roepen, praten in slaap!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calice

Re: roepen, praten in slaap!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 02:59

ik had het vroeger ook vrij vaak Nagelbijten / Gniffelen

zo heb ik een keer keihad huilend met mijn ogen open zitten slapen.
mijn vader was nog wezen vragen wat er was maar ik zat dus gewoon rechtop te slapen Clown

heb ook wel eens hele verhalen gehouden en gafd dan ook antwoorden op vragen.
gillen kon ik ook of schelden.

nu ik met mijn vriend woon ben ik veel rustiger gevonden alsof ik mijn plekje echt heb en me heel gerustgesteld voel snachts Ja

mijn vriend doet het wel nogsteeds hijh ging een keer vertellen dattie iemand heel hard wou slaan Nagelbijten / Gniffelen dus ik vragen wie dan?? ja die ambtenaar was z'n antwoord Nagelbijten / Gniffelen

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 14:39

Ja ik doe het ook! Maar niet altijd. Meestal vertel ik hele verhalen die echt niet te volgen zijn. Ben wel altijd bang dat ik eens wat vertel wat anderen helemaal niet hoeven te weten Haha! .

@ Calice - Die van jou vriend vind ik best grappig Haha!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:50

Ik praat ook heel veel in mijn slaap... ook slaapwandel ik heel erg Bloos Ben zelfs een keer buiten wakker geworden in de sneeuw Haha!

Maar mijn vriend praat gelukkig ook in zijn slaap, hele verhalen... hij geeft ook echt antwoord als je terug praat... geweldig Clown

Een leuk voorbeeldje van een jaartje of 3 terug... we hadden een of andere vage film gezien over superman, we lagen te slapen en midden in de nacht wordt ik wakker van zijn gebrabbel... dus ik meteen terug praten Haha!

Chris: Ja! Ik moet gvd vliegen! Waar is me rode cape!?!
Ik: Tsja, ik heb geen rode...
Chris: gvd, *onverstaanbaar gebrabbel*
Ik: Ik heb wel een mooie witte.
Chris: Jaah! die is ook goed, daar ga ik dan!

Toen kreeg ik onwijs de slappe lach... ten eerste om z'n haagse accent erbij (uhn roojuh keep) maar vooral om het laatste zinnetje, hij sprak het uit alsof die werkelijk elk moment kon weg vliegen Ach gut
Ligt er zo'n lange slungel van 21 naast je in bed te mekkeren om een roojuh cape Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:52

Bij werkweek dit jaar; gewéldig Haha!
Vriendin van me kwam helemaal in paniek naar mij toe omdat mensen haar bepaalde dingen hadden horen zeggen in haar slaap over een jongen uit de klas (met wie ze net had liggen zoenen) Haha! Vork

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:55

Mijn man vertelt de mooiste verhalen van wat ik 's nachts in mijn slaap allemaal uitvoer. Meestal antwoord ik met een soortgelijk verhaal van wat hij die nacht heeft uitgevoerd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 09:59

Vanacht werd ik weer wakker doordat mijn vriend zei "Stilmaar, het is wel goed"

Hij is zo lief.. ik ben dan nergens bijzonders over aan het praten, hij word dan wakker, en dan zegt hij " stt stil maar" geeft hij een kusje, en dan is het over.

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 11:54

Ik heb best vaak dat ik dan net wakker word, en dan heb ik het gevoel dat ik val. Dan moet ik ook echt aan me bed vasthouden, want anders val ik alsnog van me bed af.

Niet leuk ¬¬

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 12:51

heb ik ook!
mijn moeder kwam pas bij me (''s ochtends)
en vroeg of ik het had gevonden
ik wist nergens van
had ik terwijl ik sliep aan mijn moeder gevraagd of ze even in het gras wou kijken
want daar lag brabbel brabbel Knipoog

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 12:58

Ambo schreef:
Ik heb best vaak dat ik dan net wakker word, en dan heb ik het gevoel dat ik val. Dan moet ik ook echt aan me bed vasthouden, want anders val ik alsnog van me bed af.

Niet leuk ¬¬

ik wil ook nog wel eens uit mijn bed vallen ''s nachts
erg irritant