[Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wereldhummel

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 13:34

Ik zal ook echt niet laten schieten
heb al vaak genoeg geschoten, maar laat echt nooit meer iets schieten,
had alles beter kunnen laten piercen, veel veiliger en ook veel beter.

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 15:56

ja zo denk ik er ook over!
Ik heb mijn tragus wel laten schieten, maar nu ik weet dat piercen veel veiliger is raad ik dat iedereen aan!
En ik ben blij dat het bij mij wel is goedgegaan!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 19:16

marleenn schreef:
ja zo denk ik er ook over!
Ik heb mijn tragus wel laten schieten, maar nu ik weet dat piercen veel veiliger is raad ik dat iedereen aan!
En ik ben blij dat het bij mij wel is goedgegaan!

nou, inderdaad. maar ja, ik heb gewoon geen 40/50 euro over voor een knopje in mijn oor.
ik heb hem laten schieten, hij zit prachtig, piercing erdoor en geen last mee.
maar het had fout kunnen gaan, en bij heel veel mensen groeit hij er ook uit.

navelpiercing is eindelijk tot rust gekomen, na een hele tijd zwakkelen door die lelijke nep piercing uit amsterdam!!!!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 19:30

Danielle005 schreef:
Ik heb eindelijk een foto van mn onderste navelpiercing Lachen
Ik heb hem vrijdagavond laten zetten en heb ik nauwelijks last van, ik vind zelf dat die er ook wel netjes uitziet Lachen

Afbeelding
Dat pootje die je ziet is mijn tattoo haha Lachen

Afbeelding

heb jij goud erin, vind je dat slim?
en je onderste staafje zit dus verkeerd om Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 19:33

Anjatjeuh schreef:
Je hier:
Sfiejj schreef:
van een tragus!? Echt niet hoor..

niets van aantrekken _Elise, gewoon altijd naar je piercer luisteren, die weet het toch het best.

Zoizo beter wat te lang wachten dan te snel veranderen...

idd, dat staat ook op het papiertje van mn piercer en tattooman NOOIT naar andere luisteren die DENKEN dat ze het beter weten, meis ik heb de mijne ook ontzettend lang laten zitten, niets mis mee Lachen

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 19:46

PrinCessRomy schreef:
Danielle005 schreef:
Ik heb eindelijk een foto van mn onderste navelpiercing Lachen
Ik heb hem vrijdagavond laten zetten en heb ik nauwelijks last van, ik vind zelf dat die er ook wel netjes uitziet Lachen

Afbeelding
Dat pootje die je ziet is mijn tattoo haha Lachen

Afbeelding

heb jij goud erin, vind je dat slim?
en je onderste staafje zit dus verkeerd om Lachen

Ghmm.. ik heb hem bij bodyflair gezet dus die zal vast wel weten of goud kan? en ja goud kan gewoon je mag hem alleen met bepaalde goedjes niet schoonmaken.
En hoezo zit die verkeerd? Iedereen mag toch zelf bepalen hoe die erin zit, het hoeft voor mij niet zo als anderen willen/het hebben/normaal vinden..

Bron tattoo bob: Voor de eerste keer moet er altijd een titanium of een 18 karaat gouden sieraad worden gebruikt. Haha!

edit: en nee ik bedoel dit niet boos/aanvallend maar het hoeft van mij niet zo standaard van oh dat hoort boven en dat hoort onder enz.. Lachen

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 19:57

Nu doen jullie net of ik het niet weet. Tuurlijk, hoe langer je hem laat zitten, hoe beter. Maar ik weet het heel zeker Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 19:59

hij zit toch degelijk wel verkeerd om, elke malloot weet dat het steentje in de navel moet Nagelbijten / Gniffelen je moet t zelf weten hoor, maar kijk je uit dat je niet blijft haken. over t goud hou ik me mond maar, je ziet t vanzelf maar, of er moet een engeltje op je schouder zitten.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:02

Trouwens dit heeft niets te maken met het standaart vinden, een piercing zet je voor jezelf dus dan boeit t je niet dat ie normaal zit, maar zo kan je gewoon gruwlijk blijven hangen.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:04

PrinCessRomy schreef:
Trouwens dit heeft niets te maken met het standaart vinden, een piercing zet je voor jezelf dus dan boeit t je niet dat ie normaal zit, maar zo kan je gewoon gruwlijk blijven hangen.

Maarrr euhhh... als je diezelfde piercing BOVEN in je navel laat zetten, dan zou hij toch WEL goed zitten offe... heb ik dat nu verkeerd?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:05

ja dat klopt barmat Ja dat knopje is dan te zwaar om bovenop te doen, bovendien ziet t er niet zo charmant uit vind ik dan.

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:06

PrinCessRomy schreef:
hij zit toch degelijk wel verkeerd om, elke malloot weet dat het steentje in de navel moet Nagelbijten / Gniffelen je moet t zelf weten hoor, maar kijk je uit dat je niet blijft haken. over t goud hou ik me mond maar, je ziet t vanzelf maar, of er moet een engeltje op je schouder zitten.

ben jij de piercer expert van bokt?
IK vind dat IEDEREEN zelf mag bepalen hoe die zijn piercing wil, ik wil hem op deze manier en het interreseert me vrij weinig wat anderen ervan vinden, ik zet hem uiteindelijk voor mezelf en niet voor anderen.
En over het goud ja dat kan gewoon dus niks om te vrezen dus heb dus geen engeltje op mijn schouder nodig, mijn bovenste is ook gewoon met goud geprikt en ook niks aan de hand Duivel
Bodyflair is toch zeker niet voor niks al tientallen jaren een bekend piercer.
Daarom heb ik ook echt NOOIT ergens last van gehad, omdat hij er verstand van heeft!!!

