[Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 10:44

Ik had mijn neuspiercing aan de rechterkant (linker voor de kijker). Vond ik mooier omdat ik dan een helix heb ook rechts Clown
Maar ik stond er niet echt mee

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 15:11

Nou hij zit erin, aan de linkerkant.
En ik ga hem nu even vervangen door een bioplast neuspiercing omdat dat beter geneest? en omdat dat een echt piercing is en die laat ik dan wel 6 tot 8 weken zitten Knipoog

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 15:26

Ik heb mijn piercing nooit vervangen tot het genezen was eigenlijk Tong uitsteken Heb nu een simpel oorbelringetje doorheen (dus gat is ook echt superdun Tong uitsteken) En het is bij mij nooit echt ontstoken geweest, wel soms beetje rood maar dat hoort bij genezing.

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 15:55

okee idee mislukt, ik had hem eruit gehaald om een andere erin te doen maar die krijg ik er niet in Verdrietig

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 15:56

Ik zou het zelf ook nooit doen gezien gevaar van vuil op andere piercing etc.

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 15:57

Jaa, maar ik ben gek hea Clown

Mjaa einde neuspiercing denk ik.. ik blijf het nog even proberen en als het niet lukt tsja jammer dan..

EDIT: Het is gelukt, nu zit er een andere in. Mensen nog geintresseerd in een foto? Haha!
Laatst bijgewerkt door Deesiej op 09-08-07 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 16:41

Scheve mond de zweerpiercing, lukt dat ook niet?

Wel zonde van de geld.

ikkiekikker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 16:45

Deesiej schreef:
litteken van een vorige neuspiercing of ergens anders van? je kan hem toch gewoon op diezelfde plek of iets daarnaast weer laten zetten? (Behalve me zus die is voor rechts Haha! )

Ja, zou op zich wel kunnen, maar k ben bang dat mn litteken dan meer opvalt, en dat het er dan niet mooi uitziet. Jammer trouwens dat t met je neuspiercing niet wil lukken! Wilde de piercer er niet zelf een bioplast staafje in doen? Als je m zo snel verwisselt is de kans inderdaad klein dat je m zonder problemen er weer in krijgt ja.... Kan je niet nog even terug naar de piercer om te proberen m te redden?

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 16:48

dit stukje had ik nog even geedit: Bloos

EDIT: Het is gelukt, nu zit er een andere in. Mensen nog geintresseerd in een foto? Haha!

Hij zit er dus nu wel weer in, wel eenandere (smallere)

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 16:49

Jaa foto's zijn altijd leuk Ja

Sorlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 16:52

Heeft iemand ervaring met Skin piercing in Schinveld ( Limburg)
Ben erover aan het denken om een piercing te laten zetten daar.

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 18:08

Ik had dat eerst ook, had ik mijn wenkbrauw aan de linker kant en mijn neuspiercing aan de rechterkant.
ben trouwens vandaag naar mijn dokter geweest, ik mag woensdag naar het ziekenhuis voor te kijken voor mijn tong Lachen

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:44

Nou foto zit er niet in want hij moes er meteen weer uit van mn ouders Boos!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 22:32

Balen joh! je hebt het iig geprobeerd en in vervolg dan maar wachten.

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 22:46

Jaa, eerder zeiden ze misschien voor mn verjaardag.
Met mn oorbellen is het wel gelukt, hiermee niet jammer maarja Knipoog

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 00:53

Anjatjeuh schreef:
SuusJa schreef:
Nou vandaag maar met mn ontstoken sternum piercing naar de dokter geweest. Hij wist er geen raad mee, gelukkig had ik van tevoren gevraagd aan de piercer welke zal ik me moest laten voorschrijven. Heb nu Fucinin meegekregen, hoop dat het werkt! De dokter wilde dat ik het eruit zou halen als die zalf niet zou werken, hihihi grapjas is het toch ook Haha! Dat ding blijft al helemaal zitten zolang die ontsteking er is!

Oh jee, nog een ontstoken sternum... Wat voor ontsteking is het (hoe ziet het eruit)?
Mijne is een week geleden flink ontstoken geweest maar is nu aan de beterhand. Ben er niet mee naar de dokter of piercer geweest maar heb gewoon het ontsmettingsproduct dat ik had meegekregen (Diaseptyl) weer een weekje gebruikt en dan is het vanzelf gebeterd. Hopelijk gaat het bij jou ook weer snel goed met dat zalfje. Vond het erg vervelend dat ik mn piercing zo lelijk was want het was goed weer en ik durfde geen bloesjes aandoen waar je hem misschien mee zou zien. Tong uitsteken

Het is een rood bultje boven mn bovenste piercingknopje! Waar wat vuil uit komt. Het was erger, eerst leek het een blaasje met wat erin! Hoe zag jouw ontsteking eruit? Ik ontsmet het met een zeezoutoplossing en gebruik nu ook de zalf!
Haha, dat met dat bloesje, ik snap wat je bedoelt! Zo lelijk!

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 00:53

mariellexxx schreef:
SuusJa: dit klinkt stom, maar heb je er een foto van?

Van de piercing of de ontsteking? Of allebei?? Clown

FlappieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 08:56

Ik heb even een vraag. Hoe maken jullie eigenlijk jullie naverlpiercing schoon. ik vraag dit omdat ik het idee heb dat ik er veel te truttig mee om ga. Ik heb de piercing nu 7 maanden. De laatste 2 maanden is hij elke keer aan het trutten, weekje goed, paar dagen geirriteerd. Vorige week donderdag ben ik bij mijn piercer geweest en die vertelde dat het er eigenlijk wel goed uitzag, maar ik heb voor de zekerheid nu een zweerpiercing erin gekregen en weer druppeltjes. Dat moet ik er 2 keer per dag opdoen. Dat doe ik braaf en ik dacht yes, het gaat goed!!!

