Genant: gebrek aan libido

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naatus

Re: Genant: gebrek aan libido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 17:11

Ik ga nu van bokt af, nog 1 ding te zeggen :

Dat we allemaal vanavond maar goed onze best moeten doen! haha Duivel Tong uitsteken

Naatus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 17:11

*nog 1 update, topic bestaat 4 uur en al meer dan 1500x bekeken* (en nee niet alleen door mij Knipoog)

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 17:14

Haha idd,

Naja ik hoef niets te doen, vriendlief slaapt thuis (we gaan bijna samenwonen, huis is er al, maar echt een bouwval nog)

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 17:14

ja hier is het animo wel groot dus Tong uitsteken

SabM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 17:15

hahahahaha ja Naatus... ik doe me best.... Haha!
ik ga ook van bokt af nu... tijd om naar huis te gaan....

tnx alle voor het luisterende oor...tot morgen

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 17:15

Dit wordt dadelijk nog een HK topic

Ddees

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 17:39

nou, het gaat goed. Ben even naar de winkel geweest en gelijk weer 3 pagina's erbij.

Ik ben dus ook 28, heb 2 kids van 4 en 1,5 jaar. We zijn nu bijna 11 jaar samen en wonen 8 jaar samen. Maar bij mij speelde dit al voor de kinderen.
Toen we besloten dat we graag kinderen wilde, had ik ineens wel zin. Ik was toen wel van de pil, dus misschien een combinatie van.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 17:52

Sex voor kinderen is als een ezel met een wortel voor z'n neus. *LOL*

Ddees

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 17:58

leuke zinspeling! maar je hebt helemaal gelijk.

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 18:06

Bij veel mensen dus een heel bekend probleem. Dokter raadde mij het spiraaltje aan. Maar daar zie ik wel tegenop. die pijn bij het zetten enzo, ik weet het niet... Heb toen de Nuvaring geprobeerd. Dat vond ik echt een drama! Kreeg het maar niet voor elkaar met dat rotding. 1 dag geprobeerd en 's avonds gefrustreerd gewoon de pil maar weer geslikt. zit dus nu nog met hetzelfde probleem. Slik trouwens de microgynon. Ben er nu trouwens wel bij mee dat ik zo''n laag libido heb. In yhet vrijgezelle bestaan is dat wel even makkelijk Haha! Maar moet dr niet aan denken dat ik nou weer een vriend krijg hoor, heb nou al medelijden met hem! Haha!

Libella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 18:11

Nog even over die nuvaring...

De hormonen en bestandsdelen die in de pil zitten zijn slecht voor de gezondheid, dat is algemeen bekend.
De Nuva ring is eigenlijk gewoon een doorzichtige flexibele ring (doorsnee iets van 6/7 cm ongeveer) die je in de schede brengt (net als een tampon). Het is niet iets als een vrouwencondoom wat je om de baarmoedermond moet plaatsen o.i.d. De Nuva ring moet zo diep zitten dat je hem niet meer voelt. Hij scheidt dezelfde stoffen als de pil, maar plaatselijk, zodat er veel minder van het middel nodig is, dus minder schadelijk voor de gezondheid.
Wat ik ook een voordeel vind is dat ik regelmatig de pil vergat en bij de ring kan dat niet want die laat je 3 weken erin zitten, dan een rustweek voor je cyclus en dan weer een nieuwe erin.

Mijn verzekeraar (Ohra) vergoedt het hele bedrag (32,80 voor 3 ringen/mndn).

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 18:12

hahahaha nou dat zal toch wel goedkomen joleen Knipoog

als ik het zo lees zijn er veel dames met de micro...30 die hier problemen mee hebben.

maar ik heb 3 kids en geen zin om te gaan stunten, zit niet echt om een 4de te springen Knipoog

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 18:14

ohja ik postte net iets over dat maca, nu lees ik dat iemand daarna postte dat ik mura bedoelde, maar ik bedoel echt maca
heb het linkje even opgezocht:
http://www.maca-peru.nl/shopping/best.p ... MAod4hCEgQ

als ik het lees denk ik ja dat heb ik nodig, maar ja dat is met zoveel dingen Tong uitsteken

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 18:15

Maar hoe begin je daar tegen je HA over als je gewoon geen zin hebt Tong uitsteken

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 18:19

goeie vraag...ik weet het niet anders had ik het wel al gedaan Tong uitsteken

ik ga eten koken....Doei!

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 18:19

Ik heb dus ook chronische blaasproblemen (nu weer) en probeer ook altijd voor en na (als ik sex heb) naar de wc te gaan.
Het helpt maar de angst blijft wel.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 18:43

Libella schreef:
Hij scheidt dezelfde stoffen als de pil, maar plaatselijk, zodat er veel minder van het middel nodig is, dus minder schadelijk voor de gezondheid.

Dat is dus een misverstand. De nuvaring scheidt niet minder hormonen af dan de pil.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 18:49

VeryWell schreef:
Maar hoe begin je daar tegen je HA over als je gewoon geen zin hebt Tong uitsteken

Ik ben naar mijn huisarts gegaan met de mededeling dat ik graag wou stoppen met de (prik)pil omdat mijn libido bedroevend laag was. Hij vond het prima en gaf me als advies mee dat mocht het stoppen niet voldoende blijken dat ik dan maar weer contact op moest nemen.
Het had goed geholpen, van 2x in de 3 weken naar naar 2/3x per week(!) Dus dat scheelde enorm. Nu wel geknooi met condooms, maar er is tenminste seks Tong uitsteken

Hoewel ik de laatste tijd weer een dip heb. Begrijp er niks van Verward Ik kan ook geen fantasie vasthouden, mijn gedachten dwalen gewoon halverwege de fantasie ergens anders heen.
Nj ik kijk het nog maar even aan. Ik merk overigens geen positief effect van chocola eten Clown

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 18:50

Stoppen met de pil was voor mij echt een enorme verandering in libido, ten goede wel te verstaan.

