Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Es79 schreef:Ze zegt later dat ze het niet durfde te zeggen vandaar dat dit nu mijn vraag is.
brendalevita schreef:Ik ben niet van plan het de hele buurt door te gooien!!,ik ga het gerust met haar doorspreken aangezien ik weet dat het niet makkelijk is,en ook ik het niet verstandig vindt.
Maar deze negatieve uitspraken daar wordt ze alleen maar opsternaat van!Ook al kan ik me de reacties voorstellen,met deze teksten kom je er niet,ik hoop dat ik haar kan helpen op wat voor manier dan ook!!
er is nieuws dat zal ze zelf wel melden
horseyfries schreef:Malibu_ schreef:hmm... ze heeft dus nog maar een half jaar met die vriend?
Nou meid, ik zou zeggen.. denk er nog maar een jaar over of nog langer, want ik heb zo'n gevoel dat dit niet goed gaat komen.
Nee, ze zegt 2,5 jaar
Lest schreef:Es79 schreef:Ze zegt later dat ze het niet durfde te zeggen vandaar dat dit nu mijn vraag is.
Of het werd wel heel erg heet onder dr voeten. De waarheid weet ze alleen zelf, dat weten wij ook niet van achter de comp.
Lest schreef:brendalevita schreef:Ik ben niet van plan het de hele buurt door te gooien!!,ik ga het gerust met haar doorspreken aangezien ik weet dat het niet makkelijk is,en ook ik het niet verstandig vindt.
Maar deze negatieve uitspraken daar wordt ze alleen maar opsternaat van!Ook al kan ik me de reacties voorstellen,met deze teksten kom je er niet,ik hoop dat ik haar kan helpen op wat voor manier dan ook!!
er is nieuws dat zal ze zelf wel melden
*is benieuwd naar het nieuws*
edit; Ik denk ook dat jij haar beter kunt helpen dan wij, maar dat is misschien de onmacht van alle felle reacties die willen toch op een bepaalde manier tot haar doordringen.
Charos schreef:Nou nou dames komop zeg dit zijn gewoon ronduit kinderachtige reactie's van jullie.
VeryWell schreef:Laten we eerlijk wezen dat deze reacties van haar niet echt getuigen van intelligentie
Charos schreef:VeryWell schreef:Laten we eerlijk wezen dat deze reacties van haar niet echt getuigen van intelligentie
Dat kan ik van jou reactie's nou ook niet direct zeggen.