Maar ik stond er niet echt mee
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deesiej schreef:litteken van een vorige neuspiercing of ergens anders van? je kan hem toch gewoon op diezelfde plek of iets daarnaast weer laten zetten? (Behalve me zus die is voor rechts)
Anjatjeuh schreef:SuusJa schreef:Nou vandaag maar met mn ontstoken sternum piercing naar de dokter geweest. Hij wist er geen raad mee, gelukkig had ik van tevoren gevraagd aan de piercer welke zal ik me moest laten voorschrijven. Heb nu Fucinin meegekregen, hoop dat het werkt! De dokter wilde dat ik het eruit zou halen als die zalf niet zou werken, hihihi grapjas is het toch ookDat ding blijft al helemaal zitten zolang die ontsteking er is!
Oh jee, nog een ontstoken sternum... Wat voor ontsteking is het (hoe ziet het eruit)?
Mijne is een week geleden flink ontstoken geweest maar is nu aan de beterhand. Ben er niet mee naar de dokter of piercer geweest maar heb gewoon het ontsmettingsproduct dat ik had meegekregen (Diaseptyl) weer een weekje gebruikt en dan is het vanzelf gebeterd. Hopelijk gaat het bij jou ook weer snel goed met dat zalfje. Vond het erg vervelend dat ik mn piercing zo lelijk was want het was goed weer en ik durfde geen bloesjes aandoen waar je hem misschien mee zou zien.
mariellexxx schreef:SuusJa: dit klinkt stom, maar heb je er een foto van?
SuusJa schreef:Het is een rood bultje boven mn bovenste piercingknopje! Waar wat vuil uit komt. Het was erger, eerst leek het een blaasje met wat erin! Hoe zag jouw ontsteking eruit? Ik ontsmet het met een zeezoutoplossing en gebruik nu ook de zalf!
Haha, dat met dat bloesje, ik snap wat je bedoelt! Zo lelijk!
Ketaki schreef:Loves_Sjakie schreef:pony´s en piercing´s gaat dat samen ?
hahahaha, moet nou gelijk aan dat topic van missmartine denken.
die was het er dus NIET mee eens, omdat het heel onhygienisch was.
![]()
![]()
maar het kan heel goed hoor.
als je het gewoon elke dag gewoon goed schoonhoudt, kan het gemakkelijk
Deesiej schreef:Een vriendin van mij heeft zoo'n ding![]()
in haar neus als neuspiercing. Heeft iemand daar ervaring mee?