Paardennamen schreef:poes schreef:MAP kan je overal halen, heb je ook geen simkaart voor nodig of zo. Prijs ergens 10 euro.
Een simkaart? Mis ik iets?
denk dat ze verwijs kaart bedoeld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paardennamen schreef:poes schreef:MAP kan je overal halen, heb je ook geen simkaart voor nodig of zo. Prijs ergens 10 euro.
Oslo_girl schreef:heeyy,
ik word erg onregelmatig ongesteld... soms na 5 week... soms na 4 ... en dan zot er weer 2 maand tussen.. nou las ik ergens dat de pil kan zorgen dat je regelmatig ongestelt wordt ..
is dit zo? want het is erg lastig dat het zo onregelmatig komt..
svenlOver15 schreef:Oke, ik heb een ernstig probleem. Denk ik.
Gisteravond (donderdag) wou ik mn pil innemen, en ik denk nog '' Kijk uit, straks valt ie in de wasbak, en dan issie weg '' En ja hoor. 2 tellen later verdwijnt de pil in de wasbak![]()
Toen heb ik vanuit een andere strip de donderdagpil ingenomen zegmaar, die opdezelfde plek zit. Maarja, over een maandje moet ik die strip opmaken, en dan mist er een donderdag! Wat moet ik nu doen? Gewoon die strip als reserve gebruiken? Want ergens een dag overslaan lijkt me nou niet echt de oplossing..
poes schreef:Hehe ik moest een maand condooms gebruiken (antibiotica net als je aan een nieuwe strip begint) en het duuuurde heeel erg lang
Condooms zijn echt 3 keer niks voor mijn vriend, dus daar beginnen we echt niet meer aan...
Vetboltsje schreef:je kunt ook een donderdag van je tweede week van de strip gewoon overslaan, je bent dan ook gewoon veilig. je mag zelfs in de 2e week twee keer je pil vergeten.
Citaat:Maar wat ik weer een groot voordeel vind, is dat je achteraf geen gesmeer hebt. Heerlijk!