Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keeva schreef:En dat noem jij geen dwangneurose ..![]()
DeniseES schreef:Ik heb er nog een paar bedachtik ben zo raar joh
- ook mijn teugels mogen absoluut níet! gedraaid zijn! *dit geld ook voor mijn beugels*
- ik kan ook níet stil zitten... er beweegt altijd wel iets
- vroeger had ik de neiging om tijdens het rijden, als er een lantarenpaal/verkeersbord/etc. kwam met mijn ogen te knipperen. en op de fiets hetzelfde op de schaduwstukken...
- mijn wekker kan ook absoluut niet op iets anders dan 5 of 10 over/voor... dus 16.00, 16.05, 16,10... en zéker niet om 16.03 ofzo... no way!
blokje schreef:O nu jullie het over eten hebben. als ik nootjes eet neem eerst ff pinda voorbeeld. Dan heb je hele en halfe elke kant van me kaak moet even veel hele en halfe nootjes hebben gehad.
Heeft mijn linker kant 1 heel nootje gehad dan krijgt mijn rechterkant het zelfde.
Als ik borrelnootjes eet, die zijn meestal heel.
Eet in omstebeurte aan 1 kant van me kaak een nootje op :S
patsur schreef:Poeh hee, er komen hier de mooiste dingen voorbij.
Enige wat ik zo snel even kan bedenken is dat ik altijd op een bepaalde manier wil lopen. Bijvoorbeel mijn voet precies in 1 stoeptegel, en niet half op de een en half op de ander..
Met de witte lijnen op de weg als ik aan het fietsen ben, mag ik er met de voet die het verst naar beneden gaat bijvoorbeeld niet denkbeelding de witte lijn raken. Dan moet ik even stoppen met trappen en na de witte lijn weer verder.rare tik om uit te leggen..
Samir schreef:-Mijn teugels/beugels mogen idd ook níet gedraaid zijn
- voordat ik het water uit de kraan gebruik doe ik de kraan heel snel aan en uit en dan pas weer aan en gebruik ik het
- Ik begin altijd met hetzelfde oog met make-up, anders haal ik het er weer af
- álle aardappels moeten geprakt zijn want 'klontjes' eet ik niet.
eefangel schreef:ik moet altijd 10x controleren of ik bepaalde dingen bij me heb in mn tasje als ik wegga
Portemonnee, mobiel etc..
Ben er altijd van overtuigd dat ik iets ben vergeten!
En ik kan ook niet de deur uit zonder muziek op..
als mn Ipod ineens leeg is ofzo fiets ik met een naar gevoel