijn make-up van mylene)

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:17

Maar merk je wel verschil dan ? Met hoe de huid eerst was en hoe die nu is, ik niet echt namelijk.
Zal de nieuwe mascara binnenkort eens bestellen als we weer zo'n party hebben, ben benieuwd

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:20

Na verschil. ik merk dat de puistjes minder worden (alleen als ik weer ongesteld moet worden helpt echt niks!) ik doe het omdat ik denk dat het helpt en zolang ik daar in geloof doe ik het maar braaf Knipoog

JuulenJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:47

Nou ik heb geprobeerd zoveel mogelijk erin te zetten Clown

Citaat:
Haar:
1.Als je last hebt van vet haar, dan kan je je haar een keer met afwasmiddel wassen!
2.Voor glanzend haar...doe er een ei in, even laten intrekken en uitspoelen maar
3.bier is ook erg goed voor je haar, daar gaat het van glanzen!
4.Dode haarpunten herstellen: Smeer geprakte banaan in pasgewassen handdoekdroog haar en laat het 10 minuten zitten.
5.tip voor droog haar: doe er een beetje zonnebloem olie in en doe er een warme handdoek omheen en laat het 10 min zitten en was het daarna goed uit.
6.heb je volumeloos haar: doe dan eerst conditioner in je haar (even laten inwerken en uitspoelen), en daarna pas shampoo
7.tegen dof haar: er na het wassen azijn insmeren, even in laten trekken en weer uitspoelen
8.vet haar: haar onderdompelen in badje van verdund sodawater, 's avonds wat talkpoeder op je hoofdhuid doen, dat neemt het overtollige talg op
9. in plaats van conditioner in je haar, gewoon een kopje azijn over je haar verdelen en dan uitspoelen. Je haar gaat níet stinken, maar zo was je de zeepresten uit je haar en je haar schijnt er zacht van te worden.
10.haar met roos: het haar wassen met lindebloesem thee
11.Haaruitval,vaak wassen met sterk gezette kamillethee en tweemaal per week in smeren met keukenzout. (vitamine B is erg belangrijk voor de haargroei)
12. Als er geen crèmespoeling in huis is, gebruik ik ook wel eens wasverzachter in mijn haar.Die tip heb ik eens van een kapper gekregen en het werkt super. Je haar wordt er zacht van en het ruikt ook nog eens lekker.

Gezicht:
1.Als je last van puistjes hebt kun je af en toe een keer een maskertje maken van groene leem. (jaa die je ook voor je paard gebruikt!)
2.als je wallen onder je ogen hebt, kan je er komkommers opleggen
3.sperti gebruiken voor wallen (aambeienzalf) moet blijkbaar erg goed helpen..
4.gezwollen ogen: afgekoelde theezakjes
5.droge lippen: honing of vaseline
6.tegen puistjes: Brandnetel thee drinken dat zuiverd je huid
7.Of als je een koortslip/neus hebt, beetje tandpasta erop, oplaten drogen (Ik doe het voor het slapen gaan) en de volgende morgen eraf halen, met een washandje en een beetje water. Binnen 3 dagen is het weg.
8. Voor wallen of dofe ogen watjes met lauw water die ingetroken zijn in natuurlijke thee

Lichaam:
1.Voor een lekkere bodyscrub:zeezout,yoghurt,honing, en scrubben maar!
2.voor een droge huid: ga in een warm bad dat je wat begint te zweten en wrijf je dan in met honing (gaat niet plakken en je hebt een pezikhuidje die nog eens goed gevoed is ook.
3. om rode bultjes te voorkomen na het scheren gewoon een plens ijskoud water erop gooien vloila geen bultjes.
4.Superzachte huid: Voeg 2 bekers volle melk toe aan het badwater
5.Scrub: Meng een half kopje havermout met twee theelepels ananassap (vers of uit pak).
6.Wisseldouchen (warm/koud) zijn goed voor bloedsomloop en strak trekken van de huid
7.Als je je geschoren hebt met een ruwe handdoek over de geschoren plekken wrijven, helpt tegen ingroeiende haartjes.
8.Veel noten eten voor stevige goed groeiende nagels
9. tegen de jeuk van muggenbulten kun je ook azijn er op smeren
10. Tegen rode bultjes/ingegroeide haartjes na het scheren, sudocreme gebruiken. Is creme tegen rode billetjes voor baby's maar werkt ook goed tegen rode bultjes
11. tegen een vette huid: een aardappel doormidden snijden en daarmee over je huid wrijven
12.Steek de nagels een poosje in olijfolie. Ze worden zo steviger en breken minder snel af.
13.Om je nagels sterk schoon en glanzend te krijgen. Moet je er eerst wat citroensap over de nagels heen wrijven en even later intrekken ( laat het sap niet drogen). Stop je nagels (vingertoppen) daarna in een beker met lauw/warme melk. Hou je vingertoppen een minuutje ofzo in de beker. En droog ze daarna af! en zie daar, prachtige witte nagels met een gezonde glans!
14. Nagels met vlekken? laat je nagels een kwartiertje weken in een kommetje met gelijke eenheden citroensap en olijfolie.
15.zweetvoeten: na het wassen insmeren met azijn water.

Make-up ed.:
1.lipgloss maken : potje vaseline met een lipstik in de kleur toevoegen en voila een nieuwe gloss die nog goedkoop is ook
2.als je parfum opdoet, van tevoren beetje insmeren met vaseline, dan houdt de geur langer vast.
3.En parfum in je haar spuiten, daar blijft het langer hangen!
4.mascara die uitdroogd een druppeltje water (kwastje onder druppelende kraan houden) en dan weer een paar keer in-uit je mascara potje.Kan ie weer een tijdje mee! Of even in gloeiendheet water (wel dicht) leggen.
5.Bij uitgedroogde nagellak een drupje nagellakremover in te doen.
6.Als je je lippenstift langer mooi wilt laten zitten; eerst stiften en daaroverheen wat lippenbalsem. Als je een gekleurde neemt (labello rose bijvoorbeeld) kun je de kleur wat zachter maken.

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:02

ik heb een puistje in mn neus..??:+

heb ik weer

wat te doen

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:03

in je neus, haha hoe krijg je dat voor elkaar?

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:05

ja vraag mij het niet..

ikn het begin... zeg maar.. heel eritant.. doet heel zeer!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:09

ik ken t... heb k ook wel is...niets doen. knapt vanzelf...

verder zou ik niet weten hoe jullie lipstick met vaseline willen mengen... vertel eens...Knipoog

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:22

Fennaa schreef:
als ik dat doe heb ik de volgende dag een hele rare deuk in mijn haar ROFL

Hmm, wat raar. Verward

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:30

Als ik een dag met slagen in mijn haar door het leven wil vlecht ik het 's avonds voor het slapen gaan in als het haar nog vochtig is. Klodder mousse erin knijpen en lekker gaan slapen. Volgende ochtend vlecht voorzichtig eruit en voila, de hele dag slag in het haar.

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:33

Ik doe het ook een knotje in mn haar..
Mooi slag en dan klodeer mouse der in.. zit de hele dag perfect