Tot van de week weer... voelde een beetje strak gevoel en ja hoor het werd weer rood en er kwam weer pus (misschien gewoon wondvocht?) uit, is gewoon wit.

Elke dag doe ik normaal afspoelen onder de douche, piercing beetje losmaken en heen weer bewegen in het gat. Goed afdrogen en druppels erop. Niets mis mee zou ik denken. Maar misschien is het wel helemaal niet goed dat ik elke keer als ik het schoonspoel ook de piercing helemaal heen en weer schuif. Zou het van binnen dan weer elke keer kapot gaan? Hoe doen jullie dat? ik neem aan dat hij niet vast kan groeien?

Nu heb ik 2 keer met zoutoplossing gespoeld en daarna druppeltjes er weer opgedaan.

Over anderhalve week ga ik naar Frankrijk. Ben van plan lekker veel in de zee te zwemmen, lijkt mij wel goed zoutwater.

ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 09:01

SuusJa schreef:
Het is een rood bultje boven mn bovenste piercingknopje! Waar wat vuil uit komt. Het was erger, eerst leek het een blaasje met wat erin! Hoe zag jouw ontsteking eruit? Ik ontsmet het met een zeezoutoplossing en gebruik nu ook de zalf!
Haha, dat met dat bloesje, ik snap wat je bedoelt! Zo lelijk!

Klinkt helemaal hetzelfde als wat ik had: http://i22.photobucket.com/albums/b348/ ... _0298s.jpg
Was bij mij op dat moment dus een bultje, en dat is dan vanzelf opengegaan en kwam ontzettend veel pus uit. Heb dan zoveel mogelijk eruit geduwd en daarna goed blijven ontsmetten met diaseptyl en veeeeeeeel water om te spoelen, zoveel mogelijk met rust laten en nu is het bijna weer normaal. Alleen waar dat bultje zat is het nog wat rood maar dat valt ook niet zo heel erg op.

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 14:18

Ja! Dat is het helemaal!Ik durf het niet zelf uit te knijpen, dus ik wacht netjes af. Maar die zalf lijkt wel te helpen, het bultje slinkt al!

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 18:56

Even een ander soort vraag, maar ik ben er wel benieuwd naar..De mensen die piercings in hun gezicht hebben, werken jullie? zo ja, wat voor baan hebben jullie? ik heb een neuspiercing en een labret, maar ik ben bang dat ik hierdoor geen bijbaantje kan vinden. Tco hben ik niet van plan om ze eruit te halen. Mijn neuspiecing krimpt al na een uur, mijn labret heb ik nooit lang uitgedaan, groeit dat snel dicht?

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 19:02

Ik heb een labret piercing gehad, maar kreeg daar op een gegeven moment (na een jaar!!!) wel problemen mee bij mijn bijbaantje.
Ben toen met mijn baas overeengekomen dat ik op m'n werk een doorzichtig knopje er op zou doen, dan viel het niet zo op.

Helaas raakte ik dat ding kwijt, en zonder knopje bleef ie niet zitten Knipoog
Bij mij was t heeeel snel dichtgegroeid, misschien had ik het nog door kunnen prikken maar dat durfde ik niet Haha!

Ik werkte toen trouwens in een winkel.

Heb ook nog bij een energiebedrijf gewerkt, ik had een sollicitatiegesprek met 2 personen.
Later hoorde ik dat 1 van die 2 mij eigenlijk niet aan wilde nemen vanwege mijn tongpiercing.... (gelukkig heeft die andere persoon er voor gezorgd dat ik toen wel aangenomen werd...Knipoog )
Dit was gewoon een kantoorbaan.

mara_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 19:07

Ketaki schreef:
Loves_Sjakie schreef:
pony´s en piercing´s gaat dat samen ?

hahahaha, moet nou gelijk aan dat topic van missmartine denken.
die was het er dus NIET mee eens, omdat het heel onhygienisch was.
Haha! Tong uitsteken
maar het kan heel goed hoor.
als je het gewoon elke dag gewoon goed schoonhoudt, kan het gemakkelijk Cool

Haha ROFL
Daar moest ik ook gelijk aan denken!!

mara_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 19:10

Deesiej schreef:
Een vriendin van mij heeft zoo'n ding Bloos

Afbeelding

in haar neus als neuspiercing. Heeft iemand daar ervaring mee?

Heeft ze die in haar neus??? Dat platte stukje kan er toch niet af, hoe doet ze die dan in??

Ik heb deze piercing ook, maar dan in mijn lip. Bevalt heel erg goed, omdat het wat zachter materiaal is dan een gewone piercing. Die vorige was zo hard en maakte mijn tandvlees kapot.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 20:19

@FlappieR: Ik heb bij mijn navelpiercing toen ik hem had meestal water gekookt (gaan de bacterien dood) en dan zeezout erbij en een kwartier spoelen en dat heb ik zo vaka mogelijk gedaan verder hoefde ik niks te doen en hij is verder nooit ontstoken. Ik weet niet wat je er verder nog aan kan doen het klinkt goed hoe je het allemaal doet.

Ik heb alleen een tongpiercing in mijn gezicht en volgens mij heb ik daar met solliciteren geen last van (heb nog niet gesolliciteerd) maar je ziet het bij mij alleen maar als je het weet is wel een voordeel maar ik denk niet dat je er veel problemen mee zal krijgen bij het solliciteren (ligt eraan wat voor werk je wil gaan doen)...