Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nickeltje schreef:Ehm... voor veel homeopatische producten wel ja...
Chubby schreef:En de ervaringen van homeopathie bij dieren?Nickeltje schreef:Homeopathie: de kunst van het verdunnen van een middel dat het niet meer aantoonbaar is in het flesje waar je heel veel geld voor vraagt, en mensen gebruiken het ook nog vol overtuiging. Dat toch?
Klassiek voorbeeld van placebo effecten.
Smurfie schreef:dag besteding van 5 jaar ja en die meer als 10.000 euro kost
katiavl schreef:Nickeltje schreef:Ehm... voor veel homeopatische producten wel ja...
Das helaas wel waar, en al veel keer aangetoond.
Zeker na analytisch onderzoek van het verkocht product. Wel jammer eigelijk zal ook wel per uitvoerder verschillen.
Over spirutueel kan ik me niet uitspreken, ken er niks van dus oordelen doe ik niet.
Toen ik voor het eerst bij haar praktijk kwam, wist ze niets van voorgeschiedenis of klachten.
Ze keek in men oor en kon alles vertellen, tot de plek waar inwendig de zweren zaten, dat men linker arm altijd pijn deed enzo
Snap er tot nu toe nog de ballen van, maar goed
Smurfie schreef:Babys kennen het fenomeen stress niet? Denk je dat foetussen niets voelen?
Quellian schreef:Smurfie schreef:dag besteding van 5 jaar ja en die meer als 10.000 euro kost
Omdat mensen nieuwsgierig zijn is het heerlijk commercieel. En dan kom ik toch weer terug op het onderwerp 'beurs'
Ik heb een tante met een eigen praktijk en het spijt me ernstig, maar het is ronduit asociaal wat die verdient aan nieuwsgierige mensen.
Smurfie schreef:Ik ben niet nieuwschierig dat is mijn doeldaarna wil ik dierenartsen opleiding gaan doen
nickyu schreef:"je huidige gezondheid en overige problemen zijn je winst uit een vorig leven"
nouwwwwwwww kweet niet hoor
maar als dat zo zou zijn ben ik erger geweest als hitler en mengele bij elkaar
sronnie schreef:Wat ik mij afvraag is hoe er dan gekeken wordt naar kinderen die met een ziekte geboren worden? Baby's kennen m.i. het fenomeen stress nog niet, hoe wordt het dan verklaard dat er toch zoveel ongezonde baby's zijn?
stef schreef:kjoetie: Dat gevoel heb ik af en toe ook hoor. Heb contact gehad met 2 verschillende osteopaten, de ene kwam heel positief op mij over, de ander was gelijk zo super zweverig, nee laat maar...
Smurfie: heb je de rest van de tekst ook gelezen?
Ik geloof ook zeer zeker dat een ongeboren baby de stress van de moeder voelt
stef schreef:kjoetie: Dat gevoel heb ik af en toe ook hoor. Heb contact gehad met 2 verschillende osteopaten, de ene kwam heel positief op mij over, de ander was gelijk zo super zweverig, nee laat maar...
Smurfie: heb je de rest van de tekst ook gelezen?
Ik geloof ook zeer zeker dat een ongeboren baby de stress van de moeder voelt
stef schreef:en nu geen mening meer? Je vond het toch zo'n goede uitspraak?