jessie1234 schreef:Ik heb vol verbazing dit topic zitten door lezen.
Toen ik 16 was ,was ik ook zeer opstandig en als mijn ouders links zeiden was het voor mij altijd rechts.
Maar nooit is bij de gedachten opgekomen om als 16 jarige sex te hebben met een man die ouder is als mijn eigen vader.
Ik weet zeker dat ik een dik jaar huisarest zou hebben gehad en mijn ouders mij persoonlijk bij die 50 jarige man vandaan zouden trekken.
Maar ja ieder huisje heeft zijn kruisje en ieder gezin heeft zijn eigen regels.
Ik snap wel dat jij als oudere zus je zusje wil laten inzien dat het niet goed is wat ze nu doet,maar ik vrees dat alles wat er gezegd word niet aan zal komen of genegeerd zal worden.
Politie erbij halen heeft in mijn ogen geen zin,zo jaag je ze juist in de armen van die 50 jarige piercer.
Probeer toch je zusje te steunen,en laat haar weten dat ze altijd jou invertrouwen iets kan vertellen.
Misschien een idee om dit topic aan je ouders te laten lezen en eens met zijn alle om de tafel gaan zitten.(misschien met een timer er bij zodat ieder 2minuten praat en een ander je niet in de rede kan vallen,zo ontstaan er geen wellus niettus ruzie's)
Een vragen lijstje?
-Weten je ouders dat je zusje een piercing daar beneden heeft?en vinden ze daarvan?
-En weten je ouders ook dat je zusje met een 50 jarige man sex heeft?en dat ze daar ook vaak te vinden is?
Nu weten mijn ouders dat ze daar een piercing heeft !
Omdat ze hem al had laten zetten voor wij het hier thuis doorhadden
Wisten we het pas 2 weken erna !!
Mijn vader was 2 jaar gestopt met roken en toen hij hoorde dat mijn zusje met hem naar bed was geweest stortte de wereld hier in ! begon gelijk te roken als een ketter..
Alles heeft hij geprobeerd , politie , zusje binnenhouden , psychiater etc.
De man zelf KON hij gewoon niet onder ogen komen..
Hij zou m wat aandoen en dan heeft die vent zijn lolletje gehad en zit mn pa in de bak !
In het begin wisten we niet hoor dat ze met elkaar naar bed gingen,
Ik vond dat mijn zusje raar gedrag vertoonde [elke dag douchen enzo]
En ben toen met haar gaan praten [alleen ik]
Er kwam het 1 en ander uit en dat heb ik voorzichtig voorgelegd bij mijn ouders
Die mij natuurlijk totaaaal niet geloofde ,
Later kwamen ze er dus zelf achter ....