Oooh dat verschrikkelijke virus Ja daar doe ik ook aan mee:) Heb er nu al 4 weken last van. Eerst begond het met een vervelend kuchje, steeds erger, enorm snotteren. En later werd ik erg moe, en kreeg ik hoofdpijn. toen kwam de 39,5 graden koorts erbij. Die is 2 dagen even geweest en vanaf toen is het een beetje overgegaan, alleen de hoest blijft nog wel even denk ik:)
Ik meld me ook. Al 2 weken bezig... oren dicht, neus potjedicht, lang leve de neusspray. Mijn keel ook helemaal zeer en ik weer me met vitamientjes, al lijkt het niks te helpen
ik vind de spierpijn het ergste..... ik word smorgens helemaal gebroken wakker voordeel is wel dat ik nu spieren ken waarvan ik niet wist dat ik ze had
hier nog iemand ik zit al weer 2 dagen thuis ziek ontzettend hoesten en last van me keel heel erg verkouden als ik hoest doet me hoofd ook pijn echt klote dit verveel me dood
Oww ik heb er ook last van hoor , vorige week woensdag ziek naar huis gegaan donderdag thuisgebleven ik denk nu ben ik wel uitgeziekt. Maar nee het werd weer erger en ben nu vandaag weer thuis gebleven echt super vervelend. Inderdaad hoesten ( echt van die aanvallen ) en droge keel en snotverkouden iehh Beterschapp
Hier nog een slachtoffer. Ik liep al wéken met een sluimerend virus rond die niet voorbij ging en net zo min echt vertrok, maar gisteren kwam het echt los. Neus zit dicht, hoofdpijn (oa omdat m'n neusholte dicht zit) en ik voel me wat wazig. Ben wel aan het werk gegaan, maar denk niet dat het een lange dag gaat worden
Het is echt vervelend je kan er zo weinig tegen doen , ga zometeen maar even lekker stomen en een warme douche nemen en dan weer even m'n bedje in. En dan boeken halen op school ja huiswerk moet ook gedaan worden
ik heb het na een week zelfs erger gekregen. eerst alleen keelpijn en hoesten, maar nu zit alles potdicht en mijn keel ligt al open van die hoestbuien. echt verschrikkelijk.
Ik en sinds gister ziek! Njaa, eigenlijk de hele week al, maar sinds gister ben i echt niet lekker! Oorpijn, koppijn, keelpijn, alles doet zeer en ik ben heul erg misselijk! Blegh, ik hou niet van ziek zijn!
pffffffff ben er gelukkig na 2,5 weken redelijk vanaf. had gewoon ruim 2 weken niet op mijn paard gereden had er echt geen puf voor. vooral heel erg verkouden,hoesten en benauwd hebben echt heel erg vervelend.