13 jarige zwanger, schrok me rot!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Redrumfox

Re: 13 jarige zwanger, schrok me rot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 14:45

rossebol schreef:
@Redrumfox je eigen kind is toch heel anders.
Ik was ook nooit zo gek op andere kinderen maar op mijn kleine meisje helemaal stapelverliefd.
Tuurlijk moet je soms dingen laten voor een kind maar uitgaan kan heus nog wel hoor en ik kan ook nog gewoon lekker elke dag naar stal sem gaat gewoon mee(natuurlijk niet met uitgaan)

negrita_hvj wat bedoel je met ontgroent?? kan het zien als ontmaagd of als voor het eerst gekust.

toen ik 13 was vond ik zoenen vies bah bah! hahaha alleen mijn paard kreeg een kus! maar een jongen neeeee bah moest ik niet aan denken Knipoog maarja iedereen is anders he

Daar zal je waarschijnlijk wel gelijk in hebben, maar goed; ik heb geen eigen kinderen (blijft voorlopig ook nog even zo) dus eigenlijk kan ik er niets over zeggen aangezien ik er geen ervaring mee heb. Ik weet enkel dat ik de pest heb aan de meeste jonge kinderen - heb ik zo mijn redenen voor - dus dat is voor mij al reden genoeg om er zelf niet aan te beginnen. (is mijn moeder alleen maar blij mee, haha Haha! )

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 14:51

Tjah.. het is de nieuwe mode om zo vroeg al ontmaagd te zijn Boos!
Maar ze kan ook liegen hoor, misschien zegt ze het wel gewoon om stoer te doen.

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 14:55

Toen ik 13 was zat ik nog echt niet op sex te wachten of zoenen.Zal het kind wel op deze leeftijd weg laten halen je bent zelf nog zo jong je moet nog van alles leren. Ook niet echt handig van ze om geen condoom te gebruiken lijkt me toch wel even een enorme fout die je begaaft..
Maar tegenwoordig is het in om al zo vroeg dingen te gaan doen toen ik zou oud was , was dat helemaal nog niet zo erg ontwikkeld.

Zal het misschien niet tegen de vriend gaan zeggen zal eerst even met je vriendin gaan praten en zeggen dat ze eerlijk tegen hem moet zeggen.Gun haar daar voor wat tijd, .Als het een goede vriend van mij was en zij was een goede vriendin zal ik voor deze keuzen gekozen hebben vroeg of laat komt hij er toch achter..

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 16:05

Als dat meisje op haar 13de nou klaar was voor sex?
Dat ze het niet veilig heeft gedaan is stom..
Maar elke 13jarige weet dat je van sex zwanger kan worden, en als je het dan toch wilt doen, dat dat veilig moet.
Dat zij sex heeft moet ze helemaal zelf weten.
Tegenwoordig zien de meeste 13 jarige eruit alsof ze 17 zijn, wie weet heeft ze die jongen wel om de tuin geleid en deed ze alsof ze 16 was..
IK werd op mijn 18e moeder.. was aan de pil en al wat langer in relatie, dus een condoom bleef weg, totdat ik dus een week ziek geweest ben, en er veder niet bij nagedacht heb..
13 vind ik idd te jong om zwanger te zijn..
Veder vind ik dat het helemaal aan de situatie ligt waarin dat meisje zit, zij moet voo rzich zelf gaan kiezen of zij haar vrijheid al op wil geven voor een kindje, want dat kindje blijft imo altijd haar kindje. Financieel kan zijn dit niet alleen redden, en zullen haar ouders haar moeten helpen.
Dat zijn al 2 redenen als ik haar was nu niet voor dit kindje zou kiezen, hoe ik ook tegen abortus ben.
dat kindje ziet haar straks misschien als zijn grote zus en niet als moeder, dat kan nare situatie's opleveren.
Leerplicht is nu tot 18 jaar geloof ik.. dus haar kind zal dan 6 zijn als zij een beetje voor hem/haar kan gaan zorgen..
In 6 jaar tijd is dat kind altijd bij opa en oma, een uitgaan verleden heeft ze ook nog niet dus dat wil ze ook gaan beleven..
Nee 13 is nog veel te jong..

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 16:40

ik was ook 14 toen ik "Het" voor de eerste keer deed, ik ben nu 22 en ik heb er geen spijt van Knipoog (tuurlijk heb ik hebt wel altijd veilig gedaan) Ik was er gewoon klaar voor. Ik vind het echt behoorlijk stom dat ze het zonder condoom heeft gedaan en dan ook nog eens vrolijk met andere jongens loopt te zoenen. Maar als zij dacht dat ze er klaar voor was, wie zijn wij dan om dat te veroordelen.