Sonja Bakker: wie, waarom en hoe gezond voel je je?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

spokie79

Re: Sonja Bakker: wie, waarom en hoe gezond voel je je?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 21:21

Het zijn niet alleen te weinig vitamines, maar ook bouwstoffen en energie.
Ik blijf toch iets tegen dat dieet hebben. Het is echt weer zo'n crashdieet. Zo'n modehype, waar iedereen over een paar maanden ineens niet meer zo lyrisch over is, omdat dan blijkt dat iedereen zwaarder is dan voor het dieet.

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 10:39

Kan me te weinig vitamines etc. niet zo goed voorstellen. Ik heb nog nooit zoveel fruit gegeten! Je eet elke dag zo´n 2 stuks, nu pak ik er per dag nog 2 extra bij omdat ik me anders ga vergrijpen! Knipoog
Ook groente en aardappelen heb ik nog nooit zoveel gegeten. Dit is misschien de eerste keer dat ik aan 200gram groente en 2 stuks fruit kom. En ik denk zeker niet dat ik de enige hiermee ben!

Ja ik snap het niet hoor, dat er mensen zo negatief over kunnen zijn. Iedereen eet gezond en valt af, nou lekker toch?! Haha!

En ben idd benieuwd of ik terug val in mn oude patroon, maar ach anders ben ik toch mooi een aantal maanden lekker slank geweest Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 10:50

Kimberley77 schreef:
Dat zou heel goed kunnen, heb daar eerder in dit topic ook over gelezen dat er te weinig in zou kunnen zitten aan vitamines.
Ik ga toch voor de gein er eens preparaten bij nemen, kijken hoe ik mij dan ga voelen.

Drink je genoeg naast het dieet? Er zitten redelijk wat voedingsvezels in en die nemen het vocht op. Het is belangrijk dat je genoeg drinkt omdat water de belangrijkste bouwstof voor het lichaam is.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 11:21

Ik doe het ook, en het werkt dus opzich bij me wel

Ik zit nu in de 8e week, maar heb sinds deze week steeds last van misselijk zijn, zwart worden voor de ogen en duizeligheid, ook mijn buik doet ontzettend vervelend en heb veel krampen...Iemand hier ook ervaring mee ??? Vind het namelijk echt niet fijn Boos!

Tips altijd welkom !!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:38

SuusJa schreef:
Kan me te weinig vitamines etc. niet zo goed voorstellen. Ik heb nog nooit zoveel fruit gegeten! Je eet elke dag zo´n 2 stuks, nu pak ik er per dag nog 2 extra bij omdat ik me anders ga vergrijpen! Knipoog
Ook groente en aardappelen heb ik nog nooit zoveel gegeten. Dit is misschien de eerste keer dat ik aan 200gram groente en 2 stuks fruit kom. En ik denk zeker niet dat ik de enige hiermee ben!

Ja ik snap het niet hoor, dat er mensen zo negatief over kunnen zijn. Iedereen eet gezond en valt af, nou lekker toch?! Haha!

En ben idd benieuwd of ik terug val in mn oude patroon, maar ach anders ben ik toch mooi een aantal maanden lekker slank geweest Haha!

Dat je nog nooit zoveel fruit gegeten hebt wil nog niet zeggen dat je genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt hoor.

Cheytjuh schreef:
Ik doe het ook, en het werkt dus opzich bij me wel

Ik zit nu in de 8e week, maar heb sinds deze week steeds last van misselijk zijn, zwart worden voor de ogen en duizeligheid, ook mijn buik doet ontzettend vervelend en heb veel krampen...Iemand hier ook ervaring mee ??? Vind het namelijk echt niet fijn Boos!

Tips altijd welkom !!

Als je misselijk bent, zwart voor de ogen ziet en duizelig bent, is dat vaak een teken dat je te weinig hebt gegeten.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 22:26

Ik ben in een korte periode redelijk wat afgevallen door sonja bakker.
Mijn vader heeft ook sonja bakker gedaan en is helemaal trots, het is nog steeds te zien, hij is echt veel afgevallen!

lilykashmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 22:29

sokje87 schreef:
SuusJa schreef:
Kan me te weinig vitamines etc. niet zo goed voorstellen. Ik heb nog nooit zoveel fruit gegeten! Je eet elke dag zo´n 2 stuks, nu pak ik er per dag nog 2
Tips altijd welkom !!

Als je misselijk bent, zwart voor de ogen ziet en duizelig bent, is dat vaak een teken dat je te weinig hebt gegeten.

Maar als dit pas in de 8e week gebeurt, lijkt het me sterk dat het daardoor komt Knipoog ... als ze zich er wel gewoon normaal aan gehouden heeft Lachen

ikkie1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 13:32

Ik heb ook een tijdje sonja bakker gedaan en ben hierdoor 9 kilo afgevallen (met boek 1 dus 9 weken gedaan). Ben een tijd gestopt en ben niks aangekomen. Ga nu maandag weer beginnen, nog een paar kilo's minder voor de zomer zal niet verkeerd zijn.

dootjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 13:35

Moirsa schreef:
Mirr schreef:
Sonja Bakker-dieet is ongezond.
Het voedingscentrum raadt dit dieet dan ook af.

het is meer honder-je-zelf-uit-dieet Nagelbijten / Gniffelen

Helemaal mee eens!

(ik doe alleen aan SAS dagen ) Lachen

VLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 15:53

Ik doe ook aan Sonja Bakker Haha!
Ben nu aan het einde van week 2 en er is ongeveer 3 kilo af! Ik voelde me niet zo lekker meer met mn buikje en ik at veel te vaak fastfood, dus daarom ben ik begonnen Lachen
Ik wil er bijelkaar een kilo of 5/6 af.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 16:26

lilykashmir schreef:
Maar als dit pas in de 8e week gebeurt, lijkt het me sterk dat het daardoor komt Knipoog ... als ze zich er wel gewoon normaal aan gehouden heeft Lachen

Tuurlijk kan dat wel. Je lichaam heeft wel even nodig om ergens aan te wennen hoor.

Maar goed, me dunkt dat misselijk zijn, zwart voor de ogen zien en duizelig zijn natuurlijk totaal niks met honger te maken heeft. Slapen

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 09:06

sokje87 schreef:
SuusJa schreef:

Dat je nog nooit zoveel fruit gegeten hebt wil nog niet zeggen dat je genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt hoor.

Ik eet toch niet alleen fruit. Ik kom nu ook aan de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid groenten, aardappelen en ´vlees´ (ben vegetarier).

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 10:34

sokje87 schreef:
lilykashmir schreef:

Tuurlijk kan dat wel. Je lichaam heeft wel even nodig om ergens aan te wennen hoor.

Maar goed, me dunkt dat misselijk zijn, zwart voor de ogen zien en duizelig zijn natuurlijk totaal niks met honger te maken heeft. Slapen

Het kan een teken van bloedarmoede zijn. En dat ontstaat niet in 1 dag. Als het vaker gebeurt, kun je het beste even langs de dokter gaan, die kan dat zo even testen.

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 10:35

SuusJa schreef:
Ik eet toch niet alleen fruit. Ik kom nu ook aan de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid groenten, aardappelen en ´vlees´ (ben vegetarier).

En brood dan?