Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Sorry dat ik dit topic weer naar boven haal, maar zijn er ook mensen bij wie een hernia is geconstateerd zonder dat ze rugklachten hadden?
darwin schreef:Ik heb dan 3 hernia's en degene waar ik last van heb zit juist op het niveau wat het minst voorkomt, namelijk L3-L4, daar is de tussenwervelschijf ook compleet gescheurd.
Ik kan alleen een beetje paardrijden na een injectie, maar die is na een week of 4-5 weer uitgewerkt en dan ben ik ook weer uitgereden.
Hoop echt dat ze in Januari beginnen met die nieuwe methode, ook al ben je dan wel een beetje proefkonijn.
Nou, ik ga nu naar Hengelo voor die injectie, dus ik moet nog een uur en 3 kwartier rijden.
Tigarida schreef:Ik heb vandaag besloten niet meer naar de chiropractor te gaan,ik merk namelijk geen verbetering.
Krijg gewoon onrust van de pijn en de beperkingen,heb er ook psychisch last van,
trek het gewoon niet meer,het vreet zoveel energie van me,loop ook in de ZW.
Heb vandaag besloten om mij te laten te opereren,heb vandaag huilend het ziekenhuis gebeld,
en ze zouden overleggen ,ik wordt nog teruggebeld.
Er staat helaas wel een wachtlijst,even afwachten dus.
Lavandula schreef:Hier ook eentje met een hernia... Ik loop al 8 jaar lang met elke dag pijn in mn rug rond.. De ene keer meer dan de andere keer. Echter was het vorige week écht niet meer uit te houdenEn ben ik naar de EHBO gegaan, uitkomst; hernia. Vervolgens bij de arbo-arts en huisarts geweest en ook die constateerden een flinke hernia..
Ik zit aan een fikse dosis medicijnen en werk nu wel weer hele dagen (kan geen rust nemen ivm nét nieuwe baan en die wil ik niet kwijt) Dus zodra ik thuis kom ga ik plat
Maargoed, a.s. maandag mag ik naar het ziekenhuis om te overleggen over een mri. Het leuke is wel dat de ene arts de ene hernia vermoed en de andere arts weer een andere hernia.. beetje onduidelijk dus wat het nu precies écht is.
Wat ik wel weet is dat het níet goed zitWat ik zeg, ik loop al 8 jaar met soms echt fikse pijn in mn rug, maar hoe het nu voelt is gewoon echt niet grappig meer..
Aan de ene kant hoop ik dus ook wel een beetje dat er wat uit die MRI gaat komen, klinkt misschien gek, maar ik wil nou wel eens weten wat ik heb en of het te verhelpen is...
Sterkte voor iedereen hier in dit topic
sjaantje schreef:Lavandula schreef:
@darwin; fijn dat de cortison injectie iets helptMet dat vastzetten heb ik geen ervaring, maar in België en Duitsland maken ze al een soort tussenwervelschijf na, die dan wel beweeglijk is. Als het ooit nodig zal zijn, ga ik ws daarvoor. Dat lijkt me een stuk prettiger.
Sterkte allemaal!
Tigarida schreef:Ik moet zo naar de neurochirurg,ik ben best zenuwachtig.![]()
Jullie horen het straks wel wat we wel of niet gaan doen.