Als ik het nu los doe dan is het echt enorm, en het is al de helft dunner dan vroeger

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anseltje schreef:traan_beauty schreef:Oké.. Ik kom ook maar even binnenvallen
Mijn haar zit de laatste tijd echt niet meer.. Vooral door de regen maar ook gewoon.
Ik was het bijna elke dag ('s avonds) en doe het dan in een strakke staart met de hoop dat het 's ochtends een keer niet alle kanten op staat. Ik heb namelijk een behoorlijke slag in mijn haar en dat ziet er soms echt niet uit.. Ook overdag begint het helemaal te krullen (op een negatiefe manier) Ook wil ik het wat voller laten lijken, en het daarom langer laten groeien met wat ''minder laagjes''.
Dus weten jullie misschien één of ander product waardoor mijn haar makkelijker gaat zitten? Ik heb geen behoefte om 's morgens een uur voor de spiegel te staan alleen voor mijn haar
Ik heb laatst gehoord van krulcontrol ofzo, iemand daar ervaring mee?
Ben laatst naar de kapper geweest dus daar ligt het niet aan
Ik zou het dan juist iets korter en juist laagjes doen.. Dan lijkt je haar voller..
Want als je het lang laat groeien kan het zwaar worden, en raakt de volume er ook uit..
En met verdere producten.. Ik zou het niet weten..
xFioon schreef:iemand misschien tips voor mij?
ik heb lang haar, met laagjes en een schuine pony,
maar als ik naar school ga doe ik het altijd in een staart (moet fietsen en anders ziet het er niet uit als ik op school kom), maar nou zijn de laagjes zo kort, dat ze telkens uit mijn staart vallen, dus nu zet ik ze vast met schuifspeldjes, maar dat ziet er ook niet uit
iemand ideeën?
ariekkie schreef:Mensen met krul + pluis!
De shampoo met conditiner van John Frieda, die moet je hebben het werkt perfect. Het kost wel wat maar dan heb je ook wat. Het is een milde shampoo, en in de shampoo evenals de conditiner zit een anti-pluis serum in. Daarbij moet je het om de 8 weken de punten laten knippen & minstens 1 keer in de week een makser in je haar. Verder, niet elke dag wassen en als je het wast doe dat dan met lauw water.
Haar in een vlecht laten opdrogen met bv, andrelon krul control in je haar doen.
dan krijg je mooie krullen!
ietepiet schreef:en een beetje punky dan? met wat kort-lang plukjes? daar heb je wel een hoofd voor volgens mij!