vind het echt irri alls ik aan het rijden ben moet ik elke keer niesen

ik heb er nu van die kleine piltjes voor en een neussprij werkt wel wat maar
niet erig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rijan_ schreef:ik herken het ook !
vind het echt irri alls ik aan het rijden ben moet ik elke keer niesen![]()
ik heb er nu van die kleine piltjes voor en een neussprij werkt wel wat maar
niet erig
urselin schreef:Aerius helpt bij mij op het moment maar weinig.
Hoofdpijn heb ik sinds zondag, ik kan zoveel pijnstillers innemen maar het gaat gewoon niet weg..
Mandyy schreef:Urselin, jeetje dat is ook niks met astma!
Als ik op vakantie ga is mn hooikoorts altijd binnen een dag over.
Ik ga dit weekend naar zeeland, hopen dat het dan ook overgaat door de zeelucht.
Kitty84 schreef:Hier nog een die ontzettend allergisch is...
Ik gebruik het hele jaar door medicatie, in de zomer voor de pollen in de winter voor al die rottige kerststukken en mijn longen reageren dan weer op de vochtigheid, dus dan maar het hele jaar door.
Gebruik nu Aerius, Singulair (is voor astma patiënten), Livocab (oogdruppels), flixonase (neusspray), symbicort (inhalator)
Ik ben voor zoveel dingen allergisch (eten (groenten, fruit ed), planten, bomen...ga maar door) dat ik binnenkort een test krijg en dat ik dan immuniesatietherapie krijg, gewoon omdat het niet meer te doen is al die allergieën. Ik kan nog niet eens een rauwe wortel eten...of een stuk komkommer zonder last te krijgen.
tel daarbij een lactose-intolerantie en prikkelbare darm op (wat waarschijnlijk door de allergieën en intoleranties komt)...tel uit je winst
Ik hoop dat ik mij beter ga voelen binnenkort!
Maar ach...er zijn altijd ergere dingen op de wereld...je gaat er gelukkig niet dood aan.
voor alle mensen die allerfre ed gebruiken, als dat niet werkt zou ik even langs de dokter gaan, dan kan je een receptje krijgen .... en dat hoef je dan ook niet te betalen (aerius en xyzal werken namelijk erg goed!)
xMendy schreef:Aerius werkt bij mij idd erg goedhiervoor had ik iets anders (ben de naam alleen even kwijt
) en omdat dat niet hielp kreeg ik Aerius voorgeschreven. Zit een groot verschil tussen zeg
Mandyy schreef:Aerius werkt bij mij helemaal niet.
Ik gebruik al 2 pilletjes op een dag (op advies van de dokter).