Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimberley77 schreef:Dat zou heel goed kunnen, heb daar eerder in dit topic ook over gelezen dat er te weinig in zou kunnen zitten aan vitamines.
Ik ga toch voor de gein er eens preparaten bij nemen, kijken hoe ik mij dan ga voelen.
SuusJa schreef:Kan me te weinig vitamines etc. niet zo goed voorstellen. Ik heb nog nooit zoveel fruit gegeten! Je eet elke dag zo´n 2 stuks, nu pak ik er per dag nog 2 extra bij omdat ik me anders ga vergrijpen!
Ook groente en aardappelen heb ik nog nooit zoveel gegeten. Dit is misschien de eerste keer dat ik aan 200gram groente en 2 stuks fruit kom. En ik denk zeker niet dat ik de enige hiermee ben!
Ja ik snap het niet hoor, dat er mensen zo negatief over kunnen zijn. Iedereen eet gezond en valt af, nou lekker toch?!
En ben idd benieuwd of ik terug val in mn oude patroon, maar ach anders ben ik toch mooi een aantal maanden lekker slank geweest
Cheytjuh schreef:Ik doe het ook, en het werkt dus opzich bij me wel
Ik zit nu in de 8e week, maar heb sinds deze week steeds last van misselijk zijn, zwart worden voor de ogen en duizeligheid, ook mijn buik doet ontzettend vervelend en heb veel krampen...Iemand hier ook ervaring mee ??? Vind het namelijk echt niet fijn
Tips altijd welkom !!
sokje87 schreef:SuusJa schreef:Kan me te weinig vitamines etc. niet zo goed voorstellen. Ik heb nog nooit zoveel fruit gegeten! Je eet elke dag zo´n 2 stuks, nu pak ik er per dag nog 2
Tips altijd welkom !!
Als je misselijk bent, zwart voor de ogen ziet en duizelig bent, is dat vaak een teken dat je te weinig hebt gegeten.
Moirsa schreef:Mirr schreef:Sonja Bakker-dieet is ongezond.
Het voedingscentrum raadt dit dieet dan ook af.
het is meer honder-je-zelf-uit-dieet
lilykashmir schreef:Maar als dit pas in de 8e week gebeurt, lijkt het me sterk dat het daardoor komt... als ze zich er wel gewoon normaal aan gehouden heeft
sokje87 schreef:SuusJa schreef:Kan me te weinig vitamines etc. niet zo goed voorstellen. Ik heb nog nooit zoveel fruit gegeten! Je eet elke dag zo´n 2 stuks, nu pak ik er per dag nog 2 extra bij omdat ik me anders ga vergrijpen!
Ook groente en aardappelen heb ik nog nooit zoveel gegeten. Dit is misschien de eerste keer dat ik aan 200gram groente en 2 stuks fruit kom. En ik denk zeker niet dat ik de enige hiermee ben!
Ja ik snap het niet hoor, dat er mensen zo negatief over kunnen zijn. Iedereen eet gezond en valt af, nou lekker toch?!
En ben idd benieuwd of ik terug val in mn oude patroon, maar ach anders ben ik toch mooi een aantal maanden lekker slank geweest
Dat je nog nooit zoveel fruit gegeten hebt wil nog niet zeggen dat je genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt hoor.
sokje87 schreef:lilykashmir schreef:Maar als dit pas in de 8e week gebeurt, lijkt het me sterk dat het daardoor komt... als ze zich er wel gewoon normaal aan gehouden heeft
Tuurlijk kan dat wel. Je lichaam heeft wel even nodig om ergens aan te wennen hoor.
Maar goed, me dunkt dat misselijk zijn, zwart voor de ogen zien en duizelig zijn natuurlijk totaal niks met honger te maken heeft.
SuusJa schreef:Ik eet toch niet alleen fruit. Ik kom nu ook aan de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid groenten, aardappelen en ´vlees´ (ben vegetarier).