Ojaa btw een Malloot, nee dat is me naam niet, gewoon Danielle graag Slapen
Laatst bijgewerkt door DaanCats op 02-05-07 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:07

Danielle005 schreef:
PrinCessRomy schreef:

ben jij de piercer expert van bokt? Slapen
IK vind dat IEDEREEN zelf mag bepalen hoe die zijn piercing wil, ik wil hem op deze manier en het interreseert me vrij weinig wat anderen ervan vinden, ik zet hem uiteindelijk voor mezelf en niet voor anderen.
En over het goud ja dat kan gewoon dus niks om te vrezen dus heb dus geen engeltje op mijn schouder nodig, mijn bovenste is ook gewoon met goud geprikt en ook niks aan de hand Duivel
Bodyflair is toch zeker niet voor niks al tientallen jaren een bekend piercer.
Daarom heb ik ook echt NOOIT ergens last van gehad, omdat hij er verstand van heeft!!!

neuh,dan zou dat onder of boven me bokt naam staan Haha! maar ik heb gelukkig wel me verstand op de juiste plaats, anyway zoals ik al zei je moet t zelf weten, ik ga niet eens je hele verhaal lezen.
ik vind hem zo echt niet mooi, maar goed.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:08

Danielle005: Wat mij wel opvalt is dat het steentje best wel uitsteekt...

Blijf je er niet gemakkelijk achter hangen dan? Lijkt me zo naar....
Ik blijf ook regelmatig wat hangen met mn ringetje en dat vind ik euhmmmm een smerig gevoel

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:10

Barmat schreef:

Ik blijf ook regelmatig wat hangen met mn ringetje en dat vind ik euhmmmm een smerig gevoel

dat bedoel ik Ja ik heb hem ook eens omgedraaid maar t voelt dan zo zwaar, dus heb hem maar gedaan zoals die geprikt was, hij is zo slap als t zware onderaan zit. ook met je rijbroek trouwens, dan is t niet fijn als ie zo uitsteekt.

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:11

Als je dr verstand van heb zou je toch zeker een diploma voor piercen moeten hebben?
Het gaat jou er op dit moment gewoon om wat JIJ mooi vind, jij vind volgens jou " normaal " mooi nou spijtig ik vind dit mooi.

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:12

Barmat schreef:

Heej Barmat,

nee hoor geen last van Lachen ik draag ook heupbroeken dus mn broeken komen bij lange na niet in de buurt van mn piercing Lachen
Dat die uitsteekt komt omdat het steentje niet rond is, aan de achterkant is die plat en hol Lachen
Hij steekt nu wel een stuk minder uit omdat hij langzaam aan het slinken is, die foto is ook direct na het piercen gemaakt.

Groetjess
Laatst bijgewerkt door DaanCats op 02-05-07 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:13

nee hoor geef alleen me mening, en nee want ik hoef geen piercer te worden. maar ik probeer je alleen te laten merken dat t gevaarlijk is zo hangen.

Malibu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:14

wat gaaf zeg danielle !

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:15

Danielle005 schreef:
Barmat schreef:

Heej Barmat,

nee hoor geen last van Lachen ik draag ook heupbroeken dus mn broeken komen bij lange na niet in de buurt van mn piercing Lachen
Dat die uitsteekt komt omdat het steentje niet rond is, aan de achterkant is die plat en hol Lachen

Groetjess

Ah zo Lachen

Was deze nu pijnlijker om te zetten dan boven of maakt het niet uit? Ik vind het wel heeeeel gaaf moet ik zeggen, maar ik draag altijd iets hogere broeken, dus het lijkt mij geen goede optie Knipoog

Welke maat staaf heb jij laten zetten? Mijn gewone navelpiercing is met XL ring gezet en behoorlijk diep, en die 10mm banana's zijn dus écht te kort denk ik!

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:16

PrinCessRomy schreef:
nee hoor geef alleen me mening, en nee want ik hoef geen piercer te worden. maar ik probeer je alleen te laten merken dat t gevaarlijk is zo hangen.

De tijd zal het leren of het nou echt gevaarlijk is, nu geen last van en verwacht er ook geen last van te hebben.

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:17

hey leuk een piercin topic haha ik meld me ook even hoor Tong uitsteken eeeh ik zie zo'n navelpiercing onderin.. dat wil ik ook.. maar is het nou anders dan bovenin???

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:17

Barmat schreef:
Ah zo Lachen

Was deze nu pijnlijker om te zetten dan boven of maakt het niet uit? Ik vind het wel heeeeel gaaf moet ik zeggen, maar ik draag altijd iets hogere broeken, dus het lijkt mij geen goede optie Knipoog

Welke maat staaf heb jij laten zetten? Mijn gewone navelpiercing is met XL ring gezet en behoorlijk diep, en die 10mm banana's zijn dus écht te kort denk ik!

Of hij moet er net overheen vallen Ja ik draag ook gewoon nog alles ook broeken die er tegenaan zitten, alleen riemen zijn niet zo fijn. Ja

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:18

Wallie schreef:
hey leuk een piercin topic haha ik meld me ook even hoor Tong uitsteken eeeh ik zie zo'n navelpiercing onderin.. dat wil ik ook.. maar is het nou anders dan bovenin???

gewoon op ze kop Haha!

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:18

Nee ik merkte van het zetten eigelijk vrij weinig.
Maar dat kwam ook omdat die me erg op mn gemak stelde, ook heb ik een aantal tattoo's en die deden wel wat meer pijn Tong uitsteken
Hoe groot die is pfoe.. hij noemde het een oversized piercing, had ik ook nodig omdat ik hem ook flink diep wou hebben.