Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
regina schreef:hoi!!!
ik heb sinds vanmorgen m'n slotjesbeugel... gelukkig doet het nu nog niet echt heel erg zeer, maar voel het al wel goed! zal waarsch wel erger worden, heb al wel een beetje ervaring ondertussen, met elastiekjes en toen zo'n gehemeltje ijzerdraadje toen buitenboord erbij, en nu weer elastiekjes, en vnmorgen dus slotjes... wordt dus weer leven op vloeibaar eten voorlopig!
welmoedz schreef:ik ben vandaag weer geweest, nu heb ik stiekjes, kon niet eten vanavond dus heb het maar in de blender gegooit en ze hebben er weer van alles aan veranderd, ben blij dat ik nu 2 maanden niet hoef i.v.m vakantie, elke x als ik er vandaan kom kan ik 4 dagen niet normaal eten
kinuh schreef:welmoedz schreef:ik ben vandaag weer geweest, nu heb ik stiekjes, kon niet eten vanavond dus heb het maar in de blender gegooit en ze hebben er weer van alles aan veranderd, ben blij dat ik nu 2 maanden niet hoef i.v.m vakantie, elke x als ik er vandaan kom kan ik 4 dagen niet normaal eten
Die van mij mag er gelukkig uit over 3 weekjes
MonicaG schreef:Ik heb geen last van m'n gewone blokjes beugel, maar die buitenboord vind ik niet echt prettig, maar het gekke is dat ik hem in m'n slaap uitdoe
Daar kan ik dus niets aan doen, s'ochtends ligt hij altijd netjes op m'n nachtkastje
tinkerfan555 schreef:MonicaG schreef:Ik heb geen last van m'n gewone blokjes beugel, maar die buitenboord vind ik niet echt prettig, maar het gekke is dat ik hem in m'n slaap uitdoe
Daar kan ik dus niets aan doen, s'ochtends ligt hij altijd netjes op m'n nachtkastje
Haha, toen ik hem nog had lag die altijd ergens in m'n bed, moest 's sochtends altijd me hele bed doorzoeken...
lovekomeet schreef:jaa mag ik mee praten??
ook al heb ik nu ruim ander half jaar een beugel en 3 juli (over 2 weken dus) ben ik eindelijk beugelloos