Dat we allemaal vanavond maar goed onze best moeten doen! haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Libella schreef:Hij scheidt dezelfde stoffen als de pil, maar plaatselijk, zodat er veel minder van het middel nodig is, dus minder schadelijk voor de gezondheid.
VeryWell schreef:Maar hoe begin je daar tegen je HA over als je gewoon geen zin hebt
jacimatho schreef:Stoppen met de pil was voor mij echt een enorme verandering in libido, ten goede wel te verstaan.
In de tijd van onze dip kreeg je dan ook van die situaties dat je even wilt knuffelen, gewoon ff vasthouden....en dat dat dan meteen een signaal is voor de ega om erop te duiken....en dat je dan dus maar niet gaat knuffelen om dat voor te zijn....
En cre-eer je dus nog meer afstand...
Misschien een keer duidelijk aangeven dat hij je bv wel lekker mag masseren helemaal, maar dat er geen gevolg aan vast zit...om zo je zinnen weer te prikkelen.
Hij "krijgt "dan dus niks zeg maar, en moet zich volledig op jou richten.
Of een maandje lekker veel vasthouden en knuffelen, met de afspraak dat er geen geveolg aan vast zit...om zo de intimiteit weer wat terug te halen.
kekaro schreef:ik lees wel ff mee hier!
heb zelf een beetje hetzelfde, slik al jaren microgynon30
heb op dit vervelende minpuntje na helemaal nergens last van...
Michel123 schreef:Ik ben dus een man, en ja, bij mannen werkt dat wel even anders.
Meestal wil ik wel, maar vrouwlief zeker niet altijd.
Terwijl er ook periodes zijn dat ze meerdere keren per dag wil. Dan kan ik het toch niet meer volgen ?