Truf schreef:Hoe is het nu met jullie GimGirl en n_atas? Zijn jullie nu van de klachten af?
Ik ben woensdag aan de beurtMaak me er gelukkig nog niet echt druk om, dat zal dinsdag wel komen
De ingreep duurt 30 tot 40 minuten en als het mee zit mag ik dezelfde dag weer naar huis.
Jaa het gaat super

Ben blij dat ik heb het gedaan,
Natasja_87 schreef:Pfoe.. het klinkt niet echt goed allemaal! Ik ben ook al héél erg lang verkouden, in ieder geval dat mijn neus dichtzit. Ben ook allergisch voor honden/stof enz. Sinds een jaartje zit ik nu op kamers, zonder hond, maar dat maakt geen verschil.
Nu ben ik eindelijk eens naar de HA geweest en die verwijst me door naar de KNO arts. Waarschijnlijk wordt een of ander tussenschot doorboord zodat het allemaal wat meer lucht krijgt ofzo. Mijn moeder heeft dit ook gehad, en nu heeft ze helemaal nergens meer last van.. op zich ideaal, alleen zie ik best op tegen die behandeling. Ik heb gehoord dat die tampons die je in moet erg pijn doen, vooral als je ze weer eruit moet halen..
Heeft iemand ook zo'n 'operatie' gehad?
Ik heb zo'n operatie gehad, alleen bij bij hebben ze het neusschot/tussenschot recht gezet, stond blijkbaar scheef aan de binnenkant waardoor ik aan een kant nauwelijks lucht kreeg en andere kant zat altijd vol omdat daar het lucht door ging.
Tampons in je neus doet opzich niet zeer, het is alleen zeer vervelend, alleen als ze er uit moeten, ja dat gevoel

Tel maar tot 10..
1.2.3.4 waaauuw 5.6.7 aaaaaaaaarhhh 8 en toen was het al klaar

Het is een zeer apart gevoel ja, doet wel wat zeer omdat natuurlijk dat bloed en ja snot

Succes alvast, horen het wel wat voor operatie je krijgt of niet..