MISTRAL94 schreef:Dat jullie als Mama's nou nog van die schunnige gedachtes hebben
Niet te geloven he!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Dat jullie als Mama's nou nog van die schunnige gedachtes hebben
Es79 schreef:MISTRAL94 schreef:Dat jullie als Mama's nou nog van die schunnige gedachtes hebben
Niet te geloven he!
ieleoor schreef:ja ''bijoekimmie''dat is natuurlijk echt niet leuk op deze manier.
ben je net de trotse moeder van een kleine,wordt je weggerukt uit je 'roze wolk'.
is geen prettige start!!!
maar dat buikverhaal wat jij vertelde hahha,dat had ik dus met mijn rug.
mijn man had zoooo n lamme hand,die kon echt niet meer,en ik maar comanderen;
HUP DOORGAAN!!!!
de vellen hingen erbij(bij mijn rug en aan zijn handen)hihihi.
Bij mij hebben ze alleen gedreigd met een catheter(gelukkig)mijn
blaas zat namelijk vol,en op die manier hield ik dus het kindje tegen.
ik moest van hem naar de wc ,maar dat ging niet omdat de weeen te heftig waren,
hij zei toen ';plas maar in bed!!,en ik zei;ja daaaaag dat doe ik niet!
toen is al het verplegend pesoneel uit de kamer gelopen in afwachting dat ik zou hebben geplast.
mijn man zei ;doe het nou maar!!en ik;echt niet !!!
de dokter stak zijn hoofd om de hoek en vroeg;en??
neehoor zegt mijn man ze verdomd het,waarop hij zei;oke dan ga ik een catheter halen.
dus ik zitten en hup ik liet het zo lopen hahaha.
vervolgens stak de dokter zijn hoofd weer om de hoek ,en begon hatelijk te lachen en zei;
zie je wel helpt altijd ,dreigen met een catheter!!!grrrrrrr
MISTRAL94 schreef:Ik heb amper wat gevoeld van het inbrengen van de catheter en ook het eruit halen heb ik niet gevoeld. Doet dat zo'n pijn dan?
Anna-Jelly schreef:Bij mij werd geukkig gevraagd of ik zelf nog wilde plassen of een catheter. Ik wist niet hoe snel ik bij de wc moest komen haha, nooit van mijn leven een catheter
de eerste keer mmm niet zoals sex hoort te zijn haha maar had veel meer pijn verwacht. Was eigenlijks alleen maar bezig met ontspannen proberen te zijn haha
ieleoor schreef:nou uhhh dat was dus een jaar later .
ik had me helemaal vol laten lopen(met drank) ,en was zo ontspannen dat het gewoon
moest lukken ,enja hoor het ging!!!we hebben elkaar gefeliciteerd ,het werd echt
een feestje hahahaha.toen ik eenmaal wist dat het weer ging was het goed!!!
Marloes_R schreef:Ik plaste nauwelijks meer tijdens de weeën, meer dan een paar druppels kwamen er niet. Het inbrengen van de catheter vond ik meer even een raar gevoel dan dat het pijn deed. Het erithalen vond ik wel rottig, dat deed een leerling, en in een reflex spande ik mijn spieren aan...
Daarna plassen brandde ook behoorlijk, en dat heeft zeker 10 dagen geduurd. Maar dat kwam door de KS, dan wordt je blaas afgeschoven van de baarmoeder.
Ik dacht echt dat ik een blaasontsteking had, maar wilde het nog even aankijken. Toen ging het gelukkig vanzelf weg.
Eerste keer sex: ik heb een KS gehad![]()
Maar toch, het duurde even voor het zover was vanwege alle drukte. Dus de eerste keer vond ik ook weer even wennen. Zeker omdat mijn beebje een meter naast me in zijn bedje lag
bijoekimmie schreef:[ En dan sta je 3 weken later met je kindje in je handen thuis en krijg je nog niet eens kraamzorg omdat de tijd verstreken was. Ik moest de verloskundige bellen om hulp wat betreft de flesjes en de voeding. Is best lastig dan hoor en je bent dan al zo fijn onzeker.