Shalbo schreef:Liek_ schreef:Ik ga vanaf vrijdag primperan gebruiken. Niet schrikken, is een medicijn wat bij migraine en na chemotherapie gegeven wordt. Maar ik liep krom van de pijn en na een kwartier was het weg. Niet gevoelig blijven zoals bij buscopan maar weg. ECHT weg. Tovermiddel
En dat gebruik je tegen PDS? Ik kan me niet voorstellen dat je daar heel veel beter van wordt. Heb je je goed geinformeerd over de bijwerkingen enzo? Een vriendin van mij gebruikte een medicijn tegen haar reuma en lag vervolgens weken plat met maagzweren! Zij moest dus medicijnen voor haar medicijnen gaan slikken. Zo zie je maar: informeer je van tevoren goed, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Want een medicijn dat voor kanker gebruikt wordt is meestal wel zwaar!
Het middel is alleen op recept te krijgen en als ik het van de huisarts meekrijg mag ik toch hopen dat het goed is. Het middel zorgt ervoor dat je maag sneller leeg raakt en dat het verder naar onderen juist rustiger gaat. Omdat je vaak misselijk bent na een chemo en bij migraine wordt dit middel dus gegeven. Het is dus absoluut geen medicijn tegen kanker!