Rode bultjes na scheren bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roselie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:02

Liek_ schreef:
Ik heb net geschoren met talkpoeder en het resultaat is verbluffend! Alles súperglad, gladder dan wanneer ik nat scheer met scheergel of cremespoeling...Nieuw mesje gebruikt, alle troep valt zo uit het mesje dus dat probleem is ook voorbij!

Alleen de lipjes zijn wel wat gevoelig

Hoe doe je dat dan precies als ik mag vragen..talkpoeder op de huid en dan scheren?

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:23

Ik krijg van alles bulten, de jeuk valt gelukkig wel mee.

Electrisch epileren is de beste oplossing, dan hoeft het ook niet zo heel vaak, maar toch minimaal 1 keer per week wil het toonbaar zijn. Maar met dat ding ga ik niet onder mijn oksels, dat lijkt me toch echt heel pijnlijk !!!!

Mijn benen doe ik meestal gelijk mee met de bikinilijn, 1 maal per week dus. Mijn bovenbenen scheer ik niet, er zit wel wat haar, maar dat is blond en heel dun.... Dus daar blijf ik mooi vanaf.

Ariebombarie

Re: Rode bultjes na scheren bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:54

monaatjuh schreef:
Veet® Crème Bikinikit
De bikinilijn bijhouden kan echt pijnlijk zijn. En hoe voorkom je een schimmelinfectie, onaantrekkelijke sneetjes en verdwaalde haartjes?

Met de Veet® Crème Bikinikit is de verzorging van de gevoelige bikinilijn een eenvoudige en pijnloze handeling die je op je gemak thuis kunt uitvoeren. Het enige wat je hoeft te doen, is de ontharingscrème aanbrengen en met behulp van de handige en zachte Perfect Touch-spatel alle, maar dan ook echt alle haartjes op milde wijze verwijderen.

Omdat het ontharingsmiddel de haartjes oplost in plaats van ze weg te snijden, krijg je geen last van schimmelinfectie of stoppels. In vergelijking met scheren blijft de huid ook nog eens veel langer glad.

Of het nu de milde ontharingsformule is of de speciale met ceramide verrijkte vochtinbrengende crème voor na afloop, alles in deze kit staat in het teken van de gevoelige huid.

Dus, haal je sexy lingerie en badkleding maar tevoorschijn. Met de Veet® Crème Bikinikit ben je er helemaal klaar voor...

Inhoud van de verpakking
- 1 x 50 ml ontharingscrème voor de gevoelige huid
- 1 x 50 ml milde verzorgende crème
- 1 Perfect Touch-spatel

Inwerktijd
- 5 minuten

dit um???dit ga ik vanmiddag eens probere...maar haal ook ff die calendulan creme..en scheermesjes..want als het niet werkt ben ik de banketstaaf:P...

JAAAAA Hier heb ik het dus de hele tijd over hahaha

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:12

Ludora schreef:
Ik krijg van alles bulten, de jeuk valt gelukkig wel mee.

Electrisch epileren is de beste oplossing, dan hoeft het ook niet zo heel vaak, maar toch minimaal 1 keer per week wil het toonbaar zijn. Maar met dat ding ga ik niet onder mijn oksels, dat lijkt me toch echt heel pijnlijk !!!!

Mijn benen doe ik meestal gelijk mee met de bikinilijn, 1 maal per week dus. Mijn bovenbenen scheer ik niet, er zit wel wat haar, maar dat is blond en heel dun.... Dus daar blijf ik mooi vanaf.

Bikinilijn doet zeerder dan oksels.
Ik epileer mijn oksels ook, gister nog gedaan, ze zijn super mooi glad vandaag, kreeg het op school zelfs te horen toen ik per ongeluk mijn armen omhoog deed om mijn haar vast te doen

K1MmEl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 09:34

ik hoor hier van iedereen dat ze bultjes en zo allemaal hebben, maar als je dan op het zwembad rond kijkt, lijkt het wel of je de enige bent die er last van heeft...

robincera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 10:11

K1MmEl schreef:
ik hoor hier van iedereen dat ze bultjes en zo allemaal hebben, maar als je dan op het zwembad rond kijkt, lijkt het wel of je de enige bent die er last van heeft...

Meestal zit er een broekje overheen

Nee maar zonder gein.
Heel veel mensen hebben er last van blijkbaar dus ..

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 10:17

oehhh, die veet lijkt me ideaal!!!
proberen!!!!

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 10:56

Sterre schreef:
Creatief !

*Spetterlover: ik laat het mijn broer altijd meenemen !
Voor de mannen van tegenwoordig zijn zulke dingen geen probleem meer hoor . Wie weet wil een evtl. bijbehorende tante ook wel zo´n tubetje !

Geen bijbehorende tante
En uhm, haha mijn oom is niet zo heel 'van tegenwoordig' dus wordt toch zelf een keer naar Amerika gaan

nienke1208

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 14:06

tip voor de mensen die bikinilijn blijven scheren: als je hebt geschoren, goed afspoelen, daarna goed afdrogen en dan insmeren met vaseline, werkt perfect!!!

Lottew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 16:14

Ingegroeide haartjes en bultjes zijn mini-ontstekingkjes, er is al veel aan te doen door de boel goed te ontsmetten! Ik epileer een groot gedeelte, daarna gooi ik er een zelfgemaakt goedje op (recept op internet gevonden, zoek onder Homemade Tendskin) waar alcohol en aspirine inzit, en dan eventueel nog wat Sudocreme (met zinkzalf). Als er toch nog een haartje ingroeit kun je dit het beste met een ontsmet naaldje openmaken en uittrekken met een pincet. Moet zeggen dat dit prima gaat! Oke af en toe groeit nog wel ns n haartje in maar een stuk minder! Scrubben helpt ook. En bij het scheren vind ik olie het fijnst, maakt de huid ook erg zacht.
Wat een gedoe allemaal he

R0X

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 10:54

Ja. wat een gedoe

robincera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 17:21

roosje84 schreef:
Liek_ schreef:
Ik heb net geschoren met talkpoeder en het resultaat is verbluffend! Alles súperglad, gladder dan wanneer ik nat scheer met scheergel of cremespoeling...Nieuw mesje gebruikt, alle troep valt zo uit het mesje dus dat probleem is ook voorbij!

Alleen de lipjes zijn wel wat gevoelig

Hoe doe je dat dan precies als ik mag vragen..talkpoeder op de huid en dan scheren?

men zit (op de badrand )
men doet een ploef talkpoeder op de bikinilijn
men veegt het iets uit
men scheert de haartjes weg
(het doet niet pijn, maar je voelt t wel heel erg )

en het is echt superglad! en geen bultjes

(wel steeds mesje uitspoelen en weer droogmaken, niet met een nat mesje scheren!)

Roselie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 17:22

Werkt dat echt...

robincera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 17:36

roosje84 schreef:
Werkt dat echt...

Ja !
Je moet wel de eerste keer flink doorharken

kadansjee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 17:44

Haha jezus doorharken!! alsof je een grasmat hebt haha..

Ik heb alleen bultjes als de haartjes weer beginnen te groeien en dan kan ik echt niet gaan scheren want dan krijg ik heel veel bultjes, ik wacht dus altijd totdat het wat langer is en dan heb ik nooit bultjes, ik scheer dus zo'n 1 keer in de week en benen alleen bij mooi weer of als ik een aanval heb van ik ga me is een keer verzorgen

MyrtheJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 19:31

hmm, ikga morgen maar ns kruidvat met een bezoekje brengen... creme bikinikit dan toch maar uitproberen. Missarriane, hoeveel kost het zo ongeveer... ??

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 22:39

myrtheJ schreef:
hmm, ikga morgen maar ns kruidvat met een bezoekje brengen... creme bikinikit dan toch maar uitproberen. Missarriane, hoeveel kost het zo ongeveer... ??

Ik ga het denk ik ook halen.
Hoe lang blijven de haartjes weg?