superpony schreef:met een hb van 2 ben je dood volgens mij. Ik had 4 en kwam meteen aan een bloedtransfusie. Met 5 zakken zit je dan op 6 dat is de grens dat je naar huis mag en verder zelf ferro moet slikken. Ik kwam met hb 4 ook echt de trap niet meer op. Het kwam bij mij wel door een ontstekingsziekte.
Als red savage zich heeft laten prikken en wat extra's neemt consequent zal ze vanzelf beter moeten gaan. Maar zoals ik al zei ook, de menstruatie komt eraan, wat een grote verandering is. En het haar heeft te lijden gehad van de buitenkant. Voor het oog moet je dan even anders te werk gaan. En goeie producten zijn fijn, maar nooit teveel gaan doen. Het maakt je haar ook snel te zacht, futloos en vettig. Doe het in de punten en niet op de huid iig. En misschien zijn grote rollers wat voor je? Die geven volume, zijn niet duur. Niet voor krullen, maar volume dus.
nee hoor, ik ben 27 heb drie kids en ben springlevend
overigens denk ik dat het bij jou dan aan iets anders ligt want wat moet je met 5 zakken bloed dan?
ik krijg ijzersulfaat via infuus dat lijkt me een stuk effectiever als het enkel om je hb gaat.
ik heb gewoon een chronisch ijzergebrek en als ze bij mij zouden toepassen dat ik enkel met een hb van 6 naar huis mocht gaan zou ik mijn hele leven al in het ziekenhuis moeten liggen, wat niet nodig is want ik mankeer verder niets
ben enkel wit en gauw moe.