drugsgebruik.. ja/nee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nikkitje

Re: drugsgebruik.. ja/nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 23:28

Kimi2004 schreef:
Heb in het verleden wel eens een stikkie gerookt, daarna een MEGA paniek aanval gehad en was zelfs bang voor de lijnen tussen de stoeptegels...
Duurde voor mijn gevoel echt een eeuwigheid voor de trip over was en je kan wel raden dat ik er NOOOOOOOOOOIT meer aan ben geweest!!!!

Dus mijn advies, niet doen, ben echt nog nooit zo bang geweest als toen... Huilen

Trippen doe je niet van Wiet. Houd het dan maar op een psychose of paniekaanval.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 11:01

Nikkitje schreef:
Kimi2004 schreef:
Heb in het verleden wel eens een stikkie gerookt, daarna een MEGA paniek aanval gehad en was zelfs bang voor de lijnen tussen de stoeptegels...
Duurde voor mijn gevoel echt een eeuwigheid voor de trip over was en je kan wel raden dat ik er NOOOOOOOOOOIT meer aan ben geweest!!!!

Dus mijn advies, niet doen, ben echt nog nooit zo bang geweest als toen... Huilen

Trippen doe je niet van Wiet. Houd het dan maar op een psychose of paniekaanval.

jah dat wou ik ook gaan zeggen.. moet dus iets anders geweest zijn..

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 14:29

hahah ik heb er geen behoefte aan hoor, ookal lijkt mij een spacecake meeting wel melig Nagelbijten / Gniffelen

Florentine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:41

Ik heb weleens geblowd, was erg grappig op dat moment maar ik doe het niet weer denk ik Knipoog

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:43

Ik heb weleens geblowt dat doe ik nu niet meer..
Verder doe ik afentoe wat ja, als je het niet iedere dag doe ofzo vind ik het wel kunnen..

nikita_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:44

ik heb wel ens geblowt maar das alweer een jaar geleden, was alle keren positief alleen een keer viel het niet goed en was ik behoorlijk beroerd en ziek geworden...

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:47

Ik ben nog nooit misselijk geworden van blowen oid..

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:49

Als je alleen een leuke avond kan beleven met drugs; dan is er toch echt was mis hoor met je.
En daarnaast; als je elke dag een 'jointje' neemt, 1 of 2 dan ben IMO verslaafd. Maar respect dat je het hier zo maar durft neer zetten.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:50

Ik heb jaren lang geblowt.. Nooit aan verslaafd geweest.. Ben nu dus ook al een halfjaar ofzo gestopt en ik wil het ook niet meer..

Nee drugs gebruiken omdat je in de problemen zit, dat is pas slecht! Dan word je dus IMO wel echt verslaafd...

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:53

Nooit drugs gebruikt, nooit alcohol gedronken en nooit gerookt. Misschien dat alcohol nog komt, maar dan (denk ik) wel met mate. Maar dat andere ben ik nooit van plan! Drugs helemaal niet nu ik van dichtbij heb meegemaakt wat er gebeuren kan.

Er zitten in mijn klas mensen die regelmatig tijdens de les stoned zijn. (de leraren hebben het nooit door) Ook iemand die bij mij in het presentatie groepje zat. Van die presentatie is niets gekomen, omdat hij opeens even naar de wc moest rennen!

tutje_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:56

nooit gedaan !
ga het ook nooit doen !
want een exvriendin van me gebruikt en t maakt gewoon zoveel kapot !

Sedaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 08:44

Nooit gedaan...
Ben dit ook zeker niet van plan.
Een ieder moet dit allemaal zelf weten, al vind ik het wel jammer!

Zijn er mensen die ervaring hebben met mdma, kleeft hier een groot risico aan?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:00

Aan alle drugs kleeft een risico. MDMA is een drug die zorgt voor het love gevoel, en geeft daarbij ook energie. Het is belangrijk om veel te drinken, vooral als je uitgaat en deze drug gebruikt, anders kun je nl. overhit raken.

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:41

Sedaru: Je moet er voor zorgen dat je water bij de hand hebt. Om het uur sowieso wat drinken. Geen alcohol omdat je dan uitdroogt! en een vertrouwt iemand bij je hebben. Altijd kijken hoe de drug valt zodra het in werking gebracht word (na een half uur ongeveer)

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:44

even aanvulling want iedereen denkt dat je bij een pilletje veel water moet drinkenL
dat hoeft niet perse, Knipoog
elke frisdrank is goed, net als vruchtensap,thee etc...
niet te veel gaan drinken want als jouw lichaam niet dat vocht verbruikt( als je thuis een pilletje neemt zweet je veel minder natuulijk) kun je daar weer ziek van worden....

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:07

ellepel schreef:
even aanvulling want iedereen denkt dat je bij een pilletje veel water moet drinkenL
dat hoeft niet perse, Knipoog
elke frisdrank is goed, net als vruchtensap,thee etc...
niet te veel gaan drinken want als jouw lichaam niet dat vocht verbruikt( als je thuis een pilletje neemt zweet je veel minder natuulijk) kun je daar weer ziek van worden....

Ik zei ook: als je uitgaat. Knipoog Als je thuis een pillletje neemt is er niet zoveel aan de hand. Ik raad trouwens ook niet aan om alleen water te drinken, juist een vruchtensapje erbij is ook goed, voor de suiker etc.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 21:59

Tips heb ik niet nodig hoor voor drugs Clown. Begin der toch niet aan, net als roken (maarm isschien praat ik over 5 jaar later wel anders). Ken heel veel verschillende vriendengroepen waar ik mee optrek of ooit mee heb opgetrokken die wel eens blowden of pilletjes slikken Scheve mond. Maar niet allemaal hoor, ik vind het maar niets.. vooral roken en blowen ik vind het zo goor
Van mij mogen ze maar niet naast me.

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 21:37

wel heel veel verschillende antwoorden.. dat is leuk om eens door te lezen.. Haha! drugs leuk voor een keertje maar verder.. ben ik er helemaal van af gestapt

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 21:40

Soet schreef:
Als je alleen een leuke avond kan beleven met drugs; dan is er toch echt was mis hoor met je.
En daarnaast; als je elke dag een 'jointje' neemt, 1 of 2 dan ben IMO verslaafd. Maar respect dat je het hier zo maar durft neer zetten.

Hoezo verslaafd? Ik zie dat je er i.m.o. bij hebt gezet, maar verslaving is voor mij pas als je lichamelijk/psygisch niet meer zonder kunt en het echt iedere dag nodig hebt.
Ik heb nog nooit met wiet/hasj meegemaakt dat ik iemand in de catagorie verslaafd plaatste, de meeste mensen kunnen gewoon zonder problemen een avondje over slaan.

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 21:43

Soet schreef:

weet je, je leeft maar een keer dussuh ik denk dat mensen ook welleens "waus" (onder in vloed van drugs) een feestje willen mee maken.. jammer genoeg ben IK ook zo begonnen en dat werd wat TE leuk.. maare af en toe vind ik het best kunnen hoor.. zolang je het met Mate doet..

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 21:46

wat Soet al zegt: er is gewoon wat mis met je.. ben begint af te hangen van drugs. Niet dat je meteen verslaafd bent maar je word het. Verslaving vind ik de ene na de andere troep slikken/blowen/ snuiven noem maar op.

suus_romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 21:49

Nee, nog nooit. En ben het ook zeker niet van plan. Roken/blowen of een Space cake probeer ik allemaal niet. Denk niet dat het voor paar keer erg is, begin er alleen gewoon echt niet aan.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 21:52

hallow schreef:
wat Soet al zegt: er is gewoon wat mis met je.. ben begint af te hangen van drugs. Niet dat je meteen verslaafd bent maar je word het. Verslaving vind ik de ene na de andere troep slikken/blowen/ snuiven noem maar op.

Waarom is er dan per definitie iets mis met je? Je wordt echt niet zo snel verslaafd van wiet of hasj, en als iemand blowt wil dat niet betekenen dat diegene ook misschien aan het snuiven en slikken is Verward

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 21:54

hallow schreef:

Is er dan ook wat mis met alle mensen die wel eens wat aangeschoten zijn van de drank?

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 21:56

ja, stom is dat.. als je blowt raak je later meteen verslaafd aan harddrugs.. tuurlijk Knipoog