Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miryamk schreef:Eigenlijk zouden ze dus gewoon betere voorlichting moeten geven, dat gebeurt nu niet of niet voldoende, blijkbaar.
sronnie schreef:_rosita_ niet iedereen is hetzelfde als jou...
pascale schreef:findira schreef:Voor de wetenschap doe ik het niet. Ik wil geen studieopject worden.
nee idd dat heb ik ook niet gedaan!
Miryamk schreef:Goede voorlichting zou ook fijn zijn voor de mensen die nu ook al donor zijn en voor twijfelaars. Tuurlijk kan je dan tot de conclusie komen dat je er niks voor voelt!
_rosita_ schreef:Miryamk schreef:Goede voorlichting zou ook fijn zijn voor de mensen die nu ook al donor zijn en voor twijfelaars. Tuurlijk kan je dan tot de conclusie komen dat je er niks voor voelt!
absoluut zou het goede voorlichting fijn zijn voor de twijfelaars, maar dan niet alleen de voorlichting betreft: laten we mensen helpen, je bent dood en sta je organen af, maar ook de keerzijde en dát is wat ik niet verwacht...dat het alleen op het 'ja' zeggen gericht is zeg maar
sronnie schreef:Wat is de keerzijde dan?
Quellian schreef:Tja, eigenlijk moet het niet zoveel uitmaken of een ander het er wel of niet mee eens is. Voor mij zijn er redenen genoeg om geen donor te zijn of om iets van een ander te ontvangen, lijkt me goed recht en lijkt me verder ook geen uitleg nodig te hebbenZou niet inzien waarom ik in de verdediging moet gaan; is mijn lijf