waarom is het allemaal zo oneerlijk? waarom jij pa?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: waarom is het allemaal zo oneerlijk? waarom jij pa?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 09:49

Dat is echt erg snel gegaan. En wat jammer voor jullie dat je hebt moeten aanzien dat hij zoveel pijn had. Hoop toch voor je dat de fijne en leuke herinneringen na een tijdje de overhand krijgen. Wens jou en je familie ontzettend veel sterkte. En wij hier op bokt zijn er voor je.....Afbeelding

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 10:00

gecondoleerd meis.

Sterren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 10:01

Ik heb net pas het hele topic gelezen, en ook ik ben er stil van...

Bij deze gecondoleerd, en ik wil jou en je familie heel veel sterkte en kracht wensen.

Ach gut

_Bolero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 10:04

Ik sluit me helemaal aan bij sterren.....

Takkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 10:20

Jeetje wat snel!
Heel veel sterkte meis!

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 10:25

Gecondoleerd met het overlijden van je vader en heel veel sterkte Vriendjes zijn? Huilen
Het leven is inderdaad oneerlijk Verdrietig

kim1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 11:35

Hoi,

Ook ik wil jou en je famillie condoleren met het verlies van je vader.

Wat een mooi einde toch wel dat hij in jullie armen gestorven is de mensen die zielsveel van hem houden.

Heel veel sterkte met dit verlies, maar hij zal jullie ster nu zijn daar aan de hemel en reken maar dat hij jullie nooit zal vergeten.

liefs kim

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 11:39

Wat vreselijk meis. Gecondoleerd. Ik weet hoe het is om mensen die je zo lief hebt te verliezen en wens jullie heel veel sterkte toe. De vraag waarom heb ik zelf ook vaak gesteld en daar zullen we nooit antwoord op krijgen. We moeten helaas leren leven met dit grote verdriet en verlies. Ik kan helaas je verdriet om je vader en de pijn niet wegnemen maar met de tijd zullen de scherpe randjes er wat van af gaan.

hildetc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 11:40

gecondoleerd, fijn dat jullie zo sterk zijn geweest om hem bij het laatste afscheid te helpen. heel veel sterkte........

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 11:43

Pff ik zit hier met tranen in mn ogen! Wat verschrikkelijk! Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 11:54

gecondoleerd meis. ik zit hier ook met tranen in mijn ogen!
heel veel sterkte ermee!

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 12:25

heel ceel sterkte voor jou en je familie Ach gut wat is het snel gegaan. vergeet niet dat je sterk en bijzonder bent! sterkte meid!

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 12:35

Sterren schreef:
Ik heb net pas het hele topic gelezen, en ook ik ben er stil van...

Bij deze gecondoleerd, en ik wil jou en je familie heel veel sterkte en kracht wensen.

Ach gut

*is er stil van*
ik sluit me eigen hier ook bij aan.. lees dit topic net pas voor de eerste keer.
heel veel sterkte voor jou en de rest van je fam. Ach gut

Berdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 12:44

ik weet eigenlijk niet zo goed want ik moet zeggen.
Dit is zo oneerlijk Verdrietig
Heel veel sterkte Ach gut

Lessien_2810

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 16:20

Heey Meisje,

Ik begrijp best wel hoe je je voeld. Mijn vader was ook overleden aan kanker, aan de ene kant gaat het heel erg langsaam dat hij dood gaat (misschien herken je dit wel, maar klinkt nogal raar). Want het doet pijn als je hem ziet lijden. Aan de andere kant gaat het veel te snel, omdat je hem natuurlijk niet kwijt wil raken.

Toch zou ik je wel heel erg graag helpen...ik heb wat tips voor je:
- Praat zoveel mogelijk er over met mensen, andere mensen kunnen meestal natuurlijk niet weten hoe jij je voeld...maar probeer het daarin kwijt te raken, anders ga je je gevoelens opkroppen en barst het er op een ongelegen moment uit.
- Schrijf zo veel mogelijk dingen die je van je pappa wist op. Over leuke gebeurtenissen, en soms ook mindere. Zo vergeet je de kleine dingetjes niet zo snel...die meestal zonder steun heel snel vergeten worden.
- Ontspan en zoek een soort hobby waar je je gevoelens in kwijt kan, zoals dichten, tekenen, verhalen schrijven. Het lucht heel erg veel op Lachen

Nou ik hoop dat ik je een beetje verder heb kunnen helpen Lachen, deze dingen hielpen het beste bij mij...dus ik hoop dat het ook bij jou zal werken. Heel erg veel sterkte...keep your head up!

lutje85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 18:42

pff wat een hoop lieve reacties helemaal geweldig vandaga hebben we de volgende tegenslag te verwerken gehad
hij zou thuis opgebaard worden maar dat kon niet meer sterker nog we zijn net gebeld dat de kist al gesloten is door de darmperforatie erover heen komt er nu overal uit zijn lichaam vocht lopen, het is zo moeilijk om hem nu te herinneren en te beseffen dat die er niet meer is had hem liever nog een keer in de kist zien liggen nu gaan we zo naar het crematorium om de kist symbolisch te sluiten....

hij wordt zaterdag gecremeerd

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:52

jeetje veel sterkte!!! Ik kan me inleven hoe je je moet voelen, mijn papa is in 2003 overleden, op 1 jan... Hij had geen kanker, maar hij heeft een hersenbloeding gehad en 6 weken erna een hartaanval.

Ik weet, dat het nu nog niet te geloven is, maar het krijgt verlies krijgt een plekje, maar natuurlijk blijven er nare en vervelende herrinneringen. Je mag hem ook nooit vergeten.... denk maar vaak aan de mooie dingen die je hebt beleefd met hem!!

Nogmaals veel sterkte!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:54

jeetje,dat is wel heel vervelend,maar misschien als je het daar nog even vraagt,dat je nog een keer afscheid mag nemen.dat ze alleen het gedeelte open doen waar zijn gezicht is,zodat julie de rest niet hoeven te zien...

heel erg veel sterkte strakjes,het is niet niets..

Lessien_2810

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:11

oef dat is idd heel erg rot als ze de kist gaan sluiten, mijn vader lag ook 1 week in de woonkamer...heel vervelend eigenlijk als je 's nachts wat water moet drinken ofzo...werd er ook beetje bang van. Zelf ben ik niet bij het kistsluiten geweest...maar heb er wel spijt van. succes nog!

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 23:07

lutje85 schreef:
pff wat een hoop lieve reacties helemaal geweldig vandaga hebben we de volgende tegenslag te verwerken gehad
hij zou thuis opgebaard worden maar dat kon niet meer sterker nog we zijn net gebeld dat de kist al gesloten is door de darmperforatie erover heen komt er nu overal uit zijn lichaam vocht lopen, het is zo moeilijk om hem nu te herinneren en te beseffen dat die er niet meer is had hem liever nog een keer in de kist zien liggen nu gaan we zo naar het crematorium om de kist symbolisch te sluiten....

hij wordt zaterdag gecremeerd

Jeetje dat maakt het allemaal nog vervelender!
Tjee, nogmaals heel veel sterkte (weet niet wat ik verder kan/moet zeggen)

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 23:10

heel veel sterkte meis!

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 23:17

jeetje dat is nog snel gegaan,maar wel beter voor je vader hij heefd nu rust en het belangrijkste hij heefd geen pijn meer.
er lopen tranen over mijn wangen nu.toen mijn vader ovrleed 30 maart ben ik er wel bijgeweest toen de kist dicht ging,je wil niet weten wat ik toen voelde.maar aan de andere kant was het toch wel een goed gevoel,ik had mijn vader de laatste eer bewezen.
ik wens jou en je familie gigantisch veel sterkte voor zaterdag,want het zal een zware dag worden.
veel liefs en heel veel sterkte!

Ydel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 23:53

meid, ik wilde nog even zeggen dat ik vond dat je erg moedig was Ach gut
en anders huil je maar gewoon op mijn schouder...

en dan jank ik net zo hard mee... Verdrietig

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 00:08

Goh nog een extra tegenvaller. En jullie hebben het al zo moeilijk. Maar zo liggen de feiten nu eenmaal en dat je vader niet opgebaard kan worden is niet zoals jullie het graag zouden willen maar het is gewoon overmacht en daar kun je jezelf of een ander geen verwijten over maken. Denk hier niet te veel bij na je hebt het sowieso al enorm moeilijk.... Heel veel sterkte de komende tijd.

lutje85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 08:44

gisterenavond is de kist gesloten we hebben hem niet meer mogen zien omdat er uit alle porieen en lichaamsopeningen vochtkwam hij lag in een speciale zak ze tilde de deksel 3 cm op bij het sluiten om te kijken of die goed lag op dat moment heb ik eronderdoor gekeken en gezien dat pa er lag