In de tijd van onze dip kreeg je dan ook van die situaties dat je even wilt knuffelen, gewoon ff vasthouden....en dat dat dan meteen een signaal is voor de ega om erop te duiken....en dat je dan dus maar niet gaat knuffelen om dat voor te zijn....
En cre-eer je dus nog meer afstand...

Misschien een keer duidelijk aangeven dat hij je bv wel lekker mag masseren helemaal, maar dat er geen gevolg aan vast zit...om zo je zinnen weer te prikkelen.
Hij "krijgt "dan dus niks zeg maar, en moet zich volledig op jou richten.
Of een maandje lekker veel vasthouden en knuffelen, met de afspraak dat er geen geveolg aan vast zit...om zo de intimiteit weer wat terug te halen.

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 18:54

ik eet ook chocolade bij hetleven, maar het werkt bij mij echt niet.
was het de 1e 3 jaar als konijnjtes,mag ik nu, na 6 jaar blij wezen als het eens per maand is...

en wat het is, al sla je me dood. heb een hele tijd slecht in me vel gezeten en druk door het werk.
nu gaat dat wel weer beter, maar heb ik een lichamelijk probleem wat me tegenhoud.
het doet iedere keer weer pijn, alsofje keer op keer ontmaagd wordt. wat dus resulteerd in al verkrampen als hij me ook maar op die manier aan raakt.
hij raakt er gefrustreerd van, logisch ook en ik vind het ook niet prettig.
ik heb overigens de meliane pil, maar die gaat uit de handel, dus over 3 maanden stap ik over op de microginon... voor het eerst sinds 8 jaar een andere pil. ben benieuwd wat dat weer brengt.

maar goed.. zalfje van de dokter hielp niet, dus moet nu weer een afspraakmaken en ik hoop echt datieme door stuurt naar de gyneacoloog... want het is niet alleen met sex, ook een tampon in brengen of te lang paard rijden, of alleen al afvegen geeft pijn.

maar ik merk wel dat als mijn hoofd vol zit met stress en wat dan ook(ben nogal een stresskip) dan kan ik mijzelf er niet toezetten..

dus ik blijf dit topic maar ff volgen Haha!

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 18:56

jacimatho schreef:
Stoppen met de pil was voor mij echt een enorme verandering in libido, ten goede wel te verstaan.

In de tijd van onze dip kreeg je dan ook van die situaties dat je even wilt knuffelen, gewoon ff vasthouden....en dat dat dan meteen een signaal is voor de ega om erop te duiken....en dat je dan dus maar niet gaat knuffelen om dat voor te zijn....
En cre-eer je dus nog meer afstand...

Misschien een keer duidelijk aangeven dat hij je bv wel lekker mag masseren helemaal, maar dat er geen gevolg aan vast zit...om zo je zinnen weer te prikkelen.
Hij "krijgt "dan dus niks zeg maar, en moet zich volledig op jou richten.
Of een maandje lekker veel vasthouden en knuffelen, met de afspraak dat er geen geveolg aan vast zit...om zo de intimiteit weer wat terug te halen.

heel herkenbaar dit

volgens mij werkt het ook allemaal een beetje anders bij mannen
het zorgde voor heel veel frustratie bij mij
had dan ook helemaal geen zin meer in sex of knuffelen
uiteindelijk was het allemaal miscommunicatie gelukkig
en hebben we er over kunnen praten
nu kunnen we wel weer lekker knuffelen
maar hij heeft nog wel eens de neiging maar ik met een
gerust hart zeggen , nee

Heureka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 18:57

kekaro schreef:
ik lees wel ff mee hier!
heb zelf een beetje hetzelfde, slik al jaren microgynon30

heb op dit vervelende minpuntje na helemaal nergens last van...

same here.... erg vervelend met een man die veel aandacht (lees sex) errug fijn vindt.
Dat legt dan nog extra druk op het hele gebeuren, waardoor het nog minder interessant wordt voor mij.

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 19:00

Ik ben dus een man, en ja, bij mannen werkt dat wel even anders.
Meestal wil ik wel, maar vrouwlief zeker niet altijd.
Terwijl er ook periodes zijn dat ze meerdere keren per dag wil. Dan kan ik het toch niet meer volgen ?

mayday

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 19:30

Michel123 schreef:
Ik ben dus een man, en ja, bij mannen werkt dat wel even anders.
Meestal wil ik wel, maar vrouwlief zeker niet altijd.
Terwijl er ook periodes zijn dat ze meerdere keren per dag wil. Dan kan ik het toch niet meer volgen ?

Tja dat zijn nou vrouwen, maar neem het haar niet kwalijk want zelf snappen we dat ook niet Clown en ik kan t weten, ben precies zo Dus gewoon genieten van die "goede periodes" dan maar hé!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 19:44

Hahaha geweldige reactie michel!

Vandaar dit topic!

Maar volgens mij heeft nuvaring wel degelijk minder hormonen! Zal het even opzoeken