Geen eind in zicht.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zappa

Re: Geen eind in zicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:26

Kana schreef:
later smsje van 'slim van je om me nu alleen te laten'

meid dit moet je je niet laten zeggen hoor
na alles wat jij voor hem overhebt
vind ik het verschrikkelijk egoistisch van hem

dit klinkt banketstaaf maar ik zeg het toch
laat hem maar een paar dagen met rust en besteed even geen aandacht aan hem
als hij wel flauwvalt is er vast wel iemand bij hem of kan er iemand helpen
zo kun jij tot rust komen en ik denk datn je dat hard nodig hebt

na wat ik in je verhaal hierboven heb gelezen
raak ik er steeds meer van overtuigd dat hij een dissociatieve stoornis heeft (borderline?)

als je hier nog wat over wil weten of wat het is en wat er gebeurt
dan mag je altijd pm en
en als je wat kwijt wil of schelden staat mijn pm ook open

ik wens je heel veel succes
en neem alsjeblieft wat tijd voor jezelf

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 21:52

Je moet idd, als je kan, even rusten hoor!
Dat smsje enzo, vind ik ook heel egoïstich. Tuurlijk dat jij je dan poedersuiker!! Zorg echt dat je er met iemand over kan praten of zo, mijn PB box staat iig altijd voor je open.
Ik vind het super hoe jij je vriend blijft steunen.

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 22:19

Lieve meid, ik kan me heel goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Dat je hem soms een rotschop wilt geven om even alleen met je eigen dingen te zijn. Jij blijft ook een mens, je hebt je tijd nodig, anders ga jij er ook aan onderdoor. Ik vind het ontzettend dapper dat je je vriend zo blijft steunen, echt heel goed!
Probeer wel te zorgen dat je je niet laat afschepen bij de neuroloog, want er is in ieder geval iets echt mis. Als er zo'n druk op zijn hoofd staat dat hij uit zijn ogen kan bloeden is er iets aan de hand. En het is niet raar dat iemand 'dingen ziet' als er zoveel druk op de hersenen staat. Dat heeft niks te maken met bovennatuurlijke dingen, maar met hersenen die getriggerd worden.
Heel veel sterkte de komende tijd, en houd ons op de hoogte!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 12:35

Lieverd, ik snap dat je het moeiljk hebt!! Jij bent ook maar een mesn met je eigen gevoelens en je eigen dingen, vind het echt heel knap van je dat je het nog zolang volhoudt, echt waar petje af.
Vind het alleen echt niet kunnen van dat smsje, je hebt zo veel voor hem over en dan zoiets... Ik snap wel dat hij het moeilijk heeft maar hij moet wel nadenken op het moment dat hij Ziets schrijft.

P.S. Mijn pb staat voor je open hoor als je nog es wat kwijt wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 20:56

en,hoe is het vandaag gegaan?
ik wil je wel meegeven,dat je goed op jezelf moet letten.
Ik mag dit vast niet zeggen,maar ik heb enigzins een rare bijsmaak aan dit verhaal,sorry daarvoor.
Niet je eigen gevoelens wegstoppen,houd rekening met jezelf en neem afstand waar nodig.
sterkte!!!!
(je mag me altijd een pb sturen mocht je er behoefte toe voelen)

Naatus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 13:44

Hoe gaat het nu met je? 2 dagen even niets meer gehoord. Hoop dat je een beetje aan jezelf hebt gedacht!

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 14:37

Ben benieuwd hoe het nu gaat.

En lees gewoon over de nutteloze bijdragen heen Knipoog Jij kan je verhaal hier doen, en dingen waarvan je zelf zegt heb ik niets aan, gewoon overheen lezen Knipoog

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:40

Gaat het al weer iets beter

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:41

Ben ook wel benieuwd hoe het nu gaat!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:54

hij is sinds vanaag opgenomen in de pschychiatrische afdeling en ik ga nu naar hem toe. Er is heel veel gebeurd. Ik zal straks wel even alles typen! Lachen

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:43

jeetje, mooi balen zeg..
maar vand eandere kant wel goed, want nu kan hij echt constand n de gaten worden gehouden.
We horen t straks wel Lachen

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:07

Kana schreef:
hij is sinds vanaag opgenomen in de pschychiatrische afdeling en ik ga nu naar hem toe. Er is heel veel gebeurd. Ik zal straks wel even alles typen! Lachen

Heel vervelend dat het nodig is, maar het lijkt mij voor jou in ieder geval toch een kans om weer een beetje op adem te komen. 't Is niet niks wat jullie allemaal hebben mee gemaakt de laatste tijd.

Is zijn moeder nu wel op de hoogte van wat er met hem aan de hand is?

Heel veel sterkte de komende tijd.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:30

Ok en nu ben ik nieuwsgierig Schijnheilig.

Je hebt volgens mij idd een beetje rust nodig, ik denk dat je dat nu wel een beetje krijgt!! Lachen

dootjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:46

'gelukkig' dat die is opgenomen.
ik heb alles gelezen en het leek mij wel het verstandigst.
Hij is nu dag en nacht bij 'iemand' en die houden hem ook in de gaten..
ik vind dat je je al die tijd super heb gehouden!
erg goed dat je ondanks alles tog bij hem bleef

liefiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:53

heh wat naar dat hij is opgenomen, maar wel het 'beste' denk ik?
scces, en ik wacht op je verhaaltje!

Typhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:04

heb alles gelezen!
Wat en verschrikkelijk verhaal.
Ik wens jullie heel veel sterkte!
En denk ook om jezelf!
dikke kus

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:05

Meid, ik kan je niet helpen of weetikveelwat... want ik heb echt geeeen idee wat het kan zijn etc. Ik hoop echt dat het op te lossen is!
Ik wil jullie echt ontzettend veel sterkte wensen en ik hoop echt dat het allemaal goedkomt!! Ik vind het ook echt ontzettend knap hoe jij hieronder kunt blijven.. en ik denk dat dit misschien ook wel een uitkomst is, dat je hier over kunt praten!

Sterkte meis Ach gut

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:45

meid wat ontzettend vervelend dat hij nu opgenomen is
voor jou maar ook voor hem

ik denk wel dat het het beste is
ik denk dat hij nu de zorg gaat krijgen die hij echt nodig heeft
en waar hij maar ook jij denk ik ook wat mee kunnen

ik neem aan dat het dus nix lichamelijks is
misschien is dat toch wel een opluchting

is er al een diagnose gesteld

toch wel een geruststelling voor jou dat jij nu even een beetje adem kan halen want je hoeft hem nou niet constant in de gaten te houden

en uit die afdeling komt hij vast ook snel weer
dan kunnen jullie lekker door met jullie leven
want wat hij ook heeft daa5r zullen ze hem vast de gepaste hulp voor bieden

ik wens jullie heel veel sterkte
en ik wou je nog even zeggen
dat ik wou dat er meer mensen rondliepen zoals jou
wat heb jij je er goed ondergehouden allemaal

heel veel sterkte

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 23:15

Ik ben persoonlijk best wel blij dat hij opgenomen is.
Om eerlijk te zijn.

Zondag was zijn vader jarig. Dus daar gingen we heen. Zijn vader en stiefmoeder wisten al wel het een en ander. Maargoed tegen de avond voelde hij zich licht in het hoofd. En we zijn toen naar boven gegaan , heb hem op bed gelegd. En hij was weg. Voor die mensen daar was het allemaal erg nieuw dus hun raakten lichtelijk in paniek. Hebben ambulance gebeld. Die kwam had zijn abc weer gecheckt was in orde. Tim kwam later bij en we gingen weer beneden zitten. Hij vertelde mij ong 30 min. later dat hij weer wat zag bij de deur. een zwarte gedaante met mes. Hij negeerde het en ong 3 min. later staarde hij naar beneden ik vertelde zijn stiefmoeder want die zat naast me dat het niet goed ging met hem en dat hij aan het hallicuneren was. Toen stond hij ook al abrupt meteen op en liep naar achteren en sleepte een stoel mee. Hij liep naar de badkamer en ging weer met zijn hoofd tegen een deur staan. Hij was wel wakker maar in zijn eigen wereldje compleet weg van de wereld. Zijn vader ging erheen en probeerde hem daar weg te krijgen. Hij is erg sterk in zon trance dus dat lukte niet. Hij trok harder en Toen begon mijn vriend te brullen en tegen te spartelen een andere volwassen man probeerde hem ook tegen de te houden. Maar mijn vriend wou weg proberen te komen. Omdat ze hem niet hielden kwam er nog een volwassen man bij. Dit duurde ong in totaal 15 min. Toen zijn ze met zen 3en op de grond gevallen. Toen kwam ookal de ambulance en politie. Die had de stiefmoeder in paniek gebeld. Hij was weer weg gevallen en werd wakker in weer een soort trance hij had een heel 'gemeen' lachje en zei niks. De ambulance heeft contact opgenomen met de huisarts en alles we hebben toen al een onofficiele uitslagen gekregen van de EEG en de MRI en die zijn goed. Er was niks op te zien.. Hij kwam later weer bij. De ambulance en politie ging weg. zijn stiefmoeder begon heel erg met hem te praten over alles vroeger enz. Maar als je zo dicht bij hem komt dan klapt hij dicht. Hij is toen naar buiten gerent fiets gepakt en was weg..

De volgende dag (hij was gewoon thuis) belde de huisarts en die wou hem graag spreken. Ik ging mee , hij is toen in de spreekkamer flauwgevallen. En de huisarts wou toen dat ze hem meenamen naar het ziekenhuis en een nachtje houden voor observatie. Met de ambulance mee en in het ziekenhuis bloed geprikt controles gemaakt en alles was goed. De neurologen hebben hem toen weer naar huis gestuurd.

Vandaag was ik op school hij thuis en hij belde mij heelmaal verward en bang op. Over bloed spugen, van de trap gevallen, doodgaan en nog meer. Ik ben toen naar hem toe gegaan. En toen ik aanbelde vanmiddag toen strompelde hij de trap af deed de deur open. Hij was zwaar aan het hijgen/hyperventileren en totaal in paniek. Hij had overal bloed en had geschuimbekt(?) toen de deur dicht was klapte hij in elkaar en was weer weg. Hij begon te slaan en te doen. Ik heb uit nood jankend de ambulance gebeld die kwam direct. Weer mee naar het ziekenhuis. Weer testjes gedaan. In dat kamertje 3 keer flauwgevallen.
Neurologisch gezien is alles goed met hem dus ze weten niet verder. Hij is dus naar de Pschychiatrische afdeling gestuurd en daar blijft hij 2 dagen.

Ik had trouwens smiddags ook de vader gebeld.

Ik ging net naar hem toe en kwam zijn moeder in het ziekenhuis tegen. Hij deed alsof hij sliep bij haar dus zij komt morgen avond terug, ze vroeg mij haar op de hoogte te houden.

Toen ik bij hem, binnen kwam was hij weg. Ik ging er naast zitten toen hij bij kwam kroop ik bij hem in bed, Hij vertelde me dat bij gek werd op dat kamertje en dat hij weg wou en voor morgen weg was. Ik vertelde hem dat hij moest blijfen. Hij werd boos. Kleede zich aan en ging.

Ik heb weeral zitten janken omdat ik het neit verder wist.

Ik ging maar richting bushokje. Ik belde hem dat als hij deze relatie nog en kans wilt geven dan gaat hij terug, terug voor prof. hulp. Hij vroeg me waar ik was en hij kwam naar bushokje. We hadden 'ruzie' want hij wou niet terug want hij werd gek in dat kamertje en heeft geprobeert uit het raam te springen in een trance en zijn hoofd tegen de muur geslagen in een trance. Ik zei dat hij een gevaar was voor zichzelf en dat hij dan beter daar kon zijn dan alleen thuis. Goed hij wou mee. Hij werd al wat afwezig en toen we richting ziekenhuis liepen raakte hij weer in trance, ik werd bang want we waren best afgelegen en wie weet waar toe hij dan in staat is. Goed ik trok hem mee zon beetje. Bij een drukke weg kwamen we zijn oma tegen die zij kom maar bij mij jongen. Ik hield haar fiets vast terwijl zij hem wou knuffelen. Maar omdat hij in trance was liep hij door. Zij was niet zo snel dus liep er achter aan. Hij was veel verder en ging opeens over die drukke weg. Ik schreeuwde nee en rende vor mijn leven erachteraan. Goed ik kreeg hem weer te pakken en sleepte hem direct mee naar het ziekenhuis. Ik zetten hem in bed lichte die mensen in en ging er naast zitten. Na ong 10 min. was hij uit trance.

Hij is nu nog daar en beloofde mij daar te blijfen.

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 23:19

Meid wat een verhaal, krijg er kippenvel van. Wou dat het nep was.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 23:22

Wat erg.... Heb er dus geen woorden voor; Moet echt verschrikkelijk zijn. Hopelijk gaan ze iets in die afdeling vinden. Want dit kan echt niet verder. Niet voor jou, niet voor hem Ach gut

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 00:08

hey meis wat een verhaal weer
ik vind dat je je echt heel erg goed houd mijn complimenten

ik wil je alleen zeggen (is misschien banketstaaf)
google even borderline of dissociatie stoornis of persoonlijkheids stoornis

ik denk dat je stukken wijzer word

nogmaals je mag echt trots op jezelf zijn hoe jij je er onder hebt gehouden
wat ben jij een sterke vrouw

heel veel sterkte en succes voor jullie allebei en dat jullie een beetje rust mogen krijgen

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 00:18

Jeetje meid, ik ben blij voor jou en voor hem dat hij is opgenomen!!!
Ik zit met schizofrenie in mn hoofd... Ga niet zeggen dat dat het is, en schizofrenie is héél moeilijk te diagnosticeren, maar het komt wel erg overeen met hetgeen ik gezien heb aan schizofrenie in de psychiatrie..

Héél veel sterkte!!!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 00:21

nienke1208 schreef:
Jeetje meid, ik ben blij voor jou en voor hem dat hij is opgenomen!!!
Ik zit met schizofrenie in mn hoofd... Ga niet zeggen dat dat het is, en schizofrenie is héél moeilijk te diagnosticeren, maar het komt wel erg overeen met hetgeen ik gezien heb aan schizofrenie in de psychiatrie..

Héél veel sterkte!!!

Toen mijn vriend flauw was gevallen in de spreek kamer van de arts toen belde de dokter met zijn mediant waar die een keer was en had het ook over een beginnende schizofrenie.

Ik beantwoord morgen alle anderen berichten. ik heb nog bergens huiswerk maar ik ga nu slapen ik ben erg moe door alles.

Bedankt voor jullie steun! ik heb er wel wat aan. Ja

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 00:52

Eydis schreef:
Meid wat een verhaal, krijg er kippenvel van. Wou dat het nep was.

Idd..
WAS dit maar nep.
Dit is volgens mij de ergste nachtmerrie die een mens kan overkomen.
"Gelukkig" is hij nu opgenomen en word 24 uur per dag nauwkeurig in de gaten gehouden.
Heb jij al eens om je heen gekeken voor hulp voor jezelf Kana??
Geen enkel mens kan dit alleen aan..
Maar zijn vader en stiefmoeder weten er nou alles van??
Zijn moeder nog niet neem ik aan, mag ik vragen waarom zij dit niet mag weten?
Eventueel mag het ook via PB.
Als je even een virituele schouder nodig hebt om op uit te huilen, klik maar op mijn pb-knopje, desnoods scheld je me de huid vol, als jou dat even helpt sta ik klaar voor je!