Slapen met een BH, niet goed?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kipje39

Re: Slapen met een BH, niet goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 07:36

Ik slaap altijd met, als ik hem uit doe kan ik niet slapen, het doet zeer als ik op mijn zij of op mijn buik ga liggen, ze liggen me dan ook echt in de weg haha, vandaar dat ik hem aanhoudt.

Rooos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 17:50

ik slaap zonder, mij is verteld dat je er hangborsten van krijgt, ik weet niet voor hoever dat waar is, maar ik word gek als ik daarmee zou moeten slapen Tong uitsteken

Rocco1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 18:18

ik heb het idd ok ooit gehoord, maar ik snap niet dat het dragen van een bh overdag dan niet slecht is... misschien omdat je er dan niet op ligt haha ik weet het ook niet Verward

ik slaap altijd zonder bh. vind het zowieso rotdingen

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 20:36

Rocco1 schreef:
ik heb het idd ok ooit gehoord, maar ik snap niet dat het dragen van een bh overdag dan niet slecht is... misschien omdat je er dan niet op ligt haha ik weet het ook niet Verward

Overdag heeft je BH namelijk nut. Aangezien je de hele dag staat loopt of rent, geeft een BH steun. Anders krijg je al helemaal hang tieten lijkt mij... Stomme zwartekracht Hamer

Maar s'nachts heeft hij,lijkt mij, geen nut, aangezien je ligt en zwartekracht niet zo'n hele grote effect heeft. Ook al beweeg in je slaap.

Als je een redelijk grote voorgevel hebt, heb je ook een BH wat redelijk strak zit ivm 'geschud' dus dan lijkt het mij dat circulatie toch echt wel een keer minder wordt als je hem dag en nach aan houdt...........