Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bloempje1 schreef:Zo en nu word ik er ook gek van,
hij komt wanneer hij wil en dat is als je hem niet verwacht!
Heb hier een vriend rondlopen die al 3 weken achter me kont aanloopt en me meedeelt dat het kind eraan komt.
En als je dan vraagt ''waar zijn je luiers dan,en je flesvoeding''
Dan zegt die ga ik zaterdag met boodschappen halen,puntje bij paaltje..moet die het nog steeds halen
jacqueline schreef:Ik ben dus gisteravond in het ziekenhuis bevallen zoals ik had aangevraagt.
IK mocht gisteren om 1630 naar het ziekenhuis en daar aangekomen had ik 3 cm ontsluiting........heb heerlijk onder de douche gestaan ruim een uur....toen ik eronder uit kwam mocht ik al persen en om 18,07 is onze dochter geboren![]()
Het was echt heel relax in het ziekenhuis.....en was idd bang zoals sommige hier vertelden datik misschien wel met persdrang in de auto zou zitten.
Maar mijn verloskundige heeft mij heerlijk op tijd laten gaan.....gisteravond om 20,00 was ik weer thuis met beebje en wel![]()
Bloempje jij succes en weet je al wat je gaat doen?
MISTRAL94 schreef:Ook hier nogmaals gefeliciteerd Jaqueline!
Het klinkt alsof het een eitje was? Bloempje1 niet al te veel zorgen maken dus![]()
jacqueline schreef:Ik ben dus gisteravond in het ziekenhuis bevallen zoals ik had aangevraagt.
IK mocht gisteren om 1630 naar het ziekenhuis en daar aangekomen had ik 3 cm ontsluiting........heb heerlijk onder de douche gestaan ruim een uur....toen ik eronder uit kwam mocht ik al persen en om 18,07 is onze dochter geboren![]()
Het was echt heel relax in het ziekenhuis.....en was idd bang zoals sommige hier vertelden datik misschien wel met persdrang in de auto zou zitten.
Maar mijn verloskundige heeft mij heerlijk op tijd laten gaan.....gisteravond om 20,00 was ik weer thuis met beebje en wel![]()
Bloempje jij succes en weet je al wat je gaat